TARGI ECOMMERCE
Program
1500
Odwiedzających
3
Sceny konferencyjne
27
Prelegentów
Strefa wystawiennicza

09:00-17:00

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym:

  • oprogramowanie,
  • narzędzia do generowania sprzedaży,
  • agencje SEO/SEM,
  • platformy dla e-sklepów,
  • logistyka,
  • omnichannel,
  • sprzedaż międzynarodowa,
  • obsługa klienta,
  • analityka
  • komunikacja,
  • płatność,
  • infrastruktura

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe
Konferencja LITE

Prelekcje są skierowane do przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoje przedsiębiorstwa w świecie e-commerce.

Podczas wykładów zostaną przedstawione case study liderów branży.

Jesteś prężnie działającym przedsiębiorcą? Szukasz inspiracji do dalszych działań?

Nie wiesz jak zacząć?

Weź udział w konferencji, rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Kampanie online, które sprzedają nie tylko online, ale również offline.
  • Czynniki sukcesu w e-commerce.
  • Reklama e-commerce dla początkujących, czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.
  • Współpraca z influencerami
  • Klient B2B a B2C
Program
Czynniki sukcesu w e-commerce
10:30 - 11:00

Każdego roku w Polsce rejestruje się ponad 8 tys. sklepów internetowych. Z drugiej strony ponad połowa z nich zamyka swoją działalność przed upływem 5 lat. Co sprawia, że e-commerce jest tak trudny i co sprawia, że pomimo wszystko coraz więcej osób i firm decyduje się na tą działalność.  Jak zbudować podstawy internetowego biznesu i na co zwrócić szczególną uwagę, aby odnieść sukces. Praktyczne wskazówki i porady z zakresu marketingu, technologii i handlu w Internecie z punktu widzenia menadżera e-commerce.

Dane to najcenniejsza waluta - szczególnie te z Internetu
11:00 - 11:30
Reklama e-commerce dla początkujących
11:30 - 12:00

czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.

Wzorcowy model omnichannel - w sprzedaży i obsłudze Klienta sklepu internetowego
12:00 - 12:20
Jak przełożyć oczekiwania klientów na doświadczenia zakupowe w e-Commerce B2B/B2C?
12:25 - 12:55

Jak wykorzystać obiecujące prognozy dla rynku e-commerce i przekuć sprawdzoną strategię w większą sprzedaż? Marek poruszy tematy opracowania person, mapowania ścieżki klienta oraz przedstawi, co wynika z połączenia lejka marketingowego i sprzedażowego (i dlaczego w ogóle warto je łączyć!). Przedstawi też praktyczne narzędzia, które pomogą zaplanować podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką aż po finalizację zakupu.

E-commerce B2B dokąd zmierzasz?
13:20 - 13:50

Platformy B2B, wdrażane są w coraz większej liczbie firm, a ich możliwości, funkcje i moduły są stale rozbudowywane. Powodem zwiększonego popytu na systemy B2B, jest automatyzacja pracy a tym samym oszczędność czasu i zasobów w firmie. Jak więc stworzyć system, który będzie odpowiadał na potrzeby klientów B2B? Jak systemy B2B mogą automatyzować pracę? Jakie są wyróżniki i możliwości systemów e-commerce B2B nowej generacji? Na te wszystkie pytania, poparte case studies, znajdziesz odpowiedź na prezentacji "E-commerce B2B dokąd zmierzasz?"

Kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline, czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies
13:50 - 14:20

Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.

Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.

Proste, tanie i skuteczne sposoby zwiększenia sprzedaży zagranicznej
14:20 - 14:40

dla właścicieli sklepów internetowych dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym.

Jak nowoczesne płatności zwiększają sprzedaż online?
14:45 - 15:10

Mateusz Zemczak & Jacek Zalewski,

imoje i twisto

Viral Loop Hack Marketing
15:10 - 15:30

Czas zmierzyć się z faktami!
Generowanie buzzów społecznościowych za pośrednictwem sponsorowanych postów, clickbait, filmów z YouTube i innych taktyk może być w najlepszym razie ryzykowne, a w najgorszym przypadku nieopłacalne.

Uzyskanie wysokiej jakości leadów lub subskrybentów jest trudniejsze niż kiedykolwiek dzięki konwencjonalnym metodom typu „lejek” - a uzyskanie sprzedaży jest jeszcze trudniejsze.

7 korzyści z influencer marketingu dla e-commerce?
15:35 - 16:00

O influencer marketingu słyszał prawie każdy. Ale wiedza na temat korzyści tego narzędzia nie jest tak popularna.

Brand marketing, product marketing, marketing rekomendacji, traffic, reakcje social i komentarze, SEO to wszystko może realizować dobrze zaplanowana kampania przez platformę www.ReachABloggerpl.

Konferencja PRO

Rozwiń swój sklep dzięki Konferencji PRO.

Różnorodna tematyka, bogaty program i praktycy biznesu.

Prelekcje są skierowane  do przedsiębiorców, którzy prężnie działają online i szukają inspiracji oraz wskazówek do dalszego rozwoju.

Rozwiń swoją firmę i bądź liderem branży.


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce.
  • Rozszerzenie sprzedaży na skalę europejską za pomocą platformy Amazon
  • Jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzrost sprzedaży.
  • Sztuczna inteligencja i chat boty
  • Influencer marketing
Program
Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w ecommerce
10:30-11:00
  • Dynamika rozwoju mobilnego ecommerce
  • Spadki współczynnika konwersji
  • Luka mobile
  • Przyczyny niskiej konwersji na mobile
  • Dowiedz się więcej
CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON
11:00 - 11:30

Damian Wiszowaty z Gonito przedstawi korzyści ze sprzedaży na Amazon w ujęciu produktowym, logistycznym, technologicznym, ekonomicznym, a nawet geopolitycznym. Podczas prezentacji poruszy temat bezpiecznego i skutecznego wejścia na platformę Amazon z perspektywy polskiego sprzedawcy.

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż? Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać.
11:30 - 12:00

Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży e-commerce jest reklama produktowa w Google - PLA.
Reklamy produktowe mogą być wyświetlanie jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą PLA, mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie reklamodawcy mogą korzystać z dowolnej usługi CSS.
Marcin na scenie eTradeShow opowie o tym, czym są CSS oraz jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Zobaczże, co zrobić żeby Twój sklep wreszcie sprzedawał - na smartfonach!
12:00 - 12:30

Łukasz Plutecki przybliży temat przebudowy sklepu pod mobilne wymagania userów. Omówi dokładnie jak powinien wyglądać koszyk, który nie irytuje, kategorie, po których łatwo nawigować, jak stworzyć wygodne filtry, wyszukiwarkę, przyspieszyć ładowanie się strony lub zlokalizować menu. Omówimy również przyszłość projektowania sklepów, czyli technologię PWA, która już w przyszłym roku najprawdopodobniej zacznie być przedmiotem dyskusji w e-commerce oraz wdrożeń na większą skalę.

Sztuczna inteligencja i chatboty wykorzystywane w automatyzacji obsługi klientów.
12:30 - 13:10

Wirtualizacja pracowników

Twój pracownik - chatbot

Likwidacja wąskich gardeł procesów obsługi klienta

Jak się uczą chatboty?

Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?
13:20 - 13:55

Czy fałszywe kliknięcia stanowią zagrożenie? Jak rozpoznać fałszywą konwersję? Gdzie tkwi największe niebezpieczeństwo kampanii rozliczanych za efekt i czego możemy się nauczyć od grzybiarzy.

Ogłoszenie wyników badania Koszyk Roku
13:55 - 14:25

Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce  oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych.

Organizatorem badania jest fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później”. Partnerem merytorycznym jest studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard.

 

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce
Nowe życie pozycjonowania
14:25 - 14:55

czyli jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzorst sprzedaży.

Jak skutecznie sprzedawać na Amazon - strategia i best practice.
15:00 - 15:30

+ Amazon - najważniejsze fakty i liczby

+ Możliwości sprzedaży na Amazon (Vendor, Merketplace FBM, Marketplace FBA, Amazon B2B)

+ Business Plan przed wejściem na Amazon

+ Jak stać się liderem swojej kategorii produktowej na Amazon

+ Jak wygrać BuyBox

+ Case study - z naciskiem na koszty i przychody w czasie

SEO w eCommerce w oparciu o dane
15:30 - 16:10
Konferencja Marketing

13:20 - 16:20

Otwieramy trzecią scenę!

Na trzeciej scenie porozmawiamy o marketingu w e-commerce, digitalizacji, influencerach, prawie w Internecie oraz skutecznym pozyskiwaniu środków na rozwój sklepu.

Konferencja jest skierowana do właścicieli e-sklepów, menadżerów, osób odpowiedzialnych za rozwój firmy.

Przyjdź i dowiedz się jak rozwinąć swój sklep internetowy!

Scena trzecia znajduję się na antresoli, na poziomie 0.

Program
Jak digitalizacja usług zmieniła nawyki płatnicze Polaków
13:20 -13:50
Czy dostawy i zwroty w Twoim e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?
13:50 - 14:20

Dowiesz się jak na Twój e-biznes może wpłynąć wdrożenie kompleksowego pakietu technologii integracji z przewoźnikami. Czy tego typu rozwiązania są dla każdego? Jak może zmienić się koszyk zakupowy w Twoim e-sklepie?

Usłyszysz także o najnowszych trendach w zarządzaniu zwrotami w sprzedaży internetowej oraz w jaki sposób zminimalizować koszty przesyłek przy okazji zwiększając zakres usług.

Czy influencerzy sprzedają?
14:20 - 14:45

Poznasz mechanizmy, które odpowiadają za skuteczną współpracę z digital influencerem, sprawdzisz konkretne case study i zobaczysz, jakie ROI, zasięgi oraz zaangażowanie odbiorców może osiągnąć publikacja jednego filmu na YouTube.

Aspekty prawne marketingu w internecie.
14:50 - 15:20
Jak w trzech krokach przygotować się do pozyskania środków na rozwój e-commerce?
15:20 - 15:50
Klient w 3 sekundy
15:50 - 16:20

Wiele badań pokazuje, że zadowolenie klientów portali e-commerce, jak i konwersja mają związek w szybkością prezentowania treści. Duże marki przyzwyczaiły nas do komfortowego przeglądania witryn.

Czy Twój portal jest wystarczająco szybki, by odnieść sukces w dzisiejszym świecie? Czy dostarcza oczekiwane treści w 3 sekundy i jak możesz to zmierzyć?

Podczas prezentacji Jacek pokaże Ci jak analizować ruch na swojej stronie i na które metryki szczególnie należy zwrócić uwagę.

Business Matching

09:00 - 17:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


Pobierz aplikację!

Pobierz na IOS

Pobierz na ANDROID

lub zeskanuj QR kod

Gra networkingowa

Gra networkingowa będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji targowej (dostępnej od sierpnia).
Wystarczy pobrać aplikację na telefon, zarejestrować się i kierować do stoisk w strefie premium.
Na stoiskach wystawców będą proste zadania do wykonania. Za każde zadanie są przyznawane punkty.

Wykonaj zadanie, zeskanuj QR kod i zobacz ile punktów zdobyłeś.
Ranking Uczestników będzie aktualizowany na bieżąco oraz wyświetlany na terenie wydarzenia.
Każdy Uczestnik otrzyma upominek a dla osób, które otrzymają najwięcej punktów będą nagrody.
Nagrody i upominki będzie można odebrać w paczkomacie na stoisku InPost.

  • Dzięki grze networkingowej nawiązanie relacji będzie jeszcze prostsze!
  • Stworzymy warunki sprzyjające nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych.
  • Spotkania networkingowe służą nawiązywaniu NOWYCH znajomości, a nie pielęgnowaniu starych.
eCommerce Awards

09:00 - 15:00

Wybierz najatrakcyjniejsze stoisko na eTradeShow!

Pobierz aplikację targową i oceniaj stoiska Wystawców.

Które stoisko jest najbardziej atrakcyjne wizualnie? Gdzie jest najlepsza obsługa? Czy wystawca odpowiedział wystarczająco na Twoje pytania?

Odpowiedz na pytania i wybierz najlepszego Wystawcę na targach!

Głosowanie będzie odbywać się przez aplikację targową, dostępną w Google Play oraz App Store. Oddawanie głosów będzie możliwe w godzinach 09:00 - 15:00.

Wyniki zostaną ogłoszone pod koniec eventu, na scenie LITE.

Wystawca, który zajmie pierwsze miejsce otrzyma stoisko na kolejnej edycji targów.

Na kogo możesz głosować?

2ClickShop

AI Force 1

CStore

Gonito & GoGlobal24

Nethansa

Przelewy24

Sempai

Sky-Shop.pl

TeleCube

Walutomat

  • Wygrana w konkursie to potwierdzenie Twojej stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty.
  • Wygrana buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek, umacnia Twój przekaz i pomaga dotrzeć z nim do szerszej grupy odbiorców.
  • Nagrody pomagają też pozycjonować markę na rynku i w świadomości konsumentów.
  • Nagroda jest też skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe.
  • Zdobycie wyróżnienia wiąże się z jej odbiorem podczas targów, możliwością zaprezentowania się wśród najlepszych, zbudowania pozycji lidera i poznania czołowych firm w branży.
  • Twoja marka zyskuje na atrakcyjności dzięki prestiżowemu otoczeniu, a Ty możesz pozyskać wartościowe kontakty i wypromować się w biznesowym środowisku. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich.
  • Nagrody są uhonorowaniem ciężkiej pracy i osiągnięć wszystkich pracowników, dlatego ich otrzymanie może podnieść ich satysfakcję z pracy i zwiększyć motywację. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.
Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami