eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego partnerem eTrade Show

Wydział Zarządzania UŁ to największe, liczące ponad 25 lat, centrum naukowo-dydaktyczne w zakresie nauk o zarządzaniu w regionie łódzkim. Na rozpoznawalność Wydziału składają się wybitni eksperci naukowi, aktywna współpraca z biznesem i instytucjami publicznymi, innowacyjne przedsięwzięcia oraz efektywne zarządzanie.

Studia na WZ UŁ to gwarancja najwyższej jakości kształcenia, doświadczenie wykładowców i liczne możliwości rozwoju. Oferta programowa powstała w oparciu o konsultacje z pracodawcami. Studia pomagają w nabyciu kwalifikacji menedżerskich, kształtują umiejętności przydatne do podjęcia oraz samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej i dają liczne możliwości rozwoju. Zintensyfikowane działania w obszarze programów nauczania, zacieśnianie relacji z praktyką gospodarczą oraz reagowanie na zmiany płynące z otoczenia stanowią o ugruntowanej pozycji. Wydział Zarządzania, jako pierwszy w Polsce, otrzymał najwyższą, wyróżniającą ocenę instytucjonalną Polskiej Komisji Akredytacyjnej w obszarze nauk społecznych, posiada kategorię naukową A w ramach oceny parametrycznej, zaś nasze kierunki studiów są wysoko oceniane w rankingach. W zakresie certyfikacji kierunków studiów Wydział współpracuje z międzynarodowymi organizacjami, w tym: ACCA, IPMA, CIMA, ELA.

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oferuje, oprócz tradycyjnej oferty edukacyjnej, również szkolenia i kursy dla firm. Wspieramy przedsiębiorców i sektor publiczny bogatym doświadczeniem kadry Wydziału Zarządzania UŁ. Oferujemy szeroki wachlarz usług zleconych: doradczych, konsultingowych skierowanych do przedsiębiorstw, administracji publicznej oraz jednostek niebiznesowych.

 

Źródło: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

____________

Pełna lista wystawców oraz agenda konferencji jest dostępna na stronie www.etradeshow.pl.

Zobacz również

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…

Modele rozliczeń kampanii online

Promować się w internecie musi w tej chwili każda firma. Jak jednak to robić i za co płacić? Poznaj modele…