Na scenach targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!
Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience - jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.
Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 7696 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 114 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,2/5.
VI edycja eTrade Show odbędzie się we wrześniu 2022 w Warszawie.
Dla kupującego zakup w Internecie to zazwyczaj kilka kliknięć i odebranie paczki. Z perspektywy sprzedawcy jest to proces bardziej złożony i często narażony na błędy. Podczas prelekcji opowiem o tym, na co zwrócić uwagę, by przygotować się do usprawnienia realizacji zamówień oraz wdrożenia automatyzacji procesów. Prezentacja przeznaczona zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych sprzedawców.
Można sprzedawać na Amazon i nie osiągać sukcesów ze względu na wiele czynników. Odpowiemy na pytanie czy warto stosować dedykowane do tego narzędzia. Prezentacja zobrazuje również jak działa Nethansa Platform i jaką wartość może dostarczyć sprzedawcom na wszystkich 8 rynkach Amazon.
Prelekcja o synergii pomiędzy działaniami SEO i SXO a pozyskiwaniem opinii - opinii na serwisie, ale też na wizytówce Google Moja Firma. Content to SEO, a opinie to zaufanie - czy właściciele sklepów internetowych mogą jednocześnie monetyzować użytkowników wchodzących na serwis i dokonujących zakupów, a także tych zostawiających opinię, która poprawi Twoje SEO, ale też SXO, wypływając tym samym na decyzje zakupowe przyszłych odwiedzających? Poznaj dzięki nam odpowiedzi na te pytania, a także na wiele innych. Rozwinięciem prezentacji będzie skuteczne pozyskiwanie transakcyjnych opinii.
Twoja skuteczna strategia sprzedaży na platformie Amazon
- Twój model sprzedaży
- Harmonogram prac związanych ze skutecznym wejściem i rozwojem na Amazon
- Zakres formalności z perspektywy sprzedawcy
- Z życia wzięte przykłady błędów i powody porażki oraz porady jak ich uniknąć
Prelekcja opowie historię zdobycia "Korony SEO" przez zespół Semcore. Odpowie na pytanie, czy 1 mln złotych wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)? Poruszy tematykę wpływu brandu na SEO i finalnie zdradzi nasze tajemnice: co, gdzie i za ile.
Rankarchitects.com to międzynarodowy zespół specjalistów marketingu internetowego stworzony w celu rozwoju Twojego biznesu w Polsce i poza jej granicami. Specjalizujemy się w działaniach na takich rynkach jak Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Rosja i Kazachstan, a także USA i kraje zachodnie. Analityka biznesowa, SEM, SEO i inne formy reklamy, a także księgowość i logistyka – w tym możemy Ci pomóc.
KingAPP® zajmuje się tworzeniem dedykowanych rozwiązań dla handlu i eCommerce B2B i B2C w jednym, automatyzujących działania małych i dużych przedsiębiorstw. Twórcy systemu połączyli kilkadziesiąt modułów biznesowych od magazynu po przedstawicieli w jednym, oferując centralizację najważniejszych narzędzi IT. KingAPP® oferuje szeroko zakrojone integracje międzysystemowe, innowacyjne, unikalne funkcjonalności, oraz wsparcie autorskiej APP mobilnej.
Przyjrzyjmy się zmianom, jakie nastąpiły w Progressive Web Apps w ciągu ostatnich kilku lat. Czy to już moment, kiedy warto inwestować w tę technologię?
Zmiany w handlu cross-border nabierają tempa. Nie czekaj z wejściem na nowe rynki. Już teraz masz dostęp do rozwiązań, dzięki którym szybko przetłumaczysz ofertę, automatycznie wyliczysz VAT OSS czy skierujesz ruch do swojego sklepu. Odpowiednio dobrane integracje z kurierami czy systemami płatności sprawią, że zaczniesz konkurować o klienta na równi z lokalnymi sklepami. W IdoSell starannie dobieramy partnerów i narzędzia do skalowania sprzedaży we wszystkich regionach Europy i tą wiedzą podzielę się podczas mojej prezentacji.
Poruszenie problemu zwrotów i reklamacji na przykładzie sklepu internetowego z branży fashion oraz omówienie tematyki automatyzacji w e-commerce.
Klęska urodzaju – tak można nazwać obecną sytuację wielu e-commerce’ów. Zmiana nawyków zakupowych wywołana pandemią spowodowała, że wielu sprzedawców przeżywa złoty okres. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy sklep internetowy zyskuje na tej sytuacji? Obsługa kilkakrotnie większej liczby zamówień, zwrotów i reklamacji, bez uporządkowanych procesów back office i na bieżąco aktualizowanych stanów magazynowych, okazuje się być mało wydajna albo wręcz niemożliwa. Ciągły pośpiech generuje błędy przy pakowaniu. Pomyłki i przedłużony czas realizacji zamówień frustrują klientów, którzy odchodzą do konkurencji.
Jak więc radzić sobie z przytłaczającą liczbą zamówień i reklamacjami? Odpowiedzią jest automatyzacja całego procesu sprzedaży – o czym właśnie będzie mowa podczas prelekcji.
Podczas swojego wystąpienia poda najciekawsze przykłady, narzędzia oraz funkcjonalności, które pomogą szybko otworzyć swój biznes w sieci i przy okazji podpowie, co robić, by go w sieci rozwijać.
Podczas tej sesji można będzie dowiedzieć się wszystkiego o sprzedaży własnego biznesu e-commerce: Jaki biznes e-commerce można sprzedać? Dlaczego sprzedawcy decydują się na sprzedaż biznesu? Jak najlepiej przygotować biznes do sprzedaży? Jak wygląda wycena biznesu e-commerce? Jak wygląda typowy proces sprzedaży? W jaki sposób Opontia zwiększa wartość biznesu po przejęciu?
W czasie zajęć zobaczysz w jaki sposób sprawnie i skutecznie przeprowadzić analizę potencjału rynków zagranicznych z użyciem dostępnych dla wszystkich, bezpłatnych narzędzi. Dowiesz się również się na co zwrócić uwagę dostosowując swój sklep internetowy do oczekiwań nowych klientów.
Dla uczestników przygotowaliśmy też zestaw narzędzi, który pomoże w udanym starcie w cross-border e-commerce oraz promocyjną ofertę na usługi Expandeco.
Monitorowanie efektywności działań środków wydawanych na influencer marketing, to podstawowa potrzeba marek, agencji i platform e-commerce. W platformie Reach a Blogger promujemy dwie główne metody. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.
Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów. Jeśli nie posiadasz e-commerce lub nie masz możliwości generowania kodów zniżkowych, możesz użyć tzw. UTM-ów. Podczas wystąpienia szczegółowo omówię obie metody, jak również przedstawię szerzej platformę Reach a Blogger.
Czujesz, że Twój zespół mógłby wydajniej obsługiwać zamówienia klientów?
Chcesz poznać możliwości jakie daje automatyzacja procesów?
Jeśli tak, to koniecznie zobacz tę prelekcję.
Kontakt z klientem to duży koszt dla Twojej firmy, pokażę Ci, jak możesz zoptymalizować te działania.
Ekspansja międzynarodowa to rozwiązanie, które może znacząco przyspieszyć rozwój firmy, należy się do niej jednak dobrze przygotować. Podczas prelekcji odpowiem na najważniejsze pytania: Na co należy zwrócić uwagę? Jakie kroki powinno się podjąć w celu ekspansji na nowe rynki? Jak się do tego przygotować? Jakie są podstawowe różnice i zależności pomiędzy najpopularniejszymi kierunkami ekspansji e-commerce? Jak ważne jest dostosowanie do lokalnych warunków sprzedażowych, kultury oraz upodobań kupujących? Oraz co zrobić aby zwiększyć ich zaufanie?
W Polsce mamy ok. 25 tys. instalacji PrestaShop i ok. 50 tys. instalacji WooCommerce, a to przecież jeszcze nie wszystkie dostępne aplikacje do prowadzenia e-commerce. Na prezentację zapraszam tych z Was, którzy mają już własne sklepy lub planują ich uruchomienie. Podczas wystąpienia dowiesz się, jak mieć sklep odporny na atak nuklearny, a także, w jaki sposób szybkość sklepu wpływa na takie parametry, jak konwersje i porzucenia - a zgodzisz się zapewne, że to istotne mierniki w prowadzeniu sklepu. Pokaże Ci także, jak choćby częściowo ochronić się przed próbami szantażu w razie, popularnego ostatnio, ataku phishingowego. Dzięki tej wiedzy - spokojnie skupisz się na biznesie. Sprawy techniczne będą natomiast toczyć się gładko niczym dobrze wypuszczona kula w drodze do rozbicia wszystkich kręgli.
Coraz częściej w sferze biznesu słyszy się o pojęciu tokenizacji. Firma X stokenizowała akcje, a znany Youtuber wypuścił swoje własne tokeny. Pojęcie tokenizacji w Polsce nadal jest bardzo młode. Mało osób wie, co się za nim kryje, nie wspominając nawet
o aspekcie praktycznym, czyli co właściwie niesie za sobą tokenizacja.
Jak wyemitować własny token?
Jakie korzyści tokenizacja może przynieść mojemu biznesowi?
Jak się za tokenizację zabrać?
To jedynie przykłady z wielu pytań, na które każdego dnia odpowiadamy w rozmowach z potencjalnymi Klientami.
Czym jest ta modna ostatnio tokenizacja oraz jak można wykorzystać ją w swoim biznesie?
Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w oparciu o praktyczne case study jednego z naszych wdrożeń.
- Kim jesteśmy?
- Shopee w Polsce czyli kilka słów o naszym udanym wejściu na polski rynek
- Co wyróżnia Shopee spośród innych platform marketplace
- Korzyści ze sprzedaży na Shopee
- Success case wybranego polskiego sprzedawcy wraz z zaprezentowaniem wspierających danych
Od ponad 10 lat skutecznie skalujemy sprzedaż marek na FB/IG. Jesteśmy Facebook Business Partnerem wyspecjalizowanym w kategorii e-commerce i jedną z najskuteczniejszych agencji budujących sprzedaż w regionie CEE. Z naszych rozwiązań technologicznych do skalowania sprzedaży (Roi Hunter) korzystają największe marki w Europie Środkowej i Wschodniej, Wielkiej Brytanii a także na Bliskim Wschodzie. Pokażemy Wam jak uporać się z największymi problemami, które nie pozwalają Wam zwiększać sprzedaży i widoczności na Facebooku i Instagramie.
EmailLabs powstał z myślą o tych, którzy posiadają system generujący wysyłkę e-mail. Niezależnie od tego, czy posiadasz system sklepowy, bilingowy, księgowy, CRM, ERP, CMS, czy dedykowany system Marketing Automation ż EmailLabs zwiększysz dostarczalność Twoich wiadomości e-mail.
Brexit był punktem zwrotnym dla przepisów związanych ze sprzedażą w UK. Warto wiedzieć jakie zasady obowiązują obecnie, szczególnie jeśli chcesz zacząć sprzedawać swoje towary w tym kraju.
Jak działa ogólnopolska platforma do wynajmu elektroniki użytkowej Plenti.app, na której możesz wynająć konsole gamingowe, gogle VR, sprzęty Apple czy przenośne projektory. Sprawdź też jak możesz już dziś zacząć zarabiać stając się mikroinwestorem w sprzęt Plenti dywersyfikując swoje okazje inwestycyjne.
Podczas prelekcji pokażę gotowe scenariusze automatyzacji, dzięki którym oszczędzisz czas i zwiększysz skuteczność komunikacji marketingowej. Skupię się na segmentacji odbiorców, promocji produktów i zachęcaniu klientów do regularnych zakupów.
Punkty kluczowe:
• Narzędzia do reklamy towarów na Amazon.
• Do których celów służy reklama na Amazon.
• Co musisz zrobić przed uruchomieniem reklamy.
• Jak utworzyć pierwszą kampanię.
• Pierwsza optymalizacja.
• Jak rozwiać kampanie.
Strategicznym celem Ceneo jest dostarczenie przedsiębiorstwom narzędzi umożliwiających rozwój i dynamiczny wzrost. W prowadzeniu wielokanałowej sprzedaży kluczowy jest sprawdzony partner. Serwis, oferując gotowe i sprawdzone rozwiązania, staje się idealnym miejscem sprzedaży nie tylko dla dojrzałego e-commerce’u, ale przede wszystkim dla stawiających pierwsze kroki w sprzedaży online.
Podczas prelekcji zdradzę, jak skutecznie sprzedawać, wykorzystując potencjał marketplace Ceneo.
Sylius to polska platforma e-commerce dla przedsiębiorstw średniej i dużej wielkości. Silnik przeznaczony do tworzenia unikalnych ścieżek zakupowych i realizowania złożonych wymagań biznesowych. Gdy gotowe rozwiązania zawodzą, a programiści mówią "trzeba napisać ten sklep od zera" - poleć im, by sprawdzili Syliusa. :). Wśród klientów Syliusa znajdują się takie firmy jak Your KAYA, czy łódzkie TME, a także powszechnie znane marki zachodnie - Dr Oetker, Raiffeisen, PSG, czy grupa Carrefour.
Kochamy zakupy online i odbiory w automatach paczkowych. Nowe sieci powstają jak grzyby po deszczu, ale czy jest jeszcze przestrzeń na kolejne? A co gdyby zrobić last mile inaczej niż dotychczas, czyli automaty otwarte dla wszystkich? Dowiedz się na czym polega ekosystem Furgonetka BOX i dlaczego warto do niego dołączyć.
Omówienie przykładów analityki w e-commerce.
Znaczenie handlu cross-border w polskim e-commerce rośnie z roku na rok, ale dla wielu merchantów nadal pozostaje dość skomplikowanym procesem.
Mateusz Osiecki i Krystian Podemskiz PrestaShop pokażą, że z pomocą tej platformy to wcale nie musi być takie trudne. Podzielą się z Wami badaniami przeprowadzonymi przez PrestaShop na kilku wybranych rynkach odnośnie do handlu transgranicznego i zademonstrują kluczowe funkcjonalności PrestaShop, które są niezwykle pomocne w sprzedaży zagranicznej.
Dropshipping czy cross-docking? Jakikolwiek model realizacji dostaw wybierzesz, najważniejsza jest błyskawiczna wymiana informacji z dostawcami. Nowoczesny e-handel nie zadziała bez profesjonalnie zorganizowanego łańcucha dostaw. Elektroniczna wymiana danych EDI (ang. Electronic Data Interchange) sprawdza się wszędzie tam, gdzie liczą się szybkość i jakość procesów dostaw.
Komunikacja B2B musi być przygotowana na wielość standardów i formatów komunikacji – wynika to z faktu, że każde przedsiębiorstwo stosuje inny system IT. Integracja formatów i standardów to dla operatora EDI codzienność.
Przedstawimy 5 wskazówek, które pomogą dobrze rozpocząć kampanie produktową Google Ads. Nasze rady znacznie poprawią skuteczność kampanii tym markom, które już wystartowały, ale mają problem z konkurencyjnością swoich reklam. Skupimy się na stronie internetowej, pliku produktowym, a także wykorzystaniu możliwości jakie daje Google.
Gdy uruchamiamy kampanię Google Shopping, często koncentrujemy się na doborze strategii, technicznym ustawieniu kampanii na koncie. Optymalizujemy kampanie dobierając odpowiednie budżety, stawki, segmentację produktów, wykluczając nietrafne hasła. Zapominamy jednak na przykład o tym, jak najlepiej przygotować stronę sklepu do tego, by ułatwić pracę algorytmom w Google Ads.
Direct Link Worldwide Sp. z o.o. jako spółka córka Post Nordu jest jej wyłącznym przedstawicielem w centralnej i wschodniej Europie, zapewniając swoim Klientom dostęp do rynku Skandynawskiego. Dzięki naszemu doświadczeniu i corocznym badaniom rynku znamy zachowania konsumentów na tym rynku i chętnie się z nimi podzielimy, aby pomóc Wam z sukcesem tam zaistnieć. Z prezentacji dowiesz się jak płynnie wkroczyć i sprzedawać na rynku naszych północnych sąsiadów, który ceni jakość rozumiejąc przy tym, że ma ona swoją cenę.
Apifonica dostarcza w pełni elastyczne rozwiązania służące automatyzacji komunikacji w branży HR, sprzedaży i obsłudze klienta. Nasi eksperci przeanalizują Twoje procesy i pozwolą stworzyć automatyzację, która będzie dopasowana do Twoich aktualnych potrzeb. Następnie dostosujemy dla Ciebie naszą platformę: począwszy od podstawowej automatyzacji powiadomień głosowych i tekstowych, po złożone rozwiązania, które wymagają integracji z systemem IT, ale pozwalają korzystać z napędzanego SIVoicebota, mądrego raportowania czy pełnej automatyzacji procesów.
Polacy pokochali płatności odroczone i już na stałe weszły one do ich e-portfeli. Natomiast światowe trendy pokazują, że rozwiązania BNPL (buy now, pay later) są jednym z głównych czynników, które w najbliższym czasie będą w największym stopniu kształtować branżę e-commerce. Co to oznacza dla Twojego sklepu i dlaczego powinieneś udostępniać tę formę płatności w swojej ofercie? Na przykładzie działań i wyników wybranych partnerów PayPo zobaczysz, jak bez większego nakładu finansowego i inwestycji w reklamę, możesz zacząć sprzedawać więcej.
Pora na Pola, Coffeedesk, Akardo - te biznesy rozwinęły swój e-commerce dzięki finansowaniu społecznościowemu. Szybszy rozwój, wyższa konwersja czy lepsza dynamika sprzedaży - to można osiągnąć dzięki zaangażowaniu inwestorów i kampanii crowdinvestingowej. Dowiedz się, jaki potencjał ma Twój e-commerce i jak pozyskać do 1 mln euro na rozwój.
"Gdy kota nie ma, myszy harcują” — to samo dzieje się ze sprzedażą i obsługą klienta w Twoim sklepie, gdy nie patrzysz. Dowiedz się, na co i jak patrzeć, by trzymać procesy pod kontrolą i dostarczać Customer Experience z najwyższej półki.
Podczas prezentacji dowiesz się jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w praktyce do pozycjonowania serwisu. Ba, nawet do generowania większych zasięgów SEO. Zastanowimy się nad wyzwaniami w zakresie AI oraz przyszłością tego kierunku. Przedstawię również korzyści płynące z metodyki Data Driven, dzięki którym możesz potencjalnie łatwiej zdobyć przewagę w wynikach wyszukiwarek nad swoją konkurencją.
Mam nadzieję, że brzmi ciekawie, zapraszam gorąco!
Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.
Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.
Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.
Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w połączeniu wystawców z odwiedzającymi.
Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.
Aplikacja dostępna na 2 tygodnie przed wydarzeniem!
Twoja firma jest liderem innowacji?
Promowany przez Ciebie produkt wyróżnia się na tle konkurencji?
Chcesz zadbać o prestiż marki i zyskać nowych klientów?
Weź udział w eTrade Awards i wyróżnij się spośród firm działających w branży e-commcerce!
10 powodów, dla których warto wziąć udział w eTrade Awards:
1. Twoja firma zyska rozpoznawalność w sektorze marek premium.
2. Wygrana w plebiscycie będzie potwierdzeniem niezawodności i stabilności marki, na którą warto postawić w czasach kryzysu.
3. Zwycięstwo będzie gwarancją wiarygodności i innowacyjności, na których zbudowane są podstawy Twojego biznesu.
4. Udział w konkursie zwiększa dotarcie do nowej grupy odbiorców i pozycjonuje markę w świadomości potencjalnych klientów.
5. Uczestnictwo w eTrade Awards jest szansą na postawienie na nowoczesny marketing przy znacznej redukcji kosztów.
6. Zdobycie nagrody równoznaczne jest z możliwością zaprezentowania się w otoczeniu liderów rynku, co zwiększa również szanse na nawiązanie przydatnych relacji biznesowych.
7. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich. Udział w konkursie to szereg korzyści PR-owych i promocyjnych marki.
8. Wyróżnienie w eTrade Awards ma dodatkowe znaczenie w kontekście metody wyboru. O zwycięzcach decydują odwiedzający eTrade Show. To zwiększa wiarygodność nagrody i podkreśla jej wartość w oczach potencjalnych klientów.
9. Wygrana i możliwość dzielenia się tym wyróżnieniem w posiadanych kanałach wpływa pozytywnie na odbiór firmy w oczach przyszłych współpracowników.
10. Zdobycie nagrody jest uhonorowaniem i docenieniem pracy włożonej przez wszystkich pracowników. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.
Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii eTrade Awards:
1. NAJLEPSZY DOSTAWCA 2021
2. NAJLEPSZY SYSTEM PŁATNOŚCI CYFROWYCH 2021
3. STARTUP ROKU 2021
4. NAJLEPSZE OPROGRAMOWANIE DLA E-COMMERCE 2021
5. NAJLEPSZY SKLEP E-COMMERCE 2021
6. NAJLEPSZY USŁUGODAWCA DIGITALOWY 2021