Na scenie targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!
Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience - jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.
Podczas konferencji na uczestników czeka aż 28 slotów tematycznych prowadzonych przez najznamienitszych ekspertów branżowych.
Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 3100 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 53 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,3/5.
Poprzeczka III edycji konferencji była ustawiona na bardzo wysokim poziomie. Wystąpili prelegenci z najbardziej znanych firm branży e-commerce, takich jak Traffic Trends, Shoper i wiele więcej. Wśród prelegentów ostatniej edycji pojawili się między innymi Jakub Biel czy Sebastian Szmigielski.
Gaming to dzisiaj jeden z najważniejszych trendów konsumenckich, a dzisiaj gracze stanowią już praktycznie połowę Polaków. Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług. W czasie wystąpienia przedstawimy najważniejsze sposoby generowania efektów biznesowych w gamingu.
Aktualizacja strategii przedstawionej przez nas podczas I edycji eTradeShow, w oparciu o projekty, które pozycjonujemy zgodnie z przedstawianymi wtedy założeniami.
Credstep Poland jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu finansowania w formie faktoringu online, szybkiego, transparentnego i konkurencyjnego cenowo. Nasza oferta nowoczesnych usług finansowych B2B jest dedykowana wszystkim przedsiębiorcom, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Credstep Poland jest częścią szwedzkiej grupy kapitałowej SAVELEND.
MakesYouLocal to międzynarodowa firma złożona z wysokiej klasy specjalistów w dziedzinie e-commerce, skupiona na pomaganiu sklepom internetowym, chcącym wejść na rynki zagraniczne. Tworzymy strategie i lokalizujemy strony tak, by spełniały oczekiwania nowych klientów. Zapewniamy: lokalny adres i telefon, obsługę klienta w rodzimym języku kupujących, tłumaczenia, obsługę zwrotów, płatności i dostaw, marketing, planowanie i realizację celów.
Na co dzień wdrażają Platformę Salesforce w biznesie oraz wspierają działy IT międzynarodowych korporacji, w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Posiadają wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.
Celem Craftware jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
W Direct Link tworzymy dedykowane rozwiązania dla branży e-commerce obejmujące realizację zamówień, łańcuch dostaw i magazynowanie oraz oferujemy szeroki zakres usług logistycznych. Jako podmiot zależny firmy PostNord, czołowego dostawcy usług komunikacyjnych i logistycznych w krajach skandynawskich skutecznie zapewniamy najbardziej efektywną obsługę dostaw w tym regionie przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi oraz mając na uwadze budowanie pozytywnego Customer Jurney u Klienta docelowego.
W trakcie prelekcji przedstawimy pięć elementów, o których często można zapomnieć podczas optymalizacji sklepu internetowego. Dbałość o ich odpowiednią optymalizację zapewni lepsze zrozumienie serwisu przez roboty wyszukiwarki Google. Postaw na wysoką widoczność w wynikach organicznych i dużą liczbę użytkowników na stronie. Omówione elementy zagwarantują Ci przewagę nad konkurencją i wzrost konwersji w Twoim sklepie.
REACHaBLOGGER jest platformą, umożliwiającą bezpośrednią współpracę pomiędzy Reklamodawcami (Klientami) i Twórcami (Influencerami). Jesteśmy marketplacem, przez który Reklamodawcy realizują płatne i barterowe współprace reklamowe z Twórcami.
REACHaBLOGGER daje Reklamodawcom dostęp do Katalogu ofert Blogerów, Influencerów, YouTuberów i umożliwia zakup publikacji reklamowych wg. podanych cen i zasięgów. Reklamodawcy mogą też publikować Zlecenia na platformie, a Twórcy mogą się zgłaszać do tych Zleceń.
Wystąpienie to praktyczna wiedza na temat zwiększania sprzedaży poprzez opinie online dla e-commerce. Przyjdź i dowiedz się o ile opinie zwiększają sprzedaż, co zrobić by zmaksymalizować liczbę posiadanych opinii (nawet z 30-40% transakcji), jak wykorzystać opinie w niemalże wszystkich kanałach marketingowych i zintegrować je z Google!
Światło ze Słońca biegnie na Ziemię przez 8 minut i… ma to spore znaczenie dla Twojego sklepu internetowego! Jaki jest Twój poziom gotowości, aby zmierzyć się z zagadnieniem szybkości w kontekście Twojego sklepu? Jak bardzo chcesz zmaksymalizować konwersje, a jak – obniżyć współczynnik odrzuceń?
Porozmawiamy o doświadczeniu strony w oczach Google i o tym, które elementy w sposób szczególny mogą rzutować na Twoje pozycje w wyszukiwarce oraz na efektywność kampanii reklamowych.
Dowiesz się, jak operatorzy hostingu mogą ułatwić Ci osiąganie maksymalnej wydajności. Omówię dla Ciebie wszystkie kluczowe technologie, które warto brać pod uwagę wybierając hosting dla Twojego sklepu pod kątem szybkości jego działania i na realnych przykładach poznasz efekty działania różnych technologii przyspieszających.
Nowych rynków można szukać nie tylko na Zachodzie. Platforma Frisbo łączy sklepy internetowe z siecią sprawdzonych operatorów fulfillment i dostawcami usług logistycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Istotne dla Twojej firmy dane pochodzą z różnych miejsc: systemów sprzedażowych i magazynowych, oprogramowania kadrowego i księgowego, zewnętrznych serwisów reklamowych czy społecznościowych, a także notowań giełdowych czy innych publicznych źródeł. Większość z tych danych pozostaje niewykorzystana, ponieważ ich obróbka i analiza są czasochłonne i skomplikowane. Opowiemy, w jaki sposób możesz łatwo wykorzystać dane, które już masz, aby zyskać wiedzę, dzięki której będziesz podejmować trafniejsze decyzje i osiągać większe zyski.
Prowadząc sklep internetowy jego właściciele mierzą się z innymi problemami niż zakładali. Podstawowym założeniem e-sklepu jest sprzedaż produktów przez Internet, które tak często spychane jest na drugi plan przez bieżące zadania. Popełniane błędne decyzje biznesowe powodują brak czasu na zarabianie prawdziwych pieniędzy oraz pracę niezgodną z posiadanymi kompetencjami.
O tym jak nie budować firmy w firmie przedstawi Tomasz Woźniakowski, który uczestniczył w tworzeniu kilkunastu sklepów internetowych, współpracując z topowymi Influencerami.
Serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będący własnością Facebook, Inc. z siedzibą w Menlo Park. W czerwcu 2017 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła prawie 2 miliardy, a dziennie aktywnych jest prawie 1,3 mld osób. Średni wiek użytkownika serwisu to 22 lata. Dane zgromadzone na Facebooku to ponad 980 petabajtów, co 24 godziny przybywa ponad 0,5 petabajta. Przeciętny użytkownik spędza na Facebooku około 21 minut.
Są takie reklamy, które nie tylko pamiętamy, ale i chętnie pokazujemy znajomym. Podobnie jest z filmami, serialami i memami. Co łączy je wszystkie? Sprytne wykorzystanie neurologii, socjologii i marketingu. Zobacz, jak za darmo promować sklep, o którym będą mówić miliony klientów.
Przeprowadziliśmy wywiady z właścicielami i pracownikami ponad 1000 sklepów internetowych. Zebrane informacje pozwoliły nam przygotować szczegółowy raport dotyczący zwrotów i reklamacji w polskim e-commerce. Jak firmy optymalizują koszty obsługi tych procesów? A może w ogóle nie wiedzą, jaki jest ich koszt? Przedstawimy wyniki naszych badań i podpowiemy, co mogą zrobić firmy, aby zoptymalizować obsługę posprzedażową, zredukować liczbę zwrotów i jednocześnie utrzymać wysoki poziom obsługi klienta.
Polskie biznesy e-commerce coraz śmielej spoglądają na sąsiednie rynki Europy Środkowo-Wschodniej - jednak aby na nie wejść potrzeba często pokonać wiele barier - komunikacyjnych, marketingowych, prawnych i logistycznych. Czy warto inwestowac w Native Speakerów? Jaką domenę wybrać? Jakich kanałów komunikacji używać aby sprzedawać swoje projekty / usługi? Warto dowiedzieć się jak skutecznie działać aby nie "przepalać" budżetów i osiągać wymierne zyski.
Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.
Dobrze przemyślany omnichannel, może skutecznie zapewnić nie tylko przetrwanie, ale i wzrost bizensu w trudnych czasach. Większość sprzedawców podchodzi do tematu w nieprawidłowy sposób, próbując na siłę rozwijać i samodzielnie wdrażać narzędzia spinające oba kanały, co generuje olbrzymie koszty, a końcowy efekt jest i tak daleki od oczekiwań. Zajmuje to też dużo czasu, którego może zwyczajnie nie być, na przykład gdy podczas pandemii trzeba nagle oprzeć się mocniej o sprzedaż internetową i dać taki sam komfort obcowania z ofertą, jak w tradycyjnym salonie sprzedaży. Na przykładach istniejących e-sklepów pokażemy jak szybko wdrożyć omichannel - skutecznie i bez ryzyka!
Nethansa to największa w Polsce firma, zajmująca się kompleksowym wsparciem skutecznej sprzedaży na Amazonie.
Jako jedyni w Polsce łączymy profesjonalne prowadzenie konta oraz obsługę kupujących z autorskim systemem Clipperon, który automatyzuje sprzedaż produktów na Amazonie oraz zarządza cenami i stanami magazynowymi w czasie rzeczywistym.
Zmieniamy przedsiębiorców w globalnych graczy, osiągających sukcesy sprzedażowe na zachodnich rynkach. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Nethansę, Kontrahenci uzyskują dostęp do 300 mln potencjalnych Klientów z całego świata!
Nethansa dostarcza rozwiązania w zakresie prowadzenia kont sprzedażowych na Amazonie, zakupów oraz logistyki dostaw, optymalizując procesy strategiczne. Eksperci Nethansy prowadzą obsługę kupujących w pięciu językach przez 365 dni w roku oraz realizują kompleksowe działania marketingowe w celu maksymalizacji sprzedaży.
Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w Galerii PGE Narodowego.
Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.
Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.
Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.
10:00 - 16:00
Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.
Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.
APLIKACJA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA TYDZIEŃ PRZED WYDARZENIEM
Dostępna na IOS
Dostępna na ANDROID
Weź udział w I edycji konkursu eTrade Awards skierowanego do firm działających w branży e-commerce. Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii:
Najlepszy dostawca 2020
Najlepszy system płatności cyfrowych 2020
Innowacja roku 2020
Startup roku 2020
Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
Najlepszy sklep e-commerce 2020
Udział w konkursie jest bezpłatny dla wystawców eTrade Show 2021. Koszt zgłoszenia dla firm nie wystawiających się na targach wynosi 349zł.
Zgłoszenie w kategorii Najlepszy sklep e-commerce 2020 jest bezpłatny dla wszystkich.
Zgłoszenia przyjmowane są do 31.03.