Zbliża się VII edycja najbardziej merytorycznego wydarzenia w branży e-commerce, czyli eTrade Show
Nie ma w Polsce wydarzenia, które w równym stopniu co eTrade Show byłoby cenione w branży e-commerce. Już od wielu lat gromadzi ono najważniejszych ekspertów w kraju, sprzyjając merytorycznej dyskusji i rozwojowi sektora. Jego kolejna edycja odbędzie się w dniach 13-15 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo.
Branża e-commerce rok do roku zalicza przyrost. Analitycy szacują, że w 2023 roku wartość tego sektora wynosiła ponad 120 miliardów złotych. Perspektywy na kolejne miesiące są jeszcze bardziej optymistyczne. Na przestrzeni kolejnych dwóch lat sprzedaż elektroniczna ma obejmować aż 1/5 handlu detalicznego w Polsce. Coraz głośniej mówi się o roli omnichannel w sektorze, jak również o personalizacji e-commerce, czyli większej lojalności i lepszej konwersji w zamian za indywidualnie przygotowaną ofertę cenową. Problemem dla lokalnych rynków staje się natomiast cross-border, czyli przesunięcie preferencji klienta w stronę globalnych sklepów kosztem krajowych i zazwyczaj droższych opcji. Do wyzwań należeć będzie natomiast nie tylko same-date delivery, ale jeszcze szybsza dostawa do konsumenta.
Jak widać, tematów do dyskusji wokół e-commerce nie brakuje. Początek roku to szansa do aktualizacji bazy wiedzy i konfrontacji rozwiązań z ekspertami przy jednoczesnym pozycjonowaniu się w branży. Okazją do tego będzie eTrade Show, którego siódma edycja odbędzie się w dniach 13-15 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo.
Cenione marki na eTrade Show
Renomę eTrade Show zawdzięcza między innymi postawieniu na cenioną i zaufaną grupę branżowych liderów występujących podczas wydarzenia w roli wystawców. Organizator eventu stawia bowiem wyłącznie na sprawdzonych partnerów, którzy cechują się wysoką jakością.
Podczas siódmej edycji wydarzenia w ich gronie znajdą się między innymi INEA, Openkoda, Grupa KMK, Kaufland, Selly, COMMERISE, DEFRO, Zaufane.pl, Żabka, RANK ARCHITECTS, OEX, Spark, Poczta Polska czy VS. Ich obecność to gwarant nawiązania nowych relacji biznesowych, szansa na podpisanie umówi kontraktacyjnych, jak również okazja do rozmów o innowacjach z osobami decyzyjnymi w tych przedsiębiorstwach.
Branżowa edukacja na eTrade Show
Jednym z wyróżników jakości eTrade Show od początku obecności tego wydarzenia na eventowej mapie Polski jest merytoryczna edukacja. Również siódma edycja imprezy będzie w nią bogata. Podczas Kongresu Branży E-commerce eksperci i liderzy branży porozmawiają o najnowszych trendach, innowacjach, automatyzacji sektora, wpływie AI i nowych technologiach, zwiększających optymalizację. Nie zabraknie case studies i przykładów dobrych praktyk w sektorze.
Jednocześnie uczestnicy będą mogli skorzystać z Prezentacji i Trendów Wystawców, czyli panelu od przedsiębiorców dla klientów biznesowych. Podczas tej części eTrade Show będzie można wysłuchać między innymi Tomasza Kutery odpowiedzialnego za zespół Product Growth w dziale e-commerce w Ringier Axel Springer Polska, który powie o „Rewolucji Retail Media. Nowe możliwości w e-commerce”. Przemysław Kalinowski z vSprint skupi się na temacie „Amazon.de: Analiza Zwycięskich Ofert i Wskazywanie Czynników Sukcesu Konkurencji”, a Michał Banasiak z tej samej firmy powie, jak zwiększyć zysk na Allegro w 2024. W tym, jak zostać liderem w swojej kategorii na Allegro, pomoże z kolei Oskar Hertman z Pirk Spark.
To jednak tylko mała część tematów i prelekcji, które odbędą się podczas eTrade Show. Pełną listę wystawców i bieżący harmonogram można znaleźć na stronie internetowej https://etradeshow.pl.
Zostań wystawcą: https://etradeshow.pl/zostan-wystawca/
Zarejestruj się: https://etradeshow.pl/rejestracja/