10:30 - 11:00
PushPushGo - Tomasz Tomczyk, Magnuso - Mikołaj Maciejewski
Zwiększanie satysfakcji klienta poprzez sprawną komunikację – Jak zautomatyzować fulfilment, up sell i ratować porzucone koszyki.
PushPushGo - Tomasz Tomczyk
New business development representative odpowiedzialny za rozwój oraz wdrożenie mobile push, a także produktu web push dla małych i średnich firm. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu scenariuszy automatyzacji marketingu przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji, w tym powiadomień web i mobile push.
Magnuso - Mikołaj Maciejewski
Mikołaj Maciejewski jest dyrektorem generalnym (CEO) w Magnuso S.A., gdzie odpowiada za współtworzenie i rozwój grupy. Aktywnie uczestniczy w nawiązywaniu strategicznych partnerstw biznesowych, w tym z takimi firmami jak PushPushGO (grupa Vercom). Jako doświadczony menedżer na szczeblu C, przez lata pracował w spółkach generujących roczny obrót w przedziale od 30 do 60 milionów złotych. Od 2010 roku z sukcesem przeprowadził około 100 projektów z budżetami wahającymi się od 500.000,00 zł do 2.500.000 zł. Jego głównym obszarem działania były projekty z zakresu logistyki, marketingu, finansów oraz budowania długofalowych strategii HR. Maciejewski ma na swoim koncie realizacje projektów dostarczania aplikacji w modelu SaaS dla wiodących firm z listy TOP500 magazynu Forbes, w tym dla Grupy LOTOS S.A.(2013), Grupy Bunge(2015), Grupy Azoty S.A.(2017), a także dla międzynarodowych podmiotów takich jak Ciech Group, Grupa Barlinek czy Sanitec Group (obecnie Geberit). Brał również udział w tworzeniu platformy zakupowej zgodnej z ustawą Prawa Zamówień Publicznych dla takich podmiotów jak MPWiK Wrocław S.A., UM Miasta Opole, CUI Wrocław czy RPWiK Tychy.
11:00 - 11:30
CEO Rankarchitects.com - Paweł Kozłowski
Jak (nie) współpracować z agencją marketingową dla (nie) zwięszenia zysków firmy
CEO Rankarchitects.com - Paweł Kozłowski
W branży Digital Marketingu od ponad 10 lat. Pracowałem zarówno po stronie "klienta" in house jak i jako zewnętrzny konsultant. Pomagam skalować biznesy zarówno w Polsce jak i poza granicami.
11:30-12:00
Packfully - Tomasz Woźniakowski
Jakich błędów lepiej nie popełniać prowadząc sklep internetowy.
Packfully - Tomasz Woźniakowski
Tomasz Woźniakowski CEO & Founder Packfully fulfillment. Od 8 lat w branży ecommerce oraz Influencer Marketingu. Doświadczenia z ponad 100 sklepami internetowymi pozwoliły mi na obserwacje, którymi się z Państwem podzielę.
12:00 - 12:30
Łukasz Sokołowski
Jak budować biznes na TikTok'u? Musisz łączyć kreatywność z reklamą płatną. To Twoja jedyna szansa na sukces.
Łukasz Sokołowski
Od 13 lat zajmuję się projektami i kampaniami marketingowymi, poruszając się po wielu obszarach digitalu. Zwiedziałem obie strony księżyca pracując po stronie klienckiej jak i agencyjnej. Szkolę firmy w zakresie komunikacji TikTok Ads i Meta Ads. Planuję i przeprowadzam efektywne kampanie w swoim butiku konsultingowym „Purple Łukasz Sokołowski”. Moje specjalizacje to pozyskiwanie klientów w oparciu o systemy TikTok i Meta Ads z dużym naciskiem na synergię kreacji i mediów
12:30 - 13:30
CEO Zaufane.pl - Sebastian Horoszko
Opinie na każdym etapie rozwoju. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce.
13:30 - 14:00
Adequate Interactive Boutique - Witold Wrodarczyk
Consent mode v. 2 - co MUSISZ wiedzieć
Adequate Interactive Boutique - Witold Wrodarczyk
CEO i założyciel Adequate Interactive Boutique. Specjalista Google Ads i Analytics, ekspert w dziedzinie pomiaru skuteczności reklam i ekonomiki marketingu oraz tematyki ochrony prywatności.
14:30 - 15:00
Cognize - Michał Kozik
Cyfryzacja procesów sprzedażowych
15:00 - 15:30
FABRYKA MARKETINGU - Mateusz Malinowski
Jak wykorzystać AI w SEO?
FABRYKA MARKETINGU - Mateusz Malinowski
Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu. Zajmuje się Tworzeniem kompleksowych strategii SEO, audytami, rekomendacjami content marketingowymi, czy procesem link building’u. Swoim doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń, konferencji i Meetup’ów, m.in I ❤Marketing, SemKRK, Polish National Sales Forum, Internet Beta, Golden Marketing Conference. Od dwóch lat zgłębia możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. Fabryka Marketingu to warszawski dom mediowy, zajmujący się skutecznym marketingiem w Internecie. Funkcjonuje na rynku już od 2013 roku. Specjalizuje się w usługach SEO, SEM (AdWords), Meta i LinkedIn Ads.
10:30 - 11:00
Tomasz Kutera - odpowiedzialny za zespół Product Growth w dziale E-commerce w Ringier Axel Springer Polska
Rewolucja Retail Media. Nowe możliwości w e-commerce
Tomasz Kutera - odpowiedzialny za zespół Product Growth w dziale E-commerce w Ringier Axel Springer Polska
Tomasz Kutera - odpowiedzialny za zespół Product Growth w dziale E-commerce w Ringier Axel Springer Polska. Specjalizuje się w rozwoju produktów innowacyjnych. Od wielu lat związany z mediami, choć doświadczenie zdobywał także w branży gamingowej. W swojej karierze budował m.in. nowoczesne, holistyczne portfolio produktów content marketingowych. Zawodowo najbardziej ceni kompleksowe podejście i myślenie nieszablonowe.
11:00 - 11:30
globkurier - Natalia Kołodziej
Rozwijaj biznes bez granic: Cross-border dla e-commerce
globkurier - Natalia Kołodziej
Ekspert testu osobowości MPA™ oraz Lider zespołu Sprzedaży z 14-letnim doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego. Absolwentka kierunków zarządzania i logistyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada umiejętności znajdowania rozwiązań w kryzysowych sytuacjach, w tym prowadzenie zaawansowanych negocjacji. Doskonale zna procesy sprzedażowe, jest autorką wielu algorytmów sprzedażowych, szczególnie związanych z transakcjami międzynarodowymi. Za swoje dwa największe atuty uważa pozytywne podeście do życia i poczucie humoru.
11:30 - 12:05
vSprint - Przemysław Kalinowski
Amazon.de: Analiza Zwycięskich Ofert i Wskazywanie Czynników Sukcesu Konkurencji
vSprint - Przemysław Kalinowski
Przemysław Kalinowski Fan e-commerce od małego. Pierwsze szlify zdobywałem w gimnazjum na tablica.pl :) Amazon traktuję jako trampolinę do rozwoju marek na całym świecie.
12:05 - 12:35
Jak zostać liderem w swojej kategorii na Allegro
Pirk Spark - Oskar Hertman
Pirk Spark - Oskar Hertman
Oskar Hertman jest założycielem oraz CEO firmy Pirk Spark, jednej z najprężniej działających agencji specjalizujących się w obsłudze kont Allegro, wyróżnionej m.in. certyfikatem Allegro Ads Partner+. Pierwsze kroki w branży stawiał jako freelancer, samodzielnie tworząc kampanie marketingowe na popularnych platformach sprzedażowych. Obecnie zajmuje się głównie rozwijaniem AlleSpark – innowacyjnej aplikacji dla sprzedawców Allegro, która pomaga zyskać wgląd w kompleksowe dane o rentowności sprzedaży. Dzięki swojemu eksperckiemu doświadczeniu w marketingu na Allegro i kontakcie z setkami firm, Oskar tworzy narzędzia, które pomagają windować sprzedaż i lepiej kontrolować działania e-commerce.
12:35 - 13:00
ARI10 - Magdalena Wczesna
Waluty Cyfrowe w biznesie franczyzowym
13:00 - 13:35
vSprint - Michał Banasiak
Jak zwiększyć zysk na Allegro w 2024 ?
vSprint - Michał Banasiak
Michał Banasiak Fan Allegro Analytics i narzędzi wspierających sprzedaż. Prywatnie miłośnik motoryzacji i muzyki disco polo.
13:35 - 14:05
CEO Rankarchitects.com - Paweł Kozłowski
Jak skutecznie wejść na nowy rynek dzięki marktingowi internetowemu?
CEO Rankarchitects.com - Paweł Kozłowski
W branży Digital Marketingu od ponad 10 lat. Pracowałem zarówno po stronie "klienta" in house jak i jako zewnętrzny konsultant. Pomagam skalować biznesy zarówno w Polsce jak i poza granicami.
14:05 - 14:30
allekurier - Mateusz Rębisz, Sales & Partnerships Manager w Wygodne Zwroty
Dobra polityka zwrotów - czyli jaka?
14:30 - 14:55
Alicommerce.eu - Aleksander Starzyński
Jak wykorzystać potencjał Alibaba.com przy wejściu na rynki zagraniczne
Alicommerce.eu - Aleksander Starzyński
Przez ponad dekadę współpracy z Chinami, nasza firma zdobyła cenne doświadczenie, które nauczyło nas, że cierpliwość jest kluczem do sukcesu, a to, co początkowo wydaje się trudne, staje się z czasem znacznie łatwiejsze. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie oferować kompleksowe wsparcie dostawcom na każdym etapie ich działalności. Rozpoczynając od wstępnego planowania i uruchamiania na platformie Alibaba.com, aż po skomplikowane działania promocyjne poprzez kanały cyfrowe oraz rozwiązania logistyczne.