E-handel rozwija się bardzo dynamicznie praktycznie we wszystkich krajach Europy.

Najnowsze badania dotyczące rozwoju e-handlu przeprowadzone przez Direct Link i przedstawione w raporcie E-handel w Europie 2021 pokazują, że w 2020 roku na kilku rynkach nastąpił wzrost o ponad 40%. To historyczne tempo wzrostu było oczywiście spowodowane w dużej mierze pandemią.

Polska historycznie nie miała rynku e-handlu, o którym można by mówić, ale to się wkrótce zmieni. W ubiegłym roku 85% populacji kraju zrobiło zakupy online. Polska jest państwem w okresie transformacji, które w ostatnich latach odnotowało silny wzrost gospodarczy. To, w połączeniu z niewielką odległością do Szwecji, uczyniło ten kraj atrakcyjnym dla kilku szwedzkich uczestników rynku e-handlu.

43% konsumentów w Polsce deklaruje, że podczas pandemii robiło więcej zakupów, co jest liczbą wyższą niż np. w Szwecji. W szczególności, Polacy zamawiają odzież i dodatki. Interesujące jest to, w jaki sposób ankietowani konsumenci wolą, aby ich zakupy zostały dostarczone. Dostawa do domu z wymogiem podpisu jest najbardziej preferowaną alternatywą dostawy dla Polaków.

Spójrz na inne czynniki, które w ostatnim czasie ukształtowały polski krajobraz e-handlu lub dowiedz się więcej o różnych rynkach europejskich z najnowszego Raportu o E-Handlu Direct Link. Zdobądź głębszą wiedzę na temat dostaw transgranicznych!

Szukasz partnera do zarządzania dostawami transgranicznymi i ich realizacją?

Direct Link to odpowiedź.

Kiedy mówimy, że wy, nasi partnerzy, stoicie na pierwszym miejscu, naprawdę mamy to na myśli. Jeżeli zostaniesz partnerem Direct Link, czeka Cię miła obsługa klienta!

  • Bezpieczne i wydajne magazynowanie i pakowanie
  • Szybkie dostawy i spersonalizowana obsługa.