eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Trzecia edycja eTradeShow za nami!

10 września na warszawskim PGE Narodowym odbyła się trzecia edycja eTradeShow. Pierwsze spotkanie branży e-commerce po lockdownie przyciągnęło profesjonalistów spragnionych merytorycznej wiedzy.

2020 rok jest szczególny dla branży e-commerce. To okres wielkich zmian i dynamicznej rozbudowy platform internetowych. Nowe możliwości to również nowe wątpliwości odnoszące się do zwiększania konkurencyjności i wykorzystywania maksimum potencjału sprzedaży internetowej. Z tą myślą organizatorzy przygotowali agendę eTradeShow, które odbyło się 10 września. Była to pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, oparta o szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

eTradeShow to najlepsze prelekcje

Na trzech scenach najlepsi eksperci branży e-commerce zdradzali swoje sposoby na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Przeprowadzili uczestników przez pełne customer journey, doradzając, co zrobić, by ich e-sklepy stały się jeszcze bardziej intuicyjne. Piotr Urbaniak z Traffic Trends przeanalizował najskuteczniejsze metody pozycjonowania, natomiast Karol Wilczyński z Artefaktu wskazał na pięć błędów SEO, które utrudniają optymalizację w wyszukiwarkach. Artur Halik pokazał, jak uniknąć pomyłek przy zakładaniu sklepu internetowego, a o wiedzę z zakresu customer experience zadbali Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz z Craftware.

Do tematu e-commerce na eTradeShow podchodzimy kompleksowo. Zależało nam, by uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak promować biznes. Organizatorzy sięgnęli po jednego z najkreatywniejszych ekspertów w Polsce, czyli Jakuba Biela, który doradził, jak pomysł przekuć w marketingowy sukces. Z ciepłym przyjęciem spotkali się również Sebastian Szmigielski, czyli Client Partner CEE Facebook. Opowiedział przybyłym, jak ocenić wartość kampanii w mediach społecznościowych.  Sascha Stockem natomiast na bazie case studies przekonywał, jak skutecznie sprzedawać na Amazon.

Ponadto, zgromadzeni mogli zapoznać się z ofertą wystawienniczą liderów branży. Wśród nich znaleźli się twórcy oprogramowania, narzędzi do generowania sprzedaży, właściciele platform dedykowanych e-sklepom i przedstawiciele branży logistycznej. Dzięki dedykowanej aplikacji biznesowej każdy z uczestników mógł z łatwością znaleźć wystawcę, który odpowiadał jego potrzebom.

eTradeShow - będzie kolejna edycja

Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co pokazuje, że branża e-commerce potrzebuje więcej eventów, dzięki którym będzie mogła poczynić kolejne kroki w rozwoju. Wielokrotnie podkreślana przez uczestników satysfakcja z prelekcji spowodowała, że kalendarze organizatorów poszły w ruch i zaplanowano kolejną edycję eTradeShow. Kolejna edycja już 4 marca! Już dziś zadbajcie o to, by wziąć udział w najbardziej merytorycznym wydarzeniu branży e-commerce.

Rejestracja wystawców rozpoczęta!

GALERIA ZDJĘĆ Z ETRADESHOW

Zobacz również

IV edycja eTradeShow zbliża się wielkimi krokami! Poznaj jeszcze lepiej świat e-commerce i zyskaj przewagę nad konkurencją!

Niewiele jest eventów branżowych, które merytoryką wykładów i poziomem eksperckim zachwycają nawet największych praktyków biznesu. eTradeShow jest branżowym liderem w…

Jak opinie wpływają na SEO?

Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy…

Jak mierzyć efektywność kampanii na Facebooku?

Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych nie wydaje się skomplikowane. W teorii wystarczy ustawić kilka wskaźników i czekać na efekty. Jak…