eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, IV EDYCJA
8 KWIETNIA 2021
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
AGENDA WIOSENNEJ EDYCJI JUŻ WKRÓTCE.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I OTRZYMAJ INFORMACJĘ JAKO PIERWSZY!
Konferencje SCENA A | SCENA B | SCENA C | SCENA D

Na scenie targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!

Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience - jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.

Podczas konferencji na uczestników czeka aż 28 slotów tematycznych prowadzonych przez najznamienitszych ekspertów branżowych.

Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 3100 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 53 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,3/5.

Poprzeczka tegorocznej konferencji była ustawiona na bardzo wysokim poziomie. Wystąpili prelegenci z najbardziej znanych firm branży e-commerce, takich jak Traffic Trends, Shoper i wiele więcej. Wśród prelegentów ostatniej edycji pojawili się między innymi Jakub Biel czy  Sebastian Szmigielski.

Już wkrótce zdradzimy jeszcze więcej szczegółów dotyczących Agendy 2021. Zachęcamy do śledzenia informacji na bieżąco.

Konferencja SCENA A
Jak gaming sprzedaje? Przykłady monetyzacji fenomenu gier
Piotr Bombol - Gameset

Gaming to dzisiaj jeden z najważniejszych trendów konsumenckich, a dzisiaj gracze stanowią już praktycznie połowę Polaków. Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług. W czasie wystąpienia przedstawimy najważniejsze sposoby generowania efektów biznesowych w gamingu.

więcej... ukryj...
Skuteczne pozycjonowanie rok później
Piotr Urbaniak- Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends

Aktualizacja strategii przedstawionej przez nas podczas I edycji eTradeShow, w oparciu o projekty, które pozycjonujemy zgodnie z przedstawianymi wtedy założeniami.

więcej... ukryj...
Płynność finansowa w e-Biznesie. Faktoring dla rozwoju sprzedaży w kanale online
Jarosław Grygiel - Country Manager at Credstep Poland

Credstep Poland jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu finansowania w formie faktoringu online, szybkiego, transparentnego i konkurencyjnego cenowo. Nasza oferta nowoczesnych usług finansowych B2B jest dedykowana wszystkim przedsiębiorcom, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Credstep Poland jest częścią szwedzkiej grupy kapitałowej SAVELEND.

więcej... ukryj...
Dlaczego warto rozważyć ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne? I jak zrobić to mądrze?
Donatas Gudelis - dyrektor zarządzający MakesYouLocal

MakesYouLocal to międzynarodowa firma złożona z wysokiej klasy specjalistów w dziedzinie e-commerce, skupiona na pomaganiu sklepom internetowym, chcącym wejść na rynki zagraniczne. Tworzymy strategie i lokalizujemy strony tak, by spełniały oczekiwania nowych klientów. Zapewniamy: lokalny adres i telefon, obsługę klienta w rodzimym języku kupujących, tłumaczenia, obsługę zwrotów, płatności i dostaw, marketing, planowanie i realizację celów.

więcej... ukryj...
E-biznes - zaszczep się przed kryzysem. Czyli jak uniknąć podstawowych błędów podczas tworzenia sklepu internetowego.
Artur Halik - Head of Sales w Shoper
Shoper to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego dostępne w modelu biznesowym SaaS (Software as a Service), czyli oprogramowanie jako usługa.
Shoper w modelu SaaS dostępny jest w 3 zróżnicowanych pakietach oraz w wersji Premium, co pozwala dobrać rozwiązanie zgodnie z wielkością i potrzebami prowadzonego biznesu.
więcej... ukryj...
Wysoka jakość Customer Experience w 4 krokach
Piotr Lempkowski i Marek Ceglarz - Craftware

Na co dzień wdrażają Platformę Salesforce w biznesie oraz wspierają działy IT międzynarodowych korporacji, w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Posiadają wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.

Celem Craftware jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.

więcej... ukryj...
Direct Link – usługi dla Ecommerce i Fulfilment oraz Twoje okno na Skandynawię
Bartosz Hnatyszyn - Managing Director Direct Link

W Direct Link tworzymy dedykowane rozwiązania dla branży e-commerce obejmujące realizację zamówień, łańcuch dostaw i magazynowanie oraz oferujemy szeroki zakres usług logistycznych. Jako podmiot zależny firmy PostNord, czołowego dostawcy usług komunikacyjnych i logistycznych w krajach skandynawskich skutecznie zapewniamy najbardziej efektywną obsługę dostaw w tym regionie przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi oraz mając na uwadze budowanie pozytywnego Customer Jurney u Klienta docelowego.

więcej... ukryj...
Konferencja SCENA B
Optymalizacja e-sklepu - 5 błędów SEO, których należy unikać
Karol Wilczyński - Artefakt

W trakcie prelekcji przedstawimy pięć elementów, o których często można zapomnieć podczas optymalizacji sklepu internetowego. Dbałość o ich odpowiednią optymalizację zapewni lepsze zrozumienie serwisu przez roboty wyszukiwarki Google. Postaw na wysoką widoczność w wynikach organicznych i dużą liczbę użytkowników na stronie. Omówione elementy zagwarantują Ci przewagę nad konkurencją i wzrost konwersji w Twoim sklepie.

więcej... ukryj...
Zmiany na rynku influencerskim w Polsce wywołane przez covid
Robert Sosnowski - CVO w Reach a Blogger

REACHaBLOGGER jest platformą, umożliwiającą bezpośrednią współpracę pomiędzy Reklamodawcami (Klientami) i Twórcami (Influencerami). Jesteśmy marketplacem, przez który Reklamodawcy realizują płatne i barterowe współprace reklamowe z Twórcami.

REACHaBLOGGER daje Reklamodawcom dostęp do Katalogu ofert Blogerów, Influencerów, YouTuberów i umożliwia zakup publikacji reklamowych wg. podanych cen i zasięgów. Reklamodawcy mogą też publikować Zlecenia na platformie, a Twórcy mogą się zgłaszać do tych Zleceń.

więcej... ukryj...
Pozwól się ocenić i zwiększ sprzedaż nawet o 300%
Sebastian Horoszko - zaufane.pl

Wystąpienie to praktyczna wiedza na temat zwiększania sprzedaży poprzez opinie online dla e-commerce. Przyjdź i dowiedz się o ile opinie zwiększają sprzedaż, co zrobić by zmaksymalizować liczbę posiadanych opinii (nawet z 30-40% transakcji), jak wykorzystać opinie w niemalże wszystkich kanałach marketingowych i zintegrować je z Google!

więcej... ukryj...
Nawet o połowę konwersji więcej – dlaczego szybkość się liczy i co może dać Ci dobry hosting?
Artur Pajkert - cyber_Folks

Światło ze Słońca biegnie na Ziemię przez 8 minut i… ma to spore znaczenie dla Twojego sklepu internetowego! Jaki jest Twój poziom gotowości, aby zmierzyć się z zagadnieniem szybkości w kontekście Twojego sklepu? Jak bardzo chcesz zmaksymalizować konwersje, a jak – obniżyć współczynnik odrzuceń?

Porozmawiamy o doświadczeniu strony w oczach Google i o tym, które elementy w sposób szczególny mogą rzutować na Twoje pozycje w wyszukiwarce oraz na efektywność kampanii reklamowych.

Dowiesz się, jak operatorzy hostingu mogą ułatwić Ci osiąganie maksymalnej wydajności. Omówię dla Ciebie wszystkie kluczowe technologie, które warto brać pod uwagę wybierając hosting dla Twojego sklepu pod kątem szybkości jego działania i na realnych przykładach poznasz efekty działania różnych technologii przyspieszających.

więcej... ukryj...
E-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej - gdzie, jak i z kim?
Aleksandra Kubicka - Market Access Manager, Frisbo

Nowych rynków można szukać nie tylko na Zachodzie. Platforma Frisbo łączy sklepy internetowe z siecią  sprawdzonych operatorów fulfillment i dostawcami usług logistycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

więcej... ukryj...
Business Intelligence w e-commerce - jak wykorzystać dane, które już masz?
Oskar Gęsina - Integree

Istotne dla Twojej firmy dane pochodzą z różnych miejsc: systemów sprzedażowych i magazynowych, oprogramowania kadrowego i księgowego, zewnętrznych serwisów reklamowych czy społecznościowych, a także notowań giełdowych czy innych publicznych źródeł. Większość z tych danych pozostaje niewykorzystana, ponieważ ich obróbka i analiza są czasochłonne i skomplikowane. Opowiemy, w jaki sposób możesz łatwo wykorzystać dane, które już masz, aby zyskać wiedzę, dzięki której będziesz podejmować trafniejsze decyzje i osiągać większe zyski.

więcej... ukryj...
Podstawowy krok do szybkiego rozwoju e-sklepu, który prawdopodobnie pomijasz z premedytacją
Tomasz Woźniakowski - CEO Packfully

Prowadząc sklep internetowy jego właściciele mierzą się z innymi problemami niż zakładali. Podstawowym założeniem e-sklepu jest sprzedaż produktów przez Internet, które tak często spychane jest na drugi plan przez bieżące zadania. Popełniane błędne decyzje biznesowe powodują brak czasu na zarabianie prawdziwych pieniędzy oraz pracę niezgodną z posiadanymi kompetencjami.

O tym jak nie budować firmy w firmie przedstawi Tomasz Woźniakowski, który uczestniczył w tworzeniu kilkunastu sklepów internetowych, współpracując z topowymi Influencerami.

więcej... ukryj...
Jak oceniać wartość swojej kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji?
Sebastian Szmigielski - Client Partner CEE, Facebook

Serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będący własnością Facebook, Inc. z siedzibą w Menlo Park. W czerwcu 2017 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła prawie 2 miliardy, a dziennie aktywnych jest prawie 1,3 mld osób. Średni wiek użytkownika serwisu to 22 lata. Dane zgromadzone na Facebooku to ponad 980 petabajtów, co 24 godziny przybywa ponad 0,5 petabajta. Przeciętny użytkownik spędza na Facebooku około 21 minut.

więcej... ukryj...
Konferencja SCENA C
Sprytny marketing zamiast obcinania budżetów
Jakub Biel

Są takie reklamy, które nie tylko pamiętamy, ale i chętnie pokazujemy znajomym. Podobnie jest z filmami, serialami i memami. Co łączy je wszystkie? Sprytne wykorzystanie neurologii, socjologii i marketingu. Zobacz, jak za darmo promować sklep, o którym będą mówić miliony klientów.

więcej... ukryj...
Czego właściciele e-sklepów nie wiedzą o zwrotach i reklamacjach i jak kosztowną usługę zamienić w biznesowy potencjał?
Marcin Rutkowski - 'merce

Przeprowadziliśmy wywiady z właścicielami i pracownikami ponad 1000 sklepów internetowych. Zebrane informacje pozwoliły nam przygotować szczegółowy raport dotyczący zwrotów i reklamacji w polskim e-commerce. Jak firmy optymalizują koszty obsługi tych procesów? A może w ogóle nie wiedzą, jaki jest ich koszt? Przedstawimy wyniki naszych badań i podpowiemy, co mogą zrobić firmy, aby zoptymalizować obsługę posprzedażową, zredukować liczbę zwrotów i jednocześnie utrzymać wysoki poziom obsługi klienta.

więcej... ukryj...
Jak zdobyć rynki Europy Środkowej i Wschodniej za pomocą marketingu internetowego
Paweł Kozłowski - Rank Architects

Polskie biznesy e-commerce coraz śmielej spoglądają na sąsiednie rynki Europy Środkowo-Wschodniej - jednak aby na nie wejść potrzeba często pokonać wiele barier - komunikacyjnych, marketingowych, prawnych i logistycznych. Czy warto inwestowac w Native Speakerów? Jaką domenę wybrać? Jakich kanałów komunikacji używać aby sprzedawać swoje projekty / usługi? Warto dowiedzieć się jak skutecznie działać aby nie "przepalać" budżetów i osiągać wymierne zyski.

więcej... ukryj...
Czatuj, dzwoń, automatyzuj: komunikacja z klientem w dobie omnichannel
Łukasz Woźnica - Business Development Manager, Apifonica

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.

więcej... ukryj...
Omnichannel, drogą do niezależnego, odpornego na kryzysy biznesu. Jak efektywnie połączyć sprzedaż tradycyjną ze sklepem internetowym, szybko i bez dużych nakładów
Paweł Piotuch - CSO IdoSell

Dobrze przemyślany omnichannel, może skutecznie zapewnić nie tylko przetrwanie, ale i wzrost bizensu w trudnych czasach. Większość sprzedawców podchodzi do tematu w nieprawidłowy sposób, próbując na siłę rozwijać i samodzielnie wdrażać narzędzia spinające oba kanały, co generuje olbrzymie koszty, a końcowy efekt jest i tak daleki od oczekiwań. Zajmuje to też dużo czasu, którego może zwyczajnie nie być, na przykład gdy podczas pandemii trzeba nagle oprzeć się mocniej o sprzedaż internetową i dać taki sam komfort obcowania z ofertą, jak w tradycyjnym salonie sprzedaży. Na przykładach istniejących e-sklepów pokażemy jak szybko wdrożyć omichannel - skutecznie i bez ryzyka!

więcej... ukryj...
Jak skutecznie sprzedawać na Amazon - strategia i best practice
Sascha Stockem - CEO Nethansa

Nethansa to największa w Polsce firma, zajmująca się kompleksowym wsparciem skutecznej sprzedaży na Amazonie.
Jako jedyni w Polsce łączymy profesjonalne prowadzenie konta oraz obsługę kupujących z autorskim systemem Clipperon, który automatyzuje sprzedaż produktów na Amazonie oraz zarządza cenami i stanami magazynowymi w czasie rzeczywistym.
Zmieniamy przedsiębiorców w globalnych graczy, osiągających sukcesy sprzedażowe na zachodnich rynkach. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Nethansę, Kontrahenci uzyskują dostęp do 300 mln potencjalnych Klientów z całego świata!
Nethansa dostarcza rozwiązania w zakresie prowadzenia kont sprzedażowych na Amazonie, zakupów oraz logistyki dostaw, optymalizując procesy strategiczne. Eksperci Nethansy prowadzą obsługę kupujących w pięciu językach przez 365 dni w roku oraz realizują kompleksowe działania marketingowe w celu maksymalizacji sprzedaży.

więcej... ukryj...
Strefa wystawiennicza

Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w Galerii PGE Narodowego.

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW I PATRONÓW MEDIALNYCH WYDARZENIA

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.

Business Matching

10:00 - 16:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


 

APLIKACJA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA TYDZIEŃ PRZED WYDARZENIEM

Dostępna na IOS

Dostępna na ANDROID

 

eCommerce Awards

Wybierz najatrakcyjniejsze stoisko na eTradeShow!

Pobierz aplikację targową i oceniaj stoiska Wystawców.

Które stoisko jest najbardziej atrakcyjne wizualnie? Gdzie jest najlepsza obsługa? Czy wystawca odpowiedział wystarczająco na Twoje pytania?

Odpowiedz na pytania i wybierz najlepszego Wystawcę na targach!

Głosowanie będzie odbywać się przez aplikację targową, dostępną w Google Play oraz App Store.

  • Wygrana w konkursie to potwierdzenie Twojej stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty.
  • Wygrana buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek, umacnia Twój przekaz i pomaga dotrzeć z nim do szerszej grupy odbiorców.
  • Nagrody pomagają też pozycjonować markę na rynku i w świadomości konsumentów.
  • Nagroda jest też skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe.
  • Zdobycie wyróżnienia wiąże się z jej odbiorem podczas targów, możliwością zaprezentowania się wśród najlepszych, zbudowania pozycji lidera i poznania czołowych firm w branży.
  • Twoja marka zyskuje na atrakcyjności dzięki prestiżowemu otoczeniu, a Ty możesz pozyskać wartościowe kontakty i wypromować się w biznesowym środowisku. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich.
  • Nagrody są uhonorowaniem ciężkiej pracy i osiągnięć wszystkich pracowników, dlatego ich otrzymanie może podnieść ich satysfakcję z pracy i zwiększyć motywację. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.

Poznanie najnowszych trendów oraz analiza rynków konkurencyjnych

Unikatowe prelekcje prowadzone aż na 3 scenach oraz konsultacje z ekspertami

Bogata i zróżnicowana oferta wyselekcjonowanych firm wystawienniczych

Poznanie najnowszych rozwiązań, metod, technik z zakresu e-commerce

Zapoznanie się z najnowszymi efektywnymi trendami promocji marki, produktu oraz usług

Okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży

Możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz umocnienia stałych relacji

Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu

Poznanie niezawodnych i efektywnych technik i metod sprzedaży

Tematyka prelekcji wychodząca naprzeciw aktualnym potrzebom rynku