TARGI ECOMMERCE
Program
3000
Odwiedzających
3
Sceny konferencyjne
22
Prelegentów
Strefa wystawiennicza

09:00-17:00

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym:

  • oprogramowanie,
  • narzędzia do generowania sprzedaży,
  • agencje SEO/SEM,
  • platformy dla e-sklepów,
  • logistyka,
  • omnichannel,
  • sprzedaż międzynarodowa,
  • obsługa klienta,
  • analityka
  • komunikacja,
  • płatność,
  • infrastruktura

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe
Konferencja LITE

Prelekcje są skierowane do przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoje przedsiębiorstwa w świecie e-commerce.

Podczas wykładów zostaną przedstawione case study liderów branży.

Jesteś prężnie działającym przedsiębiorcą? Szukasz inspiracji do dalszych działań?

Nie wiesz jak zacząć?

Weź udział w konferencji, rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Kampanie online, które sprzedają nie tylko online, ale również offline.
  • Czynniki sukcesu w e-commerce.
  • Reklama e-commerce dla początkujących, czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.
  • Współpraca z influencerami
  • Klient B2B a B2C
Program
Jak przełożyć oczekiwania klientów na doświadczenia zakupowe w e-Commerce B2B/B2C?

Jak wykorzystać obiecujące prognozy dla rynku e-commerce i przekuć sprawdzoną strategię w większą sprzedaż? Marek poruszy tematy opracowania person, mapowania ścieżki klienta oraz przedstawi, co wynika z połączenia lejka marketingowego i sprzedażowego (i dlaczego w ogóle warto je łączyć!). Przedstawi też praktyczne narzędzia, które pomogą zaplanować podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką aż po finalizację zakupu.

7 korzyści z influencer marketingu dla e-commerce?

O influencer marketingu słyszał prawie każdy. Ale wiedza na temat korzyści tego narzędzia nie jest tak popularna.

Brand marketing, product marketing, marketing rekomendacji, traffic, reakcje social i komentarze, SEO to wszystko może realizować dobrze zaplanowana kampania przez platformę www.ReachABloggerpl.

Aspekty prawne marketingu w internecie.
Reklama e-commerce dla początkujących

czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.

E-commerce B2B dokąd zmierzasz?

Platformy B2B, wdrażane są w coraz większej liczbie firm, a ich możliwości, funkcje i moduły są stale rozbudowywane. Powodem zwiększonego popytu na systemy B2B, jest automatyzacja pracy a tym samym oszczędność czasu i zasobów w firmie. Jak więc stworzyć system, który będzie odpowiadał na potrzeby klientów B2B? Jak systemy B2B mogą automatyzować pracę? Jakie są wyróżniki i możliwości systemów e-commerce B2B nowej generacji? Na te wszystkie pytania, poparte case studies, znajdziesz odpowiedź na prezentacji "E-commerce B2B dokąd zmierzasz?"

Dane to najcenniejsza waluta - nawet te z Internetu
Czynniki sukcesu w e-commerce
Kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline, czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies

Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.

Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.

Konferencja PRO

Rozwiń swój sklep dzięki Konferencji PRO.

Różnorodna tematyka, bogaty program i praktycy biznesu.

Prelekcje są skierowane  do przedsiębiorców, którzy prężnie działają online i szukają inspiracji oraz wskazówek do dalszego rozwoju.

Rozwiń swoją firmę i bądź liderem branży.


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce.
  • Rozszerzenie sprzedaży na skalę europejską za pomocą platformy Amazon
  • Jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzrost sprzedaży.
  • Sztuczna inteligencja i chat boty
  • Influencer marketing
Program
Klient w 3 sekundy

Wiele badań pokazuje, że zadowolenie klientów portali e-commerce, jak i konwersja mają związek w szybkością prezentowania treści. Duże marki przyzwyczaiły nas do komfortowego przeglądania witryn.

Czy Twój portal jest wystarczająco szybki, by odnieść sukces w dzisiejszym świecie? Czy dostarcza oczekiwane treści w 3 sekundy i jak możesz to zmierzyć?

Podczas prezentacji Jacek pokaże Ci jak analizować ruch na swojej stronie i na które metryki szczególnie należy zwrócić uwagę.

Ogłoszenie Koszyku Roku

Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce  oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.

 

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce
Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać.

Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w ecommerce
  • Dynamika rozwoju mobilnego ecommerce
  • Spadki współczynnika konwersji
  • Luka mobile
  • Przyczyny niskiej konwersji na mobile
  • Dowiedz się więcej
Czy influencerzy sprzedają?

Poznasz mechanizmy, które odpowiadają za skuteczną współpracę z digital influencerem, sprawdzisz konkretne case study i zobaczysz, jakie ROI, zasięgi oraz zaangażowanie odbiorców może osiągnąć publikacja jednego filmu na YouTube.

Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?

Czy fałszywe kliknięcia stanowią zagrożenie? Jak rozpoznać fałszywą konwersję? Gdzie tkwi największe niebezpieczeństwo kampanii rozliczanych za efekt i czego możemy się nauczyć od grzybiarzy.

Sztuczna inteligencja i chatboty wykorzystywane w automatyzacji obsługi klientów.

Wirtualizacja pracowników

Twój pracownik - chatbot

Likwidacja wąskich gardeł procesów obsługi klienta

Jak się uczą chatboty?

CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON
Nowe życie pozycjonowania

czyli jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzorst sprzedaży.

Viral Loop Hack Marketing

Czas zmierzyć się z faktami!
Generowanie buzzów społecznościowych za pośrednictwem sponsorowanych postów, clickbait, filmów z YouTube i innych taktyk może być w najlepszym razie ryzykowne, a w najgorszym przypadku nieopłacalne. Uzyskanie wysokiej jakości leadów lub subskrybentów jest trudniejsze niż kiedykolwiek dzięki konwencjonalnym metodom typu „lejek” - a uzyskanie sprzedaży jest jeszcze trudniejsze.

Business Matching

Czy wiesz, że randki biznesowe to najbardziej efektywna forma networkingu?

Ta forma spotkań stała się inspiracją dla rynku biznesowego. W biznesie najważniejsze są kontakty.

Biznes tworzą ludzie, a najlepszym jego fundamentem są relacje.

Proponujemy Business Matching, które umożliwiają spotkanie się dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.

To okazja do spotkania dla dostawców rozwiązań i narzędzi dedykowanych e-commerce i osób prowadzących działalność online. A to wszystko przez intuicyjną aplikację mobilną. Możesz pobrać aplikację przed wydarzeniem i przygotować się do spotkania wcześniej.

Znajdź interesującą Cię usługę i umów się na spotkanie z przedstawicielem firmy na terenie eTradeShow.

  • Zbudujesz sieci kontaktów.
  • Masz możliwość bezpośredniej wiadomości do wystawców i uczestników.
  • Połącz swój profil z LinkedIn i wyróżnij się wśród uczestników.

Aplikacja IC Events jest dostępna w App Store i Google Play.

W aplikacji znajdziesz m.in listę wystawców, agendę wystąpień, Business Matching oraz możliwość oceniania prelekcji.

Aplikację targową dostarcza Meeting Application.

Gra networkingowa

Gra networkingowa będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji targowej (dostępnej od sierpnia).
Wystarczy pobrać aplikację na telefon, zarejestrować się i kierować do stoisk w strefie premium.
Na stoiskach wystawców będą proste zadania do wykonania. Za każde zadanie są przyznawane punkty.

Wykonaj zadanie, zeskanuj QR kod i zobacz ile punktów zdobyłeś.
Ranking Uczestników będzie aktualizowany na bieżąco oraz wyświetlany na terenie wydarzenia.
Każdy Uczestnik otrzyma upominek a dla osób, które otrzymają najwięcej punktów będą nagrody.
Nagrody i upominki będzie można odebrać w paczkomacie na stoisku InPost.

  • Dzięki grze networkingowej nawiązanie relacji będzie jeszcze prostsze!
  • Stworzymy warunki sprzyjające nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych.
  • Spotkania networkingowe służą nawiązywaniu NOWYCH znajomości, a nie pielęgnowaniu starych.
eCommerce Awards

Wybierz najatrakcyjniejsze stoisko na eTradeShow!

Pobierz aplikację targową i oceniaj stoiska Wystawców.

Które stoisko jest najbardziej atrakcyjne wizualnie? Gdzie jest najlepsza obsługa? Czy wystawca odpowiedział wystarczająco na Twoje pytania?

Odpowiedz na pytania i wybierz najlepszego Wystawcę na targach!

Głosowanie będzie odbywać się przez aplikację targową, dostępną w Google Play oraz App Store. Oddawanie głosów będzie możliwe w godzinach 09:00 - 15:00.

Wyniki zostaną ogłoszone pod koniec eventu.

Wystawca, który zajmie pierwsze miejsce otrzyma stoisko na kolejnej edycji targów.

 

Dlaczego warto zgłosić się do konkursu?

  • Wygrana w konkursie to potwierdzenie Twojej stabilności finansowej, wysokich standardów, wiarygodności i wartości oferty.
  • Wygrana buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek, umacnia Twój przekaz i pomaga dotrzeć z nim do szerszej grupy odbiorców.
  • Nagrody pomagają też pozycjonować markę na rynku i w świadomości konsumentów.
  • Nagroda jest też skutecznym narzędziem promocyjnym, wspierającym działania PR-owe i marketingowe.
  • Zdobycie wyróżnienia wiąże się z jej odbiorem podczas targów, możliwością zaprezentowania się wśród najlepszych, zbudowania pozycji lidera i poznania czołowych firm w branży.
  • Twoja marka zyskuje na atrakcyjności dzięki prestiżowemu otoczeniu, a Ty możesz pozyskać wartościowe kontakty i wypromować się w biznesowym środowisku. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich.
  • Nagrody są uhonorowaniem ciężkiej pracy i osiągnięć wszystkich pracowników, dlatego ich otrzymanie może podnieść ich satysfakcję z pracy i zwiększyć motywację. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.
Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami