Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, V edycja
10 MARCA 2022
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
POZNAJ AGENDĘ JESIENNEJ EDYCJ
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
Konferencje SCENA A | SCENA B | SCENA C | SCENA D

Na scenach targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!

Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience - jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.

Podczas konferencji na uczestników czeka aż 28 slotów tematycznych prowadzonych przez najznamienitszych ekspertów branżowych.

Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 3100 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 53 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,3/5.

Poprzeczka III edycji konferencji była ustawiona na bardzo wysokim poziomie. Wystąpili prelegenci z najbardziej znanych firm branży e-commerce, takich jak Traffic Trends, Shoper i wiele więcej. Wśród prelegentów ostatniej edycji pojawili się między innymi Jakub Biel czy  Sebastian Szmigielski.

Już wkrótce zdradzimy jeszcze więcej szczegółów dotyczących Agendy 2021. Zachęcamy do śledzenia informacji na bieżąco.

Konferencja SCENA A
SEO vs PPC – jak połączyć ogień z wodą dla korzyści klienta – case study
Karol Wilczyński - Artefakt
10:00 - 10:30
  • Korzyści działań organicznych dla PPC
  • Korzyści działań płatnych dla SEO 
  • Jak optymalizować serwis dla SEO 
  • Jak optymalizować kampanię PPC
  • Rezultaty wspólnych działań
więcej... ukryj...
Jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski? Sprawdzone rozwiązania
Sascha Stockem - CEO Nethansa
10:30 - 11:00

130 mln - tyle osób miesięcznie odwiedza europejskie rynki Amazon. Nie bez powodu jest on nazywany największym marketplace'em świata. Sukces sprzedaży na tej platformie nie jest dostępny dla każdego. Aby wykorzystać w pełni potencjał drzemiący w Amazon, konieczne jest poznanie czynników, dobrych praktyk i narzędzi, które zapewnią Ci wysokie zyski na zagranicznych rynkach. Podczas prelekcji, dowiesz się m.in.:

  • jak rozpocząć sprzedaż na Amazon,
  • czym jest Buy Box,
  • które wskaźniki są kluczowe z perspektywy zwiększania sprzedaży na marketplace'ie.
więcej... ukryj...
Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników [prawdodpobnie] pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce
Sebastian Horoszko - Zaufane.pl
11:00 - 11:30

Wszyscy wiedzą, że opinie o firmie i produktach są kluczowym elementem wpływającym na zaufanie i sprzedaż każdego e-sklepu. Większość dostępnych statystyk i wniosków pochodzi jednak z zagranicy lub nie jest bezpośrednio powiązanych z e-commerce. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak często Twoi klienci wchodzą w interakcję z opiniami, czy je naprawdę czytają, gdzie warto je prezentować oraz jak wpływają one na reklamy Google, SEO oraz konwersję zapraszamy do wysłania wystąpienia. Obiecujemy „samo mięso” i masę merytorycznej wiedzy.

więcej... ukryj...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Ceneo?
Radosław Tyszko - Ceneo
11:30 - 12:00

Jeśli chcesz wiedzieć, jak przygotować konto Ceneo do sprzedaży, jak dotrzeć do większej liczby Klientów i zwiększyć swoją sprzedaż, nie możesz przeoczyć tego wystąpienia.

Możliwości jakie daje Ceneo pozwalają wszystkim wiarygodnym sklepom z atrakcyjną ofertą zdobyć nowych klientów. Współpraca z Ceneo to jednak droga składająca się z kilku etapów. Sposób, w jaki sklep nią podąża determinuje efektywność współpracy. Duże, średnie i małe firmy z sukcesem sprzedają przez Ceneo swoją ofertę. 

Serwis daje sklepom i producentom wartościowy ruch, ale też zwiększa świadomość ich marek. Pod względem przekierowania ruchu do sklepów Ceneo zajmuje drugą pozycję po Google. Dla większości sklepów jest najtańszym źródłem pozyskania transakcji.

więcej... ukryj...
Jak technologia zmienia oblicze eCommerce? Wsparcie SI w automatyzacji. Opis rezultatów projektu Futuriti i NCBiR
Wojciech Małagocki - Futuriti
12:00 - 12:30

Podczas prezentacji cofniemy się nieco w przeszłość aby mieć porównanie, jak szybko eCommerce idzie do przodu. Podsumujemy co niewielkimi nakładami można osiągnąć już dziś. Powiemy jak będzie wyglądało "jutro" dzięki SI. Przedstawimy przykładowe algorytmy. Przedstawimy zalety korzystania z nowoczesnych technologii. W czym pomaga, jakie problemy eliminuje? Przedstawimy wiedzę dla każdego, nie tylko dla gigantów czy liderów w swojej działce. Zainspirujemy do zmian i nieszablonowego myślenia!

więcej... ukryj...
Skalowanie biznesu online z PrestaShop
Krystian Podemski - PrestaShop
12:30 - 13:00

Jak otwarte oprogramowania jakim jest PrestaShop może pomóc Twojemu biznesowi online? Opowiem:

  • o tym, dlaczego open-source, a także społecznści zebranej wokół PrestaShop
  • o dostępności specjalistów pracujących z PrestaShop w Polsce i na świecie
  • o dodatkowych usługach i narzędziach dla sprzedających dostarczanych przez PrestaShop
  • o przykładach dużych sklepów korzystających z PrestaShop
więcej... ukryj...
JAK ZDOBYĆ RYNKI EUROPY ŚRODKOWEJ I WSCHODNIEJ, USA i BRAZYLII ZA POMOCĄ MARKETINGU INTERNETOWEGO?
Paweł Kozłowski - Rank Architects
13:00 - 13:30

Polskie biznesy e-commerce coraz śmielej spoglądają na sąsiednie rynki Europy Środkowo-Wschodniej - jednak aby na nie wejść potrzeba często pokonać wiele barier - komunikacyjnych, marketingowych, prawnych i logistycznych. Czy warto inwestowac w Native Speakerów? Jaką domenę wybrać? Jakich kanałów komunikacji używać aby sprzedawać swoje projekty / usługi? Warto dowiedzieć się jak skutecznie działać aby nie "przepalać" budżetów i osiągać wymierne zyski.

więcej... ukryj...
Reklama produktowa dla e-commerce - jak wykręcić ekstremalne wyniki w Google i Bing z Sembot
Bartosz Ferenc - Sembot
13:30 - 14:00

• Optymalizacja feeda produktowego dla e-commerce: testy A/B, duplikacja, tytuły, opisy i możliwości automatyzacji
• Automatyzacja generowania kampanii produktowych
• Architektura i struktura skutecznych kampanii produktowych w Google Ads
• Kluczowe aspekty optymalizacji kampanii produktowych
• Czym jest Google CSS, jakie daje przewagi i dlaczego w reklamie produktowej to "must have"

więcej... ukryj...
Automaty paczkowe oraz punkty PUDO jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce
Rafał Agnieszczak - Furgonetka
14:00 - 14:50
  • Rola automatów i punktów w dostawie dla e-commerce
  • Zalety powyższych rozwiązań i ich wpływ na kształtowanie zachowań konsumenckich
  • Wartość dla Klientów oraz właścicieli sklepów
  • Estymacja rozwoju oferty last mile do 2025 roku
więcej... ukryj...
Let’s talk about taxes. Podatki w e-handlu – nie daj się zaskoczyć
Tomasz Połeć, Agnieszka Rątczak, dr Aneta Nowak-Piechota - Taxology
15:00 - 15:50

Tematem naszego wystąpienia będą istotne zmiany VAT, jakie weszły w życie 1 lipca, oraz zmiany w zakresie cen transferowych, które dotyczą prawie każdego biznesu e-commerce sprzedającego zagranice. Zapoznanie się z tymi regulacjami jest szczególnie istotne, bowiem wprowadzają one nowe obowiązki dla sklepów internetowych i sprzedających na platformach aukcyjnych, których niedopełnienie grozi surowymi karami! W trakcie prelekcji opowiemy o tym jak odnaleźć się w nowej podatkowej rzeczywistości oraz jak dostosować swój e-sklep do zmienionych wymogów. Wszystko w oparciu o praktyczne przykłady i najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

więcej... ukryj...
Konferencja SCENA B
JAK Z POMOCĄ INTERNETU ZDOBYĆ KLIENTÓW W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
Jakub Machała - Firmy Jutra
10:00 - 11:00

Podczas prezentacji pokażemy bezpłatne narzędzia, dzięki którym: - poprawisz widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce, - stworzysz skuteczne treści na stronę, - zmierzysz i poprawisz szybkość Twojej strony - zmierzysz efekty wprowadzonych zmian Dodatkowo dowiesz się, gdzie szukać wsparcia w ramach programu Firmy Jutra. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą.

więcej... ukryj...
Optymalizacja komunikacji z klientem poprzez wykorzystanie VoiceBot w ujęciu omnichannel
Łukasz Woźnica - Business Development Manager, Apifonica
11:00 - 11:30

W ramach prelekcji zostaną ogarnięty następne tematy:

  • co rozumiemy pod hasłem komunikacja głosowa, co nią jest a co nie, czy powinniśmy się jej bać
  • statystyki konwersji z różnych kanałów komunikacji (sms, mail, regular call, voice bot) i jakie kanały są najefektywniejsze
  • dobre praktyki komunikacji głosowej i wykorzystania Voicebot w ramach komunikacji omnichannel
  • możliwość i przykłady wykorzystania Voicebot w różnych branżach
więcej... ukryj...
Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?
Olga Pijanowska - Cross-Border E-Commerce & Sales Manager w MakesYouLocal
11:30 - 12:00

Ekspansja międzynarodowa to rozwiązanie, które może znacząco przyspieszyć rozwój firmy, należy się do niej jednak dobrze przygotować. Podczas prelekcji odpowiem na najważniejsze pytania: Na co należy zwrócić uwagę? Jakie kroki powinno się podjąć w celu ekspansji na nowe rynki? Jak się do tego przygotować? Jakie są podstawowe różnice i zależności pomiędzy najpopularniejszymi kierunkami ekspansji e-commerce? Jak ważne jest dostosowanie do lokalnych warunków sprzedażowych, kultury oraz upodobań kupujących? Oraz co zrobić aby zwiększyć ich zaufanie?

więcej... ukryj...
Faktoring narzędziem e-tradera. Nowe możliwości finansowania sprzedaży i zakupów w firmie handlowej
Jarosław Grygiel - Country Manager at Billecta
12:00 - 12:30

Przedsiębiorcy w dobie gospodarki digitalnej potrzebują szybkich i dopasowanych form finansowania biznesu, które obecnie zdominowane są przez banki. Przedstawimy zalety nowoczesnego finansowania, które mogą wpłynąć na zdobycie nowych klientów m.in poprzez wydłużenie terminu płatności, poprawia reputację firmy wśród pracowników oraz wśród  uczestników rynku, na którym działa firma. Pokażemy właścicielom biznesów korzyści płynące z faktoringu online, który nie jest ani kredytem ani pożyczką, a zatem nie powiększa stanu zobowiązania a polepsza cashflow firmy. Jeśli Twój biznes jest platformą zakupową lub sprzedażową - przedstawimy możliwości finansowania faktur poprzez integrację API w formie "pay-by-factoring". A na koniec ciekawe case-study. Zapraszam na prelekcję Jarosława Grygiela z firmy Billecta.

więcej... ukryj...
Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?
Robert Sosnowski - CVO w Reach a Blogger
12:30 - 13:00

Monitorowanie efektywności działań środków wydawanych na influencer marketing, to podstawowa potrzeba marek, agencji i platform e-commerce. W platformie Reach a Blogger promujemy dwie główne metody. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.

Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów. Jeśli nie posiadasz e-commerce lub nie masz możliwości generowania kodów zniżkowych, możesz użyć tzw. UTM-ów. Podczas wystąpienia szczegółowo omówię obie metody, jak również przedstawię szerzej platformę Reach a Blogger. 

więcej... ukryj...
Najważniejszym algorytmem w 2021 roku jest człowiek
Paweł Borowik - Grupa ICEA
13:00 - 13:30
więcej... ukryj...
Wysyłka za darmo - must have w sklepie internetowym, czy magnes na dusigrosza?
Paweł Piotuch - CSO IdoSell
14:00 - 14:30

Gotowe strategie dla menedżerów e-commerce, oparte o statystyki i fakty. Na konkretnych danych pokażę, w jaki sposób darmowa przesyłka (nawet przy niewielkich zamówieniach) wpływa na sprzedaż w sklepie - jej wielkość, strukturę, wartość przeciętnego koszyka.Firmy z droższym towarem też znajdą tu coś dla siebie. Pokażę, w jaki sposób można mądrze sterować progiem darmowej wysyłki. Tak, żeby nie tracić kupujących i budować większe koszyki.To cenne informacje dla świeżo upieczonych sprzedawców, a bezcenne dla tych, którzy mają już dobrze prosperujący sklep (i próbują różnymi sposobami wycisnąć dodatkowe procenty i promile).

więcej... ukryj...
Tokenizacja nowy wymiar e-commerce
Rahim Blak - Mosaico
14:30 - 15:20

Podczas prelekcji Rahim Blak odpowie na pytania:

  • Czym jest Mosaico?
  • Co to tokenizacja ona blockchain?
  • Jak tokenizacja wpłynie na e-commerce?
  • Jak pozyskać klientów, partnerów oraz inwestorów dzięki tokenizacji?
  • Dlaczego tokenizacja jest equity crowdfundingiem w wersji PROTemat prezentacji to Tokenizacja nowy wymiar e-commerce?
więcej... ukryj...
Czynniki sukcesu przy sprzedaży na Amazon i eBay
Krzysztof Semp - ProfitCrew
15:20 - 16:00
  • Dlaczego polskie firmy są bliskie doskonałości do sprzedaży on-line za granicą?
  • Jakie czynniki wpływają na udane wejście w sprzedaż na platformę?
  • Co jest tzw. „kulą u nogi” polskich firm w kontekście sprzedaży on-line?
  • Ile w praktyce zarabiają polskie firmy na Amazonie czy eBayu?
więcej... ukryj...
Konferencja SCENA C
Gaming może sprzedawać. Przykłady monetyzacji fenomenu gier
Michał Sutryk - Gameset
10:00 - 10:30

Gaming to dzisiaj jeden z najważniejszych trendów konsumenckich,a gracze stanowią już praktycznie połowę Polaków. Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług. W czasie wystąpienia przedstawimy najważniejsze sposoby generowania efektów biznesowych w gamingu.

więcej... ukryj...
Zorganizowany sklep internetowy. Najczęstsze błędy + rozwiązania
Tomasz Woźniakowski - CEO Packfully
10:30 - 11:00

Jakie decyzje zapadają w dobrze rozwijających się sklepach.
Jakich błędów unikać szczególnie.
Co mogę dla Ciebie zrobić.

więcej... ukryj...
Nowoczesne finansowanie rozwoju sklepów internetowych
Jakub Pietraszek - CEO Booste
11:00 - 11:30

Jak inwestować w rozwój sklepu internetowego dbając o płynność finansową firmy? Czy pożyczka bankowa lub sprzedaż udziałów to jedyne rozwiązania dostępne dla właścicieli firm ecommerce?

Nowoczesne, pozabankowe sposoby finansowania dla sektora ecommerce to między innymi revenue-based financing. Ten model finansowania rozwoju sklepów internetowych daje ogromną elastyczność zarówno w ubieganiu się o dodatkowy kapitał, jak i jego spłacaniu.

Dowiedz się co sprawia, że revenue-based financing tak dobrze sprawdza się w ecommersie, jak wyglądają spłaty zależne od wysokości przychodów, dlaczego Twoja zdolność kredytowa nie wpływa na wysokość finansowania, które możesz otrzymać i czy jest to dobry wybór dla Twojej firmy.

więcej... ukryj...
Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl
Marcin Stańdo - Head of Business Development w Sempai
11:30 - 12:00

W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
Odpowiedź brzmi:
machine learning + human intelligence!

W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
✅ opcji automatycznych Google Ads
✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!
Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

więcej... ukryj...
Koniec e-commerce. Czas na Q-commerce. Case study www.odbierzspozywke.pl
Bartosz Rożan - Groceryapps.pl oraz Łukasz Tomczyk - Let's Deliver
12:00 - 12:30

Przedstawimy jak działa Q-commerce na przykładzie udanego wdrożenia dla sklepów spożywczych, Opowiemy jak pandemia zmieniła dynamikę i sposób zamawiania oraz dostawy produktów. Pokażemy rozwiązania gotowe i dedykowane, które można zastosować nie tylko w branży spożywczej, ale także w każdym innej kategorii produktów, w której dostarczamy gotowy produkt do klienta w krótkim czasie. Nie obędzie się bez pokazania trudności, jakie można napotkać przy wdrożeniu Q-commerce, a finalnie podzielimy się wyzwaniami stojącymi przed firmami, które chciałyby zaimplementować rozwiązanie u siebie. Spotkanie poprowadzą Bartosz Rożan - COO w DeSmart Software House oraz Łukasz Tomczyk, Co-founder i CxO pioniera szybkich dostaw miejskich Let’s Deliver.

więcej... ukryj...
Rola seo w biznesie e-commerce
Aleksander Bokszczanin - Lead Generation Manager Senuto
12:30 - 13:00
więcej... ukryj...
Dlaczego nie potrzebujesz już SEO?
Aleksander Cierniewski - CEO Semcore
13:00 - 13:30

Prelekcja opowie, dlaczego jeden z głównych kanałów pozyskiwania ruchu, jakim jest SEO, sprawia problemy e-Commerce managerom, a przede wszystkim jak sobie z tymi problemami radzić. Poruszy tematykę pozycjonowania stron, w kontekście zwiększania sprzedaży w sklepach internetowych - czy dzisiaj SEO rzeczywiście wystarczy? Czy istnieją alternatywne strategie? Case studies i historie sukcesów klientów Semcore pomogą odpowiedzieć na te pytania.

więcej... ukryj...
Cenniki, stany, wysyłka - jak nie zwariować, sprzedając wielokanałowo?
Radosław Król - Specjalista ds. Sprzedaży i wdrażania oprogramowania ErpBox
13:30 - 14:00

Sprzedaż na wielu kanałach to już must have, nie dodatek. Na szczęście są narzędzia i sposoby, które nie tylko pomogą to ogarnąć, ale też przyniosą realne korzyści i o nich powiem. Podczas prezentacji dowiesz się:

• jak skutecznie połączyć Allegro, Shoper, Amazon i inne platformy e-commerce w 1 panelu,
• jak wspólny magazyn produktów pozwoli zapanować nad oversellingiem,
• jak masowo generować etykiety wielu kurierów kilkoma kliknięciami,
• nie dać się prowizjom i bez trudu ustawić indywidualne ceny na każdym kanale sprzedaży,
• jak wskoczyć w dropshipping bez mrugnięcia okiem,
• dlaczego automatyzacja zarządzania sprzedażą z ErpBox ma sens,
• że generowanie faktur i paragonów może być banalnie proste.

więcej... ukryj...
Udany start w cross-border e-commerce, czyli jak dotrzeć ze swoim sklepem internetowym do klientów z zagranicy?
Paweł Bilczyński - Expandeco
14:00 - 14:50

Podczas zajęć zostanie przedstawione w jaki sposób sprawnie i skutecznie przeprowadzić analizę potencjału rynków zagranicznych z użyciem dostępnych dla wszystkich, bezpłatnych narzędzi, na co zwrócić uwagę dostosowując swój sklep internetowy do oczekiwań nowych klientów, jak dokonać skutecznej adaptacji swojej strategii marketingowej na potrzeby odbiorców na lokalnych rynkach, jak prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe skierowane do zagranicznych klientów. Weź udział w zajęciach, które z pewnością pomogą zaplanować i przeprowadzić udany projekt rozwoju sklepu internetowego na rynku zagranicznym. Specjalnie dla uczestników wydarzenia przygotowany został zestaw narzędzi, który pomoże w udanym starcie w cross-border e-commerce.

więcej... ukryj...
Zbuduj strategię sprzedaży która… zadziała!
Piotr Majewski - Agave
15:00 - 15:50

Poznaj kluczowe elementy marketingu które zadecydują o sukcesie lub porażce twojego sklepu internetowego.

Najlepszą strategią wzrostu i rozwoju dla sklepów internetowych będzie taka która… zadziała. A jaka strategia zadziała? Podczas spotkania Piotr Majewski zaprezentuje kluczowe elementy marketingu które decydują o sukcesie lub porażce sklepów internetowych.

więcej... ukryj...
Konferencja SCENA D
Potencjał innowacyjnego omnichannelingu dla e-commerce w realiach New Normal
Magda Dudek i Robert Włodarski - InfoBIP
10:00 - 10:30
  • Skuteczna automatyzacja i personalizacja komunikacji z klientami w erze post Covid
  • Komunikacja marketingowa i transakcyjna z wykorzystaniem wielu kanałów (SMS, email, Push, Whatsapp, Viber)
  • Nowoczesne contact center i chatboty dla e-commerce
  • Zalety komunikacji poprzez Google Business Messages i Social Media.
  • Przykłady wdrożeń rozwiązań wielokanałowych w Polsce i na świecie
więcej... ukryj...
Landscape modowego e-commerce w Polsce
Maja Biniewicz - Chief Business Officer w K2 Precise
10:30 - 11:00

W styczniu 2021 prawie połowa kupionej przez Polaków odzieży, została kupiona w internecie. Czego możemy się nauczyć od największej branży w polskim e-commerce? Segmentacja graczy, wykorzystywane modele biznesowe, marketing i perspektywy tego rynku to zagadnienia, które zostaną poruszone w wystąpieniu Mai Biniewicz

więcej... ukryj...
Wykorzystaj potencjał marki własnej w ekspansji zagranicznej - budowanie pozycji na Amazon na konkretnych przykładach
Paweł Galiński - Business Development Director w SellerSwitch
11:00 - 11:30

Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu, dlatego coraz więcej firm zwraca się do nas z zapytaniem, jak ekspansja międzynarodowa wpłynie na rozwój ich marki?
Podczas prelekcji postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez naszych partnerów pytania:
• Jak odpowiednio dobrać i przygotować produkty, aby miały szansę odnieść sukces na rynku Amazon.
• Jakie możliwości daje nam wybór modelu sprzedaży i logistyki FBA - temat omówię na podstawie konkretnych case study.
• Z jakimi wyzwaniami może zmierzyć się marka w kontekście wdrożenia modelu sprzedaży FBA PAN EURO.

więcej... ukryj...
Uruchomiliśmy eCommerce i co dalej? - Jak uniknąć podstawowych błędów w prowadzeniu rozwijającego się biznesu internetowego i jak go optymalizować
Tomasz Grzemski - Macopedia
11:30 - 12:00

Nie jest już dla nikogo zaskoczeniem, że Covid- 19 diametralnie zmienił oblicze globalnego biznesu. Sytuacja pandemiczna zmusiła wielu przedsiębiorców do podjęcia niemal natychmiastowych decyzji o wejściu do branży e-commerce. Brak głębszych analiz i podejmowane w pośpiechu decyzje biznesowe najczęściej przyniosły zakładany efekt jedynie w pierwszej fazie digitalizacji.
Z jakimi problemami borykają się właściciele rozwijających się sklepów internetowych? W jakie dodatkowe rozwiązania warto zainwestować? Jakie usługi rozwijać inhouse`owo a jakie lepiej outsourcować? Jakie decyzje w obszarze logistyki mogą znacząco wpłynąć na jakość świadczonych usług?

Dowiedz się jak zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed rozwijającym się eCommercem i jak skalować sprzedaż internetową, tak by przynosiła zakładane zyski.

więcej... ukryj...
Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace
Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal
12:00 - 12:30

Żyjemy w czasach, w których zakupy w internecie to codzienność niemal każdego z nas. Szczególnie w ostatnim, pandemicznym roku życie przeniosło się do sieci w takim stopniu, jakiego dotąd jeszcze nie doświadczyliśmy. Podczas gdy sklepy stacjonarne pozostawały zamknięte, branża internetowa przeżywała rozkwit.

To sprawiło, że duża część przedsiębiorców działających dotąd offline postanowiła rozszerzyć swój biznes i przenieść go do sieci. Ci z kolei, którzy już dawno dostrzegli potencjał sprzedaży w internecie - czy to w sklepie, czy na marketplace - zaczęli odczuwać skutki braku automatyzacji, która przy natłoku zamówień wiąże się z natłokiem błędów i niezadowoleniem klientów. Przedstawimy, jak efektywnie wykorzystywać zbiory danych i narzędzia do handlu w e-commerce, korzystając z w pełni zintegrowanego ze sobą narzędzia. Wskaźnik stosunku obrotu do ilości miejsc pracy w porównaniu z BMW jest 16 razy mniejszy w Teile.com.de GmbH. 

więcej... ukryj...
Alternatywne źródła finansowania biznesu
Jakub Kołsut - Rex Support Group
12:30 - 13:00

Dobry pomysł jest skarbem, który trzeba umiejętnie rozwijać, aby stał się podstawą biznesu. Jako Fundacja Rex Support Group wspieramy wartościowe idee. Pomagamy przekształcić pomysł w innowacyjny biznes. Łączymy nie tylko inwestorów, ale i inne źródła finansowania, o których opowiemy podczas naszej prelekcji.

więcej... ukryj...
Wzrost wartości koszyka zakupowego nawet o 65% - czyli jak zwiększyć sprzedaż, niekoniecznie wydając większe budżety na reklamę
Marta Olejnik - Marketing Manager PayPO
13:00 - 13:30

Ecommerce rośnie w siłę a razem z nimi rynek płatności odroczonych, które na stałe wchodzą do e-portfela Polaków. Najnowsze trendy i kondycja rynku e-sprzedaży pokazują, że kluczem do sukcesu sklepów internetowych jest nie tylko ciekawy asortyment, ale również dostępność nowoczesnych metod płatności. Podczas prelekcji opowiemy, jak działa PayPo i co sprawia, że z rozwiązania korzysta już ponad pół miliona klientów, robiąc zakupy w ponad 5000 największych sklepach internetowych w Polsce. Na przykładzie działań i realnych wyników wybranych sklepów pokażemy, w jaki sposób wykorzystać siłę komunikacji, aby bez zwiększonego zaangażowania finansowego zwiększyć sprzedaż.

więcej... ukryj...
Klęska urodzaju = klęska e-handlu. Jak ID produktu wpływa na sprzedaż omnikanałową?
Magdalena Krasoń-Wałęsiak - GS1
14:00 - 14:50

Podczas prelekcji dowiesz się  dlaczego spójne i jednoznaczne dane produktowe są ważne, gdzie szukać podstawowych informacji o produktach i skąd pozyskać największą bazę produktową na świecie praktycznie za darmo.

więcej... ukryj...
Jak skutecznie wykorzystać dane i mierzyć atrybucję w kampaniach online - case study
Marcin Filipowicz - Wiceprezes/CBDO Audience Network
15:00 - 15:50
  • jak poznać użytkownika
  • analiza behawiorlana użytkownika
  • BigData w content marketingu
  • kampanie display - optymalizacja
  • atrybucja "problemy i wyzwania"
więcej... ukryj...
Strefa wystawiennicza

Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w Galerii PGE Narodowego.

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW I PATRONÓW MEDIALNYCH WYDARZENIA

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.

Business Matching

10:00 - 16:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


 

APLIKACJA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA TYDZIEŃ PRZED WYDARZENIEM

Dostępna na IOS

Dostępna na ANDROID

 

eTrade Awards

Weź udział w I edycji konkursu eTrade Awards skierowanego do firm działających w branży e-commerce. Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii:

Najlepszy dostawca 2020

Najlepszy system płatności cyfrowych 2020

Innowacja roku 2020

Startup roku 2020

Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020

Najlepszy sklep e-commerce 2020 

Udział w konkursie jest bezpłatny dla wystawców eTrade Show 2021. Koszt zgłoszenia dla firm nie wystawiających się na targach wynosi 349zł.

Zgłoszenie w kategorii Najlepszy sklep e-commerce 2020 jest bezpłatny dla wszystkich. 

Zgłoszenia przyjmowane są do 31.07.

  • 4 etapy konkursowe:
  • Zgłoszenie przez stronę WWW
  • Weryfikacja zgłoszeń przez Organizatora
  • Wyłonienie przez Kapitułę po 3 finalistów w każdej kategorii
  • Wybór Zwycięzcy przez Kapitułę oraz publiczność - głosowanie przez stronę WWW

Poznanie najnowszych trendów oraz analiza rynków konkurencyjnych

Unikatowe prelekcje prowadzone aż na 3 scenach oraz konsultacje z ekspertami

Bogata i zróżnicowana oferta wyselekcjonowanych firm wystawienniczych

Poznanie najnowszych rozwiązań, metod, technik z zakresu e-commerce

Zapoznanie się z najnowszymi efektywnymi trendami promocji marki, produktu oraz usług

Okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży

Możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz umocnienia stałych relacji

Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu

Poznanie niezawodnych i efektywnych technik i metod sprzedaży

Tematyka prelekcji wychodząca naprzeciw aktualnym potrzebom rynku