Kup bilet

Sztuczna inteligencja i chatboty wykorzystywane w automatyzacji obsługi klientów

Sztuczna inteligencja i chatboty wykorzystywane w automatyzacji obsługi klientów - to temat prelekcji Rafała Sadłowskiego, założyciela AI Force 1.

Wirtualizacja pracowników

Twój pracownik - chatbot

Likwidacja wąskich gardeł procesów obsługi klienta

Jak się uczą chatboty?

 

Rafał Sadłowski - Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Świętokrzyskiej, przez 10 lat związany z obsługą kampanii masowych jako programista oraz architekt systemów informatycznych.

Pomysłodawca rozwiązania do co-browsing  (pierwsze wdrożenie w Polsce). Założyciel firm WebLive, CoSurfing.net oraz AI FORCE 1. Współautor książki "Biblia e-biznesu" oraz miesięcznika „Mensis.pl”.

Aktualnie zajmuje się wdrażaniem inteligentnych usług opartych o sieci neuronowe, w tym autorską aplikacją - Panel Trenera Chatbot.

AI Force 1 jest wystawcą premierowej edycji eTradeShow


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

eCommerce Awards - poznaj wystawców!

🏆Wybierz najlepsze stoisko na #etradeshow! Odpowiedz na trzy pytania w aplikacji targowej i zagłosuj na najlepsze stoisko i wystawcę premierowej edycji…

Telefonia TeleCube na eTradeShow!

Telefonia TeleCube dołącza do grona wystawców w sektorze obsługi klienta! Telefonia TeleCube dostarcza innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu, w tym…