eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać

 Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży e-commerce jest reklama produktowa w Google - PLA.

Reklamy produktowe mogą być wyświetlanie jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą PLA, mogli korzystać jedynie z produktu Google.

Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie reklamodawcy mogą korzystać z dowolnej usługi CSS.
Marcin na scenie eTradeShow opowie o tym, czym są CSS oraz jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Marcin Stańdo - Z branżą interaktywną związany już od ponad 11 lat. Od samego początku z firmą Netarch. Obecnie, od powołania do życia marki Sempai, dba o to, aby realizowane przez agencję usługi spełniały oczekiwania w jak najwyższym stopniu, a liczba zadowolonych klientów ciągle rosła.

 

Firma Sempai jest wystawcą eTradeShow


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą.

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

eCommerce Awards - poznaj wystawców!

🏆Wybierz najlepsze stoisko na #etradeshow! Odpowiedz na trzy pytania w aplikacji targowej i zagłosuj na najlepsze stoisko i wystawcę premierowej edycji…

Focus Telecom na eTradeShow!

Focus Telecom Polska dołącza do grona wystawców w sektorze omnichannel. Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktów Korporacyjnych wygłosi prelekcję "…