Kup bilet

RedCart wystawcą eTrade Show 2020

RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania sklepów internetowych oparta na modelu SaaS. Każdego dnia zespół RedCart stworzony z entuzjastów e-commerce i nowych technologii pomaga w uruchamianiu i konfigurowaniu indywidualnej wersji e-biznesu.

Już od 2008 roku nawet kilka tysięcy przedsiębiorców z różnych sektorów korzysta z oferowanych przez nas rozwiązań. To grono stale się powiększa! Wierzymy, że nie tylko dobrze zaprojektowany sklep zwiększa sprzedaż. Doradzamy w prowadzeniu  działań SEO, promocji w mediach społecznościowych czy doborze branży. Przedstawiamy także  zastosowania związane z user experience.  Rekomendujemy najbardziej optymalne rozwiązania.

Sklep internetowy założony na naszej platformie to m.in.:

  • pomoc techniczna, support oraz onboarding online,
  • dostęp do ponad 450 wbudowanych narzędzi,
  • bezpłatne integracje z prawie 400 hurtowniami z wielu branż (np. odzież, motoryzacja, kosmetyki, artykuły spożywcze, wnętrzarskie). Nasz system integracji samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny,
  • opcja sprzedaży produktów w modelu Rolą sprzedawcy w tym modelu jest aktywna promocja e-sklepu i zbieranie zamówień, które w kolejnym etapie przekazywane są hurtowni. Wówczas to dostawca realizuje proces wysyłki produktu do klienta,
  • konta i usprawnienia dla pracowników,
  • integracje z kurierami i płatnościami online,
  • możliwość sprzedaży wielokanałowej (poprzez Allegro, eBay, Amazon Marketplace, Ceneo czy Facebook),
  • rozszerzone raporty sprzedaży, Klientów i produktów,
  • stale rozbudowywane i dodawane funkcjonalności.

RedCart - Wyznaczamy nowoczesny kierunek e-commerce!

___________________________________________

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojego ebiznesu? Śledzisz nowości i trendy branży eCommerce? Odwiedź targi

Zobacz również

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Rynek e-sklepów w kraju się rozwija. Analitycy szacują, że z 5,5% udziału w polskim handlu detalicznym pod koniec 2019 roku…

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…

Jak nie tracić budżetu reklamowego? Przydatne wskazówki

Wydawanie pieniędzy na reklamę w internecie jest proste. Jak to jednak zrobić, by przyniosło założone efekty? Jak nie tracić budżetu…