TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
Zobacz program
Do targów pozostało:
-
Dni
-
Godzin
-
Minut
-
Sekund
Dlaczego warto wziąć udział w targach?
Wyjątkowa konferencja na dwóch scenach jednocześnie
Nowości i innowacje dla branży e- commerce
20 prelegentów
Ponad 100 wystawców
Business matching w aplikacji mobilnej
Strefy networkingu przygotowane przez google internetowe rewolucje w eksporcie
Konferencja LITE

Na scenie LITE wystąpią eksperci branży e- handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień.  Ucz się od najlepszych!

Program Lite
AMAZON
10:00 - 10:50

Szczegóły wkrótce

Sprzedaż w e-commerce - jak szukać klientów i dać im się znaleźć?
10:50- 11:20

O działaniach SEM i SEO, jak powinni zaplanować je właściciele e-commerców, a także czego się wystrzegać. Działania na Ceneo.pl, afiliacje.

Przerwa kawowa
11:20 - 11:50
ING iMoje Twisto
11:50 - 12:30

Temat prelekcji podamy wkrótce.

700% wzrostu - jak to zrobić i zyskać, dzięki prawidłowemu działaniu e-commerce opartego o JavaScript
12:30- 13:00

Systemy e-commece oparte o JavaScript zyskują na popularności. Są elastyczne, pozwalają zbudować imponujące interfejsy i zapewnić szybkie działanie. Jednak jak każda nowa technologia niosą ze sobą zagrożenia, których zaniedbanie może zahamować rozwój Twojego biznesu.
Zapraszamy Cię na prelekcję, na której dowiesz się jak rozpoznać i poradzić sobie z największymi zagrożeniami. Przedstawimy CASE STUDY, które pomogło naszemu klientowi odnotować wzrost o 700%!

SYMAG
13:00- 13:30

Szczegóły wkrótce

Przerwa kawowa
13:30- 14:00
Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?
14:00- 14:30

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać aby zwiększyć sprzedaż.

Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży e-commerce jest reklama produktowa w Google - PLA.
Reklamy produktowe mogą być wyświetlanie jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą PLA, mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie reklamodawcy mogą korzystać z dowolnej usługi CSS.
Marcin na scenie eTradeShow opowie o tym, czym są CSS oraz jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Daj się ocenić i zwiększ konwersję o 300%!
14:40 - 15:00

Wystąpi Sebastian Horoszko z zaufane.pl

300% wzrostu w rok na AMAZON, czyli jak umiejętnie zautomatyzować sprzedaż
15:00 - 15:30

Automatyzacja sprzedaży, a przede wszystkim jej umiejętna synchronizacja to bodaj najistotniejsze klucze do skalowania sprzedaży na platformie Amazon. Zaczynaliśmy pracę w sierpniu z wynikiem 220.000 EUR, a zakończyliśmy rok z wynikiem 1.100.000 EUR. Jak to zrobiliśmy? Używając odpowiednich narzędzi. Na przykładzie case-study lokalnego potentata przedstawię w jaki sposób uwolnić się z pułapki średniego rozwoju na Amazon, pokażę jak uniknąć klęski urodzaju, nauczę Was dlaczego prostsze rozwiązania są skuteczniejsze oraz dlaczego "lepsze jest wrogiem dobrego".

Jak mierzyć efektywność działań w Influencer Marketingu?
15:40 - 16:10

Influencer marketing zrobił i robi karierę w działaniach marketingowych. Wiedza o tym jak mierzyć efektywność działań nie jest jednak powszechna. Podczas swojego wystąpienia przybliżę metodę, którą wypracowaliśmy w Reach a Blogger i którą stosujemy przy kampaniach realizowanych dla naszych klientów. Polega ona na porównywaniu wydatków i KPI w influencer marketingu do innych kanałów marketingowych.

Konferencja PRO

Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce,  e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.

Program Pro
Dostawa w sklepie internetowym jako kluczowy element zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności wśród klientów. Jak robić to dobrze?
10:00- 10:20

Dostawa jest kluczowym elementem, który wpływa na sukces sklepu internetowego, jednak często jej potencjał sprzedażowy i marketingowy jest niedoceniany. Dobrze przemyślana i zorganizowana oferta dostawy może Ci pomóc wyróżnić się na tle konkurencji oraz pozytywnie wpłynąć na doświadczenia zakupowe klientów, a co za tym idzie przyczynić się do wzrostów sprzedaży. Zobacz, jakie formy doręczenia i ile powinien oferować sklep internetowy, jakie preferencje w kwestii dostawy mają polscy e-klienci, jak dobrze komunikować o dostawie i jakich błędów w jej organizacji unikać.

CLIP/CLIR – skuteczne wykorzystanie w biznesie.
10:20 - 10:40

Jak prezentacja numerem może poprawić wskaźnik dodzwanialności? Czy posiadając kontrolę nad numerem, którym się prezentujesz możesz zwiększyć efektywność działań? Przedstawimy możliwości, które niesie ze sobą ta niedoceniana funkcjonalność.

Skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce
10:40- 11:10

Jak umiejętnie połączyć system reklamowy Google i Facebook, by regularnie i efektywnie zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym.

Przerwa
11:10- 11:40
Jak połączyć zakupy online i tradycyjne, czyli omnichannel w sprzedaży i marketingu internetowym?
11:40- 12:10

W prezentacji opowiem, jak - bez wielkich inwestycji i długiego procesu wdrożeniowego - wdrożyć strategię Omnichannel w sprzedaży i marketingu swojego sklepu oraz co dobrego to wniesie. Powiem też, jak uniknąć kosztownych błędów, ponieważ na Omnichannel można wydać i milion, a mimo wszystko zrobić to źle.

Prelekcja Rafała Brzoski - prezesa Grupy InPost
12:10 - 13:00

Rafał Brzoska – Jest założycielem i współwłaścicielem – wspólnie z amerykańskim funduszem inwestycyjnym Advent International – Grupy InPost – lidera biznesu logistycznego w Polsce. Najbardziej wartościowymi aktywami Grupy InPost są największa na świecie tego typu sieć samoobsługowych Paczkomatów® - która tylko w Polsce liczy ponad 6000 urządzeń  - oraz największy operator kurierski w Polsce. Od wielu lat innowacyjne usługi świadczone przez te firmy z powodzeniem rewolucjonizują polski i międzynarodowy sektor logistyczny.

Dzięki swojemu unikalnemu doświadczeniu w budowaniu biznesu od podstaw - poprzez dwa fundusze typu venture capital: bValue oraz inovo - przyciąga najlepiej rokujące start-upy. W portfelu funduszy znajdują się m.in. Callpage i Booksy. Wierząc w marketing automation zainwestował także m.in. w Advantage Media, dodając tę inwestycję do pierwszej tego typu w portfolio czyli Salesmanago, które jest obecnie jedną z największych platform marketing automation na świecie dla eCommerce.

 

Jak wyróżnić swój sklep internetowy w tłumie ?
13:00- 13:30

Prowadzisz już sklep internetowy? A może dopiero to rozważasz? Niezależnie od etapu, na którym znajduje się twój biznes - na pewno chciałbyś, by był dochodowy, by twoi klienci chętnie do niego wracali i rekomendowali innym. Co zrobić by osiągnąć taki efekt? Znaleźć wyróżniki - dzięki którym zostaniesz zauważony i doceniony.

Przerwa
13:30 - 14:00
Jak sprzedawać za granicę przez internet z małą pomocą od Google
14:00 - 14:50

Szkolenie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które są na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków. Każdy uczestnik dzięki udziale w warsztatach zdobędzie niezbędną wiedzę w zakresie wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki

Nauczysz się: jak analizować potencjał eksportowy firmy i wybrać potencjalnych rynki docelowe, w jaki sposób lepiej zrozumieć potrzeby i nawyki klientów zagranicznych, jak odnaleźć i poprawić obszary wymagające optymalizacji przy rozwoju firmy na nowych rynkach

 

Pozwól klientowi wypróbować produkt, zanim go kupi!
15:00 - 15:20

Jak wykorzystać Rozszerzoną Rzeczywistość by zwiększyć sprzedaż i obniżyć poziom zwrotów? O tym i wielu dodatkowych możliwościach zaangażowania klienta.

Dlaczego firma działa najlepiej w 0°C? Wszystkie stany skupienia biznesu.
15:30 - 16:00

Prowadzenie biznesu e-commerce to nieustająca walka dwóch ścierających się rzeczywistości: stabilnej, wypracowanej przez lata teraźniejszości oraz budzącej niepokój, ale nieodwracalnej potrzeby ciągłej innowacji. Zachowanie balansu pomiędzy nimi jest wyzwaniem, na które wiele dobrze funkcjonujących biznesów nie ma pomysłu. W mojej prezentacji postaram się odpowiedzieć na pytanie, jak znaleźć złoty środek oraz jak pielęgnować innowacje, zabezpieczając się jednocześnie przed ich możliwym niepowodzeniem.

Strefa wystawiennicza
Plan hali

Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w prestiżowej części PGE Narodowego - Business Club z widokiem na płytę stadionu.

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW I PATRONÓW MEDIALNYCH WYDARZENIA

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.

Business Matching

09:00 - 17:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


Pobierz aplikację!

Pobierz na IOS

Pobierz na ANDROID

lub zeskanuj QR kod

eCommerce Awards

Wybierz najatrakcyjniejsze stoisko na eTradeShow!

Pobierz aplikację targową i oceniaj stoiska Wystawców.

Które stoisko jest najbardziej atrakcyjne wizualnie? Gdzie jest najlepsza obsługa? Czy wystawca odpowiedział wystarczająco na Twoje pytania?

Odpowiedz na pytania i wybierz najlepszego Wystawcę na targach!

Głosowanie będzie odbywać się przez aplikację targową, dostępną w Google Play oraz App Store.

Zwycięzcą pierwszej edycji została Nethansa!

  • Wygrana w konkursie to potwierdzenie Twojej stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty.
  • Wygrana buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek, umacnia Twój przekaz i pomaga dotrzeć z nim do szerszej grupy odbiorców.
  • Nagrody pomagają też pozycjonować markę na rynku i w świadomości konsumentów.
  • Nagroda jest też skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe.
  • Zdobycie wyróżnienia wiąże się z jej odbiorem podczas targów, możliwością zaprezentowania się wśród najlepszych, zbudowania pozycji lidera i poznania czołowych firm w branży.
  • Twoja marka zyskuje na atrakcyjności dzięki prestiżowemu otoczeniu, a Ty możesz pozyskać wartościowe kontakty i wypromować się w biznesowym środowisku. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich.
  • Nagrody są uhonorowaniem ciężkiej pracy i osiągnięć wszystkich pracowników, dlatego ich otrzymanie może podnieść ich satysfakcję z pracy i zwiększyć motywację. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.
Newsletter

Zapisz się do newslettera i otrzymaj informacje dotyczące targów i konferencji