Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, III EDYCJA
10 września 2020
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
Konferencja LITE

Na scenie LITE wystąpią eksperci branży e- handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień.  Ucz się od najlepszych!

Program Lite
Jak sprzedawać na Amazonie? Automatycznie, globalnie, z sukcesem! Najskuteczniejsze rozwiązania generujące maksymalne obroty.

Niezwykle merytoryczna, oparta na wiedzy i doświadczeniu prezentacja! Must-know dla wszystkich planujących ekspansję międzynarodową i chcących sprzedawać więcej! Podczas prezentacji będą omawiane najważniejsze dane o Amazon, modele sprzedaży i logistyki dostępne na Amazonie, narzędzia, które pozwolą na sprawdzenie działań konkurencji oraz zbadanie potencjału sprzedaży produktów, strategie i najlepsze praktyki gwarantujące wysokie zyski, potencjalne zagrożenia dla sprzedawców i jak sobie z nimi radzić, jak coronawirus wpływa na sprzedaż na Amazonie. Specjalnie dla Resellerów: Co robić by wygrać Buy Box? Specjalnie dla Private Label: Jak zostać liderem w swojej kategorii produktowej? Podczas prezentacji zostanie również przeanalizowana sytuacja biznesowa jednego z klientów Nethansy oraz plan wdrożenia, który skutkował milionowymi obrotami w ujęciu rocznym oraz 160 000 PLN ZYSKU w ciągu pierwszych 60 dni współpracy.

więcej... ukryj...
Sprzedaż w e-commerce - jak szukać klientów i dać im się znaleźć?

Skuteczne źródła ruchu w e-commerce. Na co zwrócić uwagę, planując i wdrażając strategie marketingowe, aby od pierwszego dnia pozyskiwać konwertujący ruch. Omówienie wyników badania 1 200 polskich e-commerców i ich top źródeł ruchu.

więcej... ukryj...
Przerwa kawowa
więcej... ukryj...
Quiz o e-commerce z nagrodami od imoje

Quiz poprowadzą Mateusz Zemczak i Marcin Popowski z  ING iMoje Twisto.

więcej... ukryj...
Jaki będzie barometr 2020? Barometr eCommerce od KOSZYKROKU.PL

prowadzący Maciej Wojciechowski i Krzysztof Andruszkiewicz z ING iMoje Twisto

więcej... ukryj...
700% wzrostu - jak to zrobić i zyskać dzięki prawidłowym działaniom w e-commerce

Systemy e-commece zyskują na popularności. Są elastyczne, pozwalają zbudować imponujące interfejsy i zapewnić szybkie działanie. Jednak jak każda nowa technologia niosą ze sobą zagrożenia, których zaniedbanie może zahamować rozwój Twojego biznesu.
Zapraszamy Cię na prelekcję, na której dowiesz się jak rozpoznać i poradzić sobie z największymi zagrożeniami. Przedstawimy CASE STUDY, które pomogło naszemu klientowi odnotować wzrost o 700%!

więcej... ukryj...
Jak zacząć sprzedawać na ukraińskim rynku e-commerce?

Wielki rynek otwierający się tuż za wschodnią granicą to nowe możliwości dla handlu e-commerce. Jak zacząć sprzedawać i nie dać się zawiłościom prawa i utrudnieniom związanym z eksportem poza Unię Europejską?

więcej... ukryj...
Przerwa kawowa
więcej... ukryj...
Jak zwiększyć sprzedaż z reklam produktowych o 200% dzięki wykorzystaniu CSS? Case study Prezent Marzeń

Reklamy produktowe PLA w Google należą do najbardziej efektywnych typów kampanii dla branży e-commerce. Ze względu na sam wygląd w wyszukiwarce charakteryzuje je bardzo wysoki wskaźnik konwersji.  W wystąpieniu opowiem, jak dodatkowo zwiększyć efektywność kampanii produktowych dzięki wykorzystaniu alternatywnych do Google Shopping Comparison Services na przykładzie kampanii realizowanej dla sklepu internetowego Prezent Marzeń. Dzięki wdrożeniu CSS zwiększyliśmy sprzedaż z PLA aż o 200%!

Na scenie eTrade Show przybliżę strategie wejścia z CSS, poszczególne etapy wdrożenia, a także omówię korzyści wynikające z tego stosunkowo nowego rozwiązania.

więcej... ukryj...
Daj się ocenić i zwiększ konwersję o 300%!

Wystąpienie to praktyczna wiedza na temat zwiększania sprzedaży poprzez opinie online dla e-commerce. Przyjdź i dowiedz się o ile opinie zwiększają sprzedaż, co zrobić by zmaksymalizować liczbę posiadanych opinii (nawet z 30-40% transakcji), jak wykorzystać opinie w niemalże wszystkich kanałach marketingowych i zintegrować je z Google!

więcej... ukryj...
300% wzrostu w rok na AMAZON, czyli jak umiejętnie zautomatyzować sprzedaż

Automatyzacja sprzedaży, a przede wszystkim jej umiejętna synchronizacja to bodaj najistotniejsze klucze do skalowania sprzedaży na platformie Amazon. Zaczynaliśmy pracę w sierpniu z wynikiem 220.000 EUR, a zakończyliśmy rok z wynikiem 1.100.000 EUR. Jak to zrobiliśmy? Używając odpowiednich narzędzi. Na przykładzie case-study lokalnego potentata przedstawię w jaki sposób uwolnić się z pułapki średniego rozwoju na Amazon, pokażę jak uniknąć klęski urodzaju, nauczę Was dlaczego prostsze rozwiązania są skuteczniejsze oraz dlaczego "lepsze jest wrogiem dobrego".

więcej... ukryj...
Jak mierzyć efektywność działań w Influencer Marketingu?

Influencer marketing zrobił i robi karierę w działaniach marketingowych. Wiedza o tym jak mierzyć efektywność działań nie jest jednak powszechna. Podczas swojego wystąpienia przybliżę metodę, którą wypracowaliśmy w Reach a Blogger i którą stosujemy przy kampaniach realizowanych dla naszych klientów. Polega ona na porównywaniu wydatków i KPI w influencer marketingu do innych kanałów marketingowych.

więcej... ukryj...
Konferencja PRO

Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce,  e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.

Program Pro
Dostawa w sklepie internetowym jako kluczowy element zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności wśród klientów. Jak robić to dobrze?

Dostawa jest kluczowym elementem, który wpływa na sukces sklepu internetowego, jednak często jej potencjał sprzedażowy i marketingowy jest niedoceniany. Dobrze przemyślana i zorganizowana oferta dostawy może Ci pomóc wyróżnić się na tle konkurencji oraz pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe klientów, a co za tym idzie przyczynić się do wzrostów sprzedaży. Zobacz, jakie formy doręczenia i ile powinien oferować sklep internetowy, jakie preferencje w kwestii dostawy mają polscy e-klienci, jak dobrze komunikować o dostawie i jakich błędów w jej organizacji unikać.

więcej... ukryj...
CLIP/CLIR – skuteczne wykorzystanie w biznesie.

Jak prezentacja numerem może poprawić wskaźnik dodzwanialności? Czy posiadając kontrolę nad numerem, którym się prezentujesz możesz zwiększyć efektywność działań? Przedstawimy możliwości, które niesie ze sobą ta niedoceniana funkcjonalność.

więcej... ukryj...
Skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce

Jak umiejętnie połączyć system reklamowy Google i Facebook, by regularnie i efektywnie zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym.

więcej... ukryj...
Jak połączyć zakupy online i tradycyjne, czyli omnichannel w sprzedaży i marketingu internetowym?

W prezentacji opowiem, jak - bez wielkich inwestycji i długiego procesu wdrożeniowego - wdrożyć strategię Omnichannel w sprzedaży i marketingu swojego sklepu oraz co dobrego to wniesie. Powiem też, jak uniknąć kosztownych błędów, ponieważ na Omnichannel można wydać i milion, a mimo wszystko zrobić to źle.

więcej... ukryj...
Customer-for-life software dla eCommerce i retail

Podróż klienta staje się coraz bardziej złożona. W Freshworks chcemy, abyś mógł zabierać klientów na każdym etapie ich podróży i przekształcać ich w "customers-for-life" dzięki pakietowi produktów Freshworks.

więcej... ukryj...
Jak wyróżnić swój sklep internetowy w tłumie ?

Prowadzisz już sklep internetowy? A może dopiero to rozważasz? Niezależnie od etapu, na którym znajduje się twój biznes - na pewno chciałbyś, by był dochodowy, by twoi klienci chętnie do niego wracali i rekomendowali innym. Co zrobić by osiągnąć taki efekt? Znaleźć wyróżniki - dzięki którym zostaniesz zauważony i doceniony.

więcej... ukryj...
Jak sprzedawać za granicę przez internet z małą pomocą od Google

Szkolenie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które są na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków. Każdy uczestnik dzięki udziale w warsztatach zdobędzie niezbędną wiedzę w zakresie wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki

Nauczysz się: jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalnych rynki docelowe, w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych, jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach

 

więcej... ukryj...
Pozwól klientowi wypróbować produkt, zanim go kupi!

Jak wykorzystać Rozszerzoną Rzeczywistość by zwiększyć sprzedaż i obniżyć poziom zwrotów? O tym i wielu dodatkowych możliwościach zaangażowania klienta.

więcej... ukryj...
Dlaczego firma działa najlepiej w 0°C? Wszystkie stany skupienia biznesu.

Prowadzenie biznesu e-commerce to nieustająca walka dwóch ścierających się rzeczywistości: stabilnej, wypracowanej przez lata teraźniejszości oraz budzącej niepokój, ale nieodwracalnej potrzeby ciągłej innowacji. Zachowanie balansu pomiędzy nimi jest wyzwaniem, na które wiele dobrze funkcjonujących biznesów nie ma pomysłu. W mojej prezentacji postaram się odpowiedzieć na pytanie, jak znaleźć złoty środek oraz jak pielęgnować innowacje, zabezpieczając się jednocześnie przed ich możliwym niepowodzeniem.

więcej... ukryj...
Konferencja Practise

Prelegenci zabiorą Was w podróż po.. Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience- jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Program
eCommerce na nowo, czyli zaplanuj elastyczną architekturę zanim dojdziesz do ściany.

Skupimy się na nowoczesnej i elastycznej architekturze dla rozwiązań handlu w sieci. Reorganizacje, optymalizacje, ciągłe doskonalenie to chleb powszedni w firmach które chcą być innowacyjne i chcą rosnąć. Niestety "ładna" strona ze standardowym systemem CMS to za mało aby prowadzić innowacyjną firmę w konkurencyjnym środowisku. Okazuje się, że na liderów eCommerce wyrastają Ci, którzy są przygotowani do cyfrowanych zmian. Zarządzanie procesami, sprawna obsługa reklamacji, handel w wielu walutach, wielu językach, na wielu rynkach, z różnymi magazynami w powiązaniu z procesami generowania faktur jest czymś na co wielu nie było i nie wciąż nie jest gotowych. My, kiedyś też nie byliśmy.

więcej... ukryj...
How Polish e-commerce companies can expand abroad
więcej... ukryj...
Zawiłe ścieżki konsumentów - omnichannel ad. 2030

Ścieżki które prowadzą klientów do naszych sklepów internetowych ciągle się zmieniają, podczas mojej prelekcji dowiesz się jaką przyszłość przed sobą ma omnichannel. Pokażę też dobre praktyki i przykłady skutecznych wdrożeń.

więcej... ukryj...
Zdobywanie klientów w Internecie - jak ich szukać, co zrobić jak już ich znajdziemy?

Bardzo często samo znalezienie potencjalnego klienta nie jest tak skomplikowane jak jego utrzymanie czy zaproszenie do współpracy z nami. Kwestią najważniejszą jest umiejętna rozmowa, przekonanie klienta oraz zbudowanie autorytetu - czy to w kontekście potencjalnych klientów, czy obecnych.

więcej... ukryj...
Jak w 5 krokach usprawnić wysyłki e-mail w Polsce i za granicą

W dobie trudnej dostarczalności e-maili warto znać zasady, którymi kierują się polscy i zagraniczni (globalni i lokalni) operatorzy skrzynek. Jaki wpływ na dostarczalność mają technologiczne aspekty wysyłek oraz jaka jest zależność pomiędzy budowaniem pozytywnych doświadczeń, a reputacją nadawcy? Przedstawię praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia inteligentnych e-maili oparte na przykładach liderów branży eCommerce.

więcej... ukryj...
Przerwa

Przerwa

więcej... ukryj...
Transformacja cyfrowa w retail i ecommerce według najbardziej innowacyjnej firmy na świecie.

Jaką drogę digitalizacji wybrać, aby przeprowadzić w swojej firmie ewolucję, a nie rewolucję. Dowiedz się, jak platforma Salesforce pomogła takim firmom jak Amazon i Adidas.

więcej... ukryj...
KONKURS eCommerce Awards

Wręczenie nagród dla wystawców i konkursie. Głosy można oddawać od 10:00 do 14:30 w aplikacji mobilnej ic events !

więcej... ukryj...
Strefa wystawiennicza

Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w prestiżowej części PGE Narodowego - Business Club z widokiem na płytę stadionu.

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW I PATRONÓW MEDIALNYCH WYDARZENIA

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.

Business Matching

10:00 - 16:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


Pobierz aplikację!

Pobierz na IOS

Pobierz na ANDROID

lub zeskanuj QR kod

eCommerce Awards

Wybierz najatrakcyjniejsze stoisko na eTradeShow!

Pobierz aplikację targową i oceniaj stoiska Wystawców.

Które stoisko jest najbardziej atrakcyjne wizualnie? Gdzie jest najlepsza obsługa? Czy wystawca odpowiedział wystarczająco na Twoje pytania?

Odpowiedz na pytania i wybierz najlepszego Wystawcę na targach!

Głosowanie będzie odbywać się przez aplikację targową, dostępną w Google Play oraz App Store.

  • Wygrana w konkursie to potwierdzenie Twojej stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty.
  • Wygrana buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek, umacnia Twój przekaz i pomaga dotrzeć z nim do szerszej grupy odbiorców.
  • Nagrody pomagają też pozycjonować markę na rynku i w świadomości konsumentów.
  • Nagroda jest też skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe.
  • Zdobycie wyróżnienia wiąże się z jej odbiorem podczas targów, możliwością zaprezentowania się wśród najlepszych, zbudowania pozycji lidera i poznania czołowych firm w branży.
  • Twoja marka zyskuje na atrakcyjności dzięki prestiżowemu otoczeniu, a Ty możesz pozyskać wartościowe kontakty i wypromować się w biznesowym środowisku. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich.
  • Nagrody są uhonorowaniem ciężkiej pracy i osiągnięć wszystkich pracowników, dlatego ich otrzymanie może podnieść ich satysfakcję z pracy i zwiększyć motywację. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.

Poznanie najnowszych trendów oraz analiza rynków konkurencyjnych

Unikatowe prelekcje prowadzone aż na 3 scenach oraz konsultacje z ekspertami

Bogata i zróżnicowana oferta wyselekcjonowanych firm wystawienniczych

Poznanie najnowszych rozwiązań, metod, technik z zakresu e-commerce

Zapoznanie się z najnowszymi efektywnymi trendami promocji marki, produktu oraz usług

Okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży

Możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz umocnienia stałych relacji

Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu

Poznanie niezawodnych i efektywnych technik i metod sprzedaży

Tematyka prelekcji wychodząca naprzeciw aktualnym potrzebom rynku