Ostatnie stoiska wystawiennicze! Zostań wystawcą

Kup bilet

Trzecia edycja eTradeShow za nami!

10 września na warszawskim PGE Narodowym odbyła się trzecia edycja eTradeShow. Pierwsze spotkanie branży e-commerce po lockdownie przyciągnęło profesjonalistów spragnionych merytorycznej wiedzy.

2020 rok jest szczególny dla branży e-commerce. To okres wielkich zmian i dynamicznej rozbudowy platform internetowych. Nowe możliwości to również nowe wątpliwości odnoszące się do zwiększania konkurencyjności i wykorzystywania maksimum potencjału sprzedaży internetowej. Z tą myślą organizatorzy przygotowali agendę eTradeShow, które odbyło się 10 września. Była to pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, oparta o szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

eTradeShow to najlepsze prelekcje

Na trzech scenach najlepsi eksperci branży e-commerce zdradzali swoje sposoby na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Przeprowadzili uczestników przez pełne customer journey, doradzając, co zrobić, by ich e-sklepy stały się jeszcze bardziej intuicyjne. Piotr Urbaniak z Traffic Trends przeanalizował najskuteczniejsze metody pozycjonowania, natomiast Karol Wilczyński z Artefaktu wskazał na pięć błędów SEO, które utrudniają optymalizację w wyszukiwarkach. Artur Halik pokazał, jak uniknąć pomyłek przy zakładaniu sklepu internetowego, a o wiedzę z zakresu customer experience zadbali Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz z Craftware.

Do tematu e-commerce na eTradeShow podchodzimy kompleksowo. Zależało nam, by uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak promować biznes. Organizatorzy sięgnęli po jednego z najkreatywniejszych ekspertów w Polsce, czyli Jakuba Biela, który doradził, jak pomysł przekuć w marketingowy sukces. Z ciepłym przyjęciem spotkali się również Sebastian Szmigielski, czyli Client Partner CEE Facebook. Opowiedział przybyłym, jak ocenić wartość kampanii w mediach społecznościowych.  Sascha Stockem natomiast na bazie case studies przekonywał, jak skutecznie sprzedawać na Amazon.

Ponadto, zgromadzeni mogli zapoznać się z ofertą wystawienniczą liderów branży. Wśród nich znaleźli się twórcy oprogramowania, narzędzi do generowania sprzedaży, właściciele platform dedykowanych e-sklepom i przedstawiciele branży logistycznej. Dzięki dedykowanej aplikacji biznesowej każdy z uczestników mógł z łatwością znaleźć wystawcę, który odpowiadał jego potrzebom.

eTradeShow - będzie kolejna edycja

Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co pokazuje, że branża e-commerce potrzebuje więcej eventów, dzięki którym będzie mogła poczynić kolejne kroki w rozwoju. Wielokrotnie podkreślana przez uczestników satysfakcja z prelekcji spowodowała, że kalendarze organizatorów poszły w ruch i zaplanowano kolejną edycję eTradeShow. Kolejna edycja już 18 maja 2021! Już dziś zadbajcie o to, by wziąć udział w najbardziej merytorycznym wydarzeniu branży e-commerce.

Rejestracja wystawców rozpoczęta!

GALERIA ZDJĘĆ Z ETRADESHOW

Zobacz również

Złotym sponsor na pokładzie eTrade Show! EDISON dołącza do wydarzenia

Miło nam poinformować, że złotym sponsorem eTrade Show została firma EDISON. Zajmuje się ona elektroniczną wymianą danych. EDISON to przedsiębiorstwo…

PrestaShop dołącza do eTrade Show! Nowy Srebrny Sponsor wydarzenia

Miło nam poinformować, że PrestaShop dołącza do kolejnej edycji eTrade Show jako Srebrny Sponsor! Widzimy się już 18 maja 2021…

Kolejna wielka marka dołącza do eTrade Show! CENEO Sponsorem Generalnym eventu

CENEO to jeden z najpopularniejszych w Polsce serwisów z branży e-commerce. Miło nam poinformować, że dołącza do kolejnej edycji eTrade…