eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Z nimi stworzysz biznes przyszłości! Craftware brązowym sponsorem eTradeShow

Podczas eTradeShow stawiamy na specjalistów. Jednym z nich jest firma Craftware, która została brązowym sponsorem targów.

Craftware to eksperci z 11 letnim doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań odpowiadających każdemu etapowi w cyklu życia klienta - od narzędzi marketing automation zaczynając, przez wsparcie sprzedaży na obsłudze klienta kończąc. Doradzają najlepsze rozwiązania pod kątem biznesowym i dzielą się dobrymi praktykami, które zdobyli podczas setek zrealizowanych projektów. Prowadzą wdrożenia w oparciu o standardowe produkty Salesforce oraz złożone projekty, wymagające wysokiego stopnia dopasowania do obecnych potrzeb klienta.

Współpracując z działami IT globalnych organizacji skupiają się na klientach, którzy korzystają z Salesforce i potrzebują wsparcia w utrzymaniu lub rozwoju tej technologii. Dostarczają specjalistów z różnych obszarów: analizy, testów, zarządzania projektami oraz deweloperów i service managerów, którzy uczestniczą w projektach wewnętrznych klientów lub je w całości realizują.

Cieszymy się, że zobaczymy się podczas III edycji eTradeShow już 10 września 2020 roku (PGE Narodowy Warszawa). Będzie to pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie. Event ten to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzania i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

eTradeShow

Termin: 10 września 2020

Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

Nie czekaj i zarejestruj się już dziś! Więcej informacji o wydarzeniu i bilety znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl.

Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!

Zobacz również

Customer experience a user experience. Co je łączy, a co różni?

Customer experience a user experience? Wydają się podobne. Czym jednak różni się doświadczenie klienta od doświadczenia użytkownika? User Experience (UX)…

Pandemia napędza ogólnoświatowy sektor e-commerce. Aplikacje i integracja to przyszłość

Najszybciej rozwijające się firmy e-commerce cechują się zdolnością do nadążania za zmianami technologicznymi, terminowym wysyłaniem zamówień i zapewnianiem wglądu w…

Kampanie w platformie Facebook – od czego zacząć i na zwrócić uwagę?

Promocja w mediach społecznościowych to jedna z najefektywniejszych metod marketingowych. Wyniki są wymierne i łatwe do weryfikacji. Na co zwrócić…