Ostatnie stoiska wystawiennicze! Zostań wystawcą

Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, IV EDYCJA
15 WRZEŚNIA 2021
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
POZNAJ AGENDĘ JESIENNEJ EDYCJ
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO!
Konferencje SCENA A | SCENA B | SCENA C | SCENA D

Na scenach targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!

Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience - jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.

Podczas konferencji na uczestników czeka aż 28 slotów tematycznych prowadzonych przez najznamienitszych ekspertów branżowych.

Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 3100 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 53 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,3/5.

Poprzeczka III edycji konferencji była ustawiona na bardzo wysokim poziomie. Wystąpili prelegenci z najbardziej znanych firm branży e-commerce, takich jak Traffic Trends, Shoper i wiele więcej. Wśród prelegentów ostatniej edycji pojawili się między innymi Jakub Biel czy  Sebastian Szmigielski.

Już wkrótce zdradzimy jeszcze więcej szczegółów dotyczących Agendy 2021. Zachęcamy do śledzenia informacji na bieżąco.

Konferencja SCENA A
SEO vs PPC – jak połączyć ogień z wodą dla korzyści klienta – case study
Karol Wilczyński - Artefakt
  • Korzyści działań organicznych dla PPC
  • Korzyści działań płatnych dla SEO 
  • Jak optymalizować serwis dla SEO 
  • Jak optymalizować kampanię PPC
  • Rezultaty wspólnych działań
więcej... ukryj...
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Sascha Stockem - CEO Nethansa
więcej... ukryj...
Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników [prawdodpobnie] pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce
Sebastian Horoszko - Zaufane.pl

Wszyscy wiedzą, że opinie o firmie i produktach są kluczowym elementem wpływającym na zaufanie i sprzedaż każdego e-sklepu. Większość dostępnych statystyk i wniosków pochodzi jednak z zagranicy lub nie jest bezpośrednio powiązanych z e-commerce. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak często Twoi klienci wchodzą w interakcję z opiniami, czy je naprawdę czytają, gdzie warto je prezentować oraz jak wpływają one na reklamy Google, SEO oraz konwersję zapraszamy do wysłania wystąpienia. Obiecujemy „samo mięso” i masę merytorycznej wiedzy.

więcej... ukryj...
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Ceneo?
Radosław Tyszko - Ceneo

Jeśli chcesz wiedzieć, jak przygotować konto Ceneo do sprzedaży, jak dotrzeć do większej liczby Klientów i zwiększyć swoją sprzedaż, nie możesz przeoczyć tego wystąpienia.

Możliwości jakie daje Ceneo pozwalają wszystkim wiarygodnym sklepom z atrakcyjną ofertą zdobyć nowych klientów. Współpraca z Ceneo to jednak droga składająca się z kilku etapów. Sposób, w jaki sklep nią podąża determinuje efektywność współpracy. Duże, średnie i małe firmy z sukcesem sprzedają przez Ceneo swoją ofertę. 

Serwis daje sklepom i producentom wartościowy ruch, ale też zwiększa świadomość ich marek. Pod względem przekierowania ruchu do sklepów Ceneo zajmuje drugą pozycję po Google. Dla większości sklepów jest najtańszym źródłem pozyskania transakcji.

więcej... ukryj...
Jak technologia zmienia oblicze eCommerce? Wsparcie SI w automatyzacji. Opis rezultatów projektu Futuriti i NCBiR
Wojciech Małagocki - Futuriti

Podczas prezentacji cofniemy się nieco w przeszłość aby mieć porównanie, jak szybko eCommerce idzie do przodu. Podsumujemy co niewielkimi nakładami można osiągnąć już dziś. Powiemy jak będzie wyglądało "jutro" dzięki SI. Przedstawimy przykładowe algorytmy. Przedstawimy zalety korzystania z nowoczesnych technologii. W czym pomaga, jakie problemy eliminuje? Przedstawimy wiedzę dla każdego, nie tylko dla gigantów czy liderów w swojej działce. Zainspirujemy do zmian i nieszablonowego myślenia!

więcej... ukryj...
Jak zdobyć rynki Europy Środkowej i Wschodniej za pomocą marketingu internetowego?
Paweł Kozłowski - Rank Architects

Polskie biznesy e-commerce coraz śmielej spoglądają na sąsiednie rynki Europy Środkowo-Wschodniej - jednak aby na nie wejść potrzeba często pokonać wiele barier - komunikacyjnych, marketingowych, prawnych i logistycznych. Czy warto inwestowac w Native Speakerów? Jaką domenę wybrać? Jakich kanałów komunikacji używać aby sprzedawać swoje projekty / usługi? Warto dowiedzieć się jak skutecznie działać aby nie "przepalać" budżetów i osiągać wymierne zyski.

więcej... ukryj...
Automaty paczkowe oraz punkty PUDO jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce
Rafał Agnieszczak - Furgonetka
  • Rola automatów i punktów w dostawie dla e-commerce
  • Zalety powyższych rozwiązań i ich wpływ na kształtowanie zachowań konsumenckich
  • Wartość dla Klientów oraz właścicieli sklepów
  • Estymacja rozwoju oferty last mile do 2025 roku
więcej... ukryj...
Konferencja SCENA B
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Aleksander Melech i Karolina Głowacka - AskMe
więcej... ukryj...
Optymalizacja komunikacji z klientem poprzez wykorzystanie VoiceBot w ujęciu omnichannel
Łukasz Woźnica - Business Development Manager, Apifonica

W ramach prelekcji zostaną ogarnięty następne tematy:

  • co rozumiemy pod hasłem komunikacja głosowa, co nią jest a co nie, czy powinniśmy się jej bać
  • statystyki konwersji z różnych kanałów komunikacji (sms, mail, regular call, voice bot) i jakie kanały są najefektywniejsze
  • dobre praktyki komunikacji głosowej i wykorzystania Voicebot w ramach komunikacji omnichannel
  • możliwość i przykłady wykorzystania Voicebot w różnych branżach
więcej... ukryj...
Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?
Olga Pijanowska - Cross-Border E-Commerce & Sales Manager w MakesYouLocal

Ekspansja międzynarodowa to rozwiązanie, które może znacząco przyspieszyć rozwój firmy, należy się do niej jednak dobrze przygotować. Podczas prelekcji odpowiem na najważniejsze pytania: Na co należy zwrócić uwagę? Jakie kroki powinno się podjąć w celu ekspansji na nowe rynki? Jak się do tego przygotować? Jakie są podstawowe różnice i zależności pomiędzy najpopularniejszymi kierunkami ekspansji e-commerce? Jak ważne jest dostosowanie do lokalnych warunków sprzedażowych, kultury oraz upodobań kupujących? Oraz co zrobić aby zwiększyć ich zaufanie?

więcej... ukryj...
Faktoring narzędziem e-tradera. Nowe możliwości finansowania sprzedaży i zakupów w firmie handlowej
Jarosław Grygiel - Country Manager at Billecta

Przedsiębiorcy w dobie gospodarki digitalnej potrzebują szybkich i dopasowanych form finansowania biznesu, które obecnie zdominowane są przez banki. Przedstawimy zalety nowoczesnego finansowania, które mogą wpłynąć na zdobycie nowych klientów m.in poprzez wydłużenie terminu płatności, poprawia reputację firmy wśród pracowników oraz wśród  uczestników rynku, na którym działa firma. Pokażemy właścicielom biznesów korzyści płynące z faktoringu online, który nie jest ani kredytem ani pożyczką, a zatem nie powiększa stanu zobowiązania a polepsza cashflow firmy. Jeśli Twój biznes jest platformą zakupową lub sprzedażową - przedstawimy możliwości finansowania faktur poprzez integrację API w formie "pay-by-factoring". A na koniec ciekawe case-study. Zapraszam na prelekcję Jarosława Grygiela  z firmy Credstep Poland.

więcej... ukryj...
Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?
Robert Sosnowski - CVO w Reach a Blogger

Monitorowanie efektywności działań środków wydawanych na influencer marketing, to podstawowa potrzeba marek, agencji i platform e-commerce. W platformie Reach a Blogger promujemy dwie główne metody. Jednym z najlepszych sposobów jest wykorzystanie kodów zniżkowych.

Warunkiem jest posiadanie e-commerce, który umożliwia generowanie kodów. Jeśli nie posiadasz e-commerce lub nie masz możliwości generowania kodów zniżkowych, możesz użyć tzw. UTM-ów. Podczas wystąpienia szczegółowo omówię obie metody, jak również przedstawię szerzej platformę Reach a Blogger. 

więcej... ukryj...
Wysyłka za darmo - must have w sklepie internetowym, czy magnes na dusigrosza?
Paweł Piotuch - CSO IdoSell

Gotowe strategie dla menedżerów e-commerce, oparte o statystyki i fakty. Na konkretnych danych pokażę, w jaki sposób darmowa przesyłka (nawet przy niewielkich zamówieniach) wpływa na sprzedaż w sklepie - jej wielkość, strukturę, wartość przeciętnego koszyka.Firmy z droższym towarem też znajdą tu coś dla siebie. Pokażę, w jaki sposób można mądrze sterować progiem darmowej wysyłki. Tak, żeby nie tracić kupujących i budować większe koszyki.To cenne informacje dla świeżo upieczonych sprzedawców, a bezcenne dla tych, którzy mają już dobrze prosperujący sklep (i próbują różnymi sposobami wycisnąć dodatkowe procenty i promile).

więcej... ukryj...
Tokenizacja nowy wymiar e-commerce
Rahim Blak - Mosaico

Podczas prelekcji Rahim Blak odpowie na pytania:

  • Czym jest Mosaico?
  • Co to tokenizacja ona blockchain?
  • Jak tokenizacja wpłynie na e-commerce?
  • Jak pozyskać klientów, partnerów oraz inwestorów dzięki tokenizacji?
  • Dlaczego tokenizacja jest equity crowdfundingiem w wersji PROTemat prezentacji to Tokenizacja nowy wymiar e-commerce?
więcej... ukryj...
Konferencja SCENA C
Gaming może sprzedawać. Przykłady monetyzacji fenomenu gier
Michał Sutryk - Gameset

Gaming to dzisiaj jeden z najważniejszych trendów konsumenckich,a gracze stanowią już praktycznie połowę Polaków. Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług. W czasie wystąpienia przedstawimy najważniejsze sposoby generowania efektów biznesowych w gamingu.

więcej... ukryj...
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Tomasz Woźniakowski - CEO Packfully
więcej... ukryj...
Uruchomiliśmy eCommerce i co dalej? - Jak uniknąć podstawowych błędów w prowadzeniu rozwijającego się biznesu internetowego i jak go optymalizować
Tomasz Grzemski - Macopedia

Nie jest już dla nikogo zaskoczeniem, że Covid- 19 diametralnie zmienił oblicze globalnego biznesu. Sytuacja pandemiczna zmusiła wielu przedsiębiorców do podjęcia niemal natychmiastowych decyzji o wejściu do branży e-commerce. Brak głębszych analiz i podejmowane w pośpiechu decyzje biznesowe najczęściej przyniosły zakładany efekt jedynie w pierwszej fazie digitalizacji.
Z jakimi problemami borykają się właściciele rozwijających się sklepów internetowych? W jakie dodatkowe rozwiązania warto zainwestować? Jakie usługi rozwijać inhouse`owo a jakie lepiej outsourcować? Jakie decyzje w obszarze logistyki mogą znacząco wpłynąć na jakość świadczonych usług?

Dowiedz się jak zmierzyć się z wyzwaniami stojącymi przed rozwijającym się eCommercem i jak skalować sprzedaż internetową, tak by przynosiła zakładane zyski.

więcej... ukryj...
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Robert Betlejewski - DeSmart
więcej... ukryj...
Ogłoszenie tematu już wkrótce
SENUTO
więcej... ukryj...
Udany start w cross-border e-commerce, czyli jak dotrzeć ze swoim sklepem internetowym do klientów z zagranicy?
Paweł Bilczyński - Expandeco

Podczas zajęć zostanie przedstawione w jaki sposób sprawnie i skutecznie przeprowadzić analizę potencjału rynków zagranicznych z użyciem dostępnych dla wszystkich, bezpłatnych narzędzi, na co zwrócić uwagę dostosowując swój sklep internetowy do oczekiwań nowych klientów, jak dokonać skutecznej adaptacji swojej strategii marketingowej na potrzeby odbiorców na lokalnych rynkach, jak prowadzić i optymalizować kampanie marketingowe skierowane do zagranicznych klientów. Weź udział w zajęciach, które z pewnością pomogą zaplanować i przeprowadzić udany projekt rozwoju sklepu internetowego na rynku zagranicznym. Specjalnie dla uczestników wydarzenia przygotowany został zestaw narzędzi, który pomoże w udanym starcie w cross-border e-commerce.

więcej... ukryj...
Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i promocji stron internetowych
Piotr Majewski - Agave

Podczas prelekcji zwróci uwagę na najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i promocji stron internetowych. Poruszy kwestie strategii rozwoju serwisu, kluczowe aspekty UX ze szczególnym uwzględnieniem technicznej optymalizacji stron w kontekście nowego czynnika rankingowego Google - Web Core Vitals wchodzącego w życie w maju 2021 r. Zademonstruje jak osiągnąć 100/100 pkt. w testach Google.

więcej... ukryj...
Konferencja SCENA D
Potencjał innowacyjnego omnichannelingu dla e-commerce w realiach New Normal
Magda Dudek i Robert Włodarski - InfoBIP
  • Skuteczna automatyzacja i personalizacja komunikacji z klientami w erze post Covid
  • Komunikacja marketingowa i transakcyjna z wykorzystaniem wielu kanałów (SMS, email, Push, Whatsapp, Viber)
  • Nowoczesne contact center i chatboty dla e-commerce
  • Zalety komunikacji poprzez Google Business Messages i Social Media.
  • Przykłady wdrożeń rozwiązań wielokanałowych w Polsce i na świecie
więcej... ukryj...
Landscape modowego e-commerce w Polsce
Maja Biniewicz - Chief Business Officer w K2 Precise

W styczniu 2021 prawie połowa kupionej przez Polaków odzieży, została kupiona w internecie. Czego możemy się nauczyć od największej branży w polskim e-commerce? Segmentacja graczy, wykorzystywane modele biznesowe, marketing i perspektywy tego rynku to zagadnienia, które zostaną poruszone w wystąpieniu Mai Biniewicz

więcej... ukryj...
Wykorzystaj potencjał marki własnej w ekspansji zagranicznej - budowanie pozycji na Amazon na konkretnych przykładach
Paweł Galiński - Business Development Director w SellerSwitch

Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu, dlatego coraz więcej firm zwraca się do nas z zapytaniem, jak ekspansja międzynarodowa wpłynie na rozwój ich marki?
Podczas prelekcji postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez naszych partnerów pytania:
• Jak odpowiednio dobrać i przygotować produkty, aby miały szansę odnieść sukces na rynku Amazon.
• Jakie możliwości daje nam wybór modelu sprzedaży i logistyki FBA - temat omówię na podstawie konkretnych case study.
• Z jakimi wyzwaniami może zmierzyć się marka w kontekście wdrożenia modelu sprzedaży FBA PAN EURO.

więcej... ukryj...
Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
Agnieszka Kapusta - Google

Jakie elementy mają wpływ na widoczność strony internetowej Twojej firmy w wyszukiwarce, - na co warto zwrócić uwagę tworząc treści na stronę, - jakie możliwości daje wizytówka na Mapach Google, - jak mierzyć ruch na stronie i wiele innych oraz gdzie szukać wsparcia w ramach programu Firmy Jutra. 

więcej... ukryj...
Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace
Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal

Żyjemy w czasach, w których zakupy w internecie to codzienność niemal każdego z nas. Szczególnie w ostatnim, pandemicznym roku życie przeniosło się do sieci w takim stopniu, jakiego dotąd jeszcze nie doświadczyliśmy. Podczas gdy sklepy stacjonarne pozostawały zamknięte, branża internetowa przeżywała rozkwit.

To sprawiło, że duża część przedsiębiorców działających dotąd offline postanowiła rozszerzyć swój biznes i przenieść go do sieci. Ci z kolei, którzy już dawno dostrzegli potencjał sprzedaży w internecie - czy to w sklepie, czy na marketplace - zaczęli odczuwać skutki braku automatyzacji, która przy natłoku zamówień wiąże się z natłokiem błędów i niezadowoleniem klientów. Przedstawimy, jak efektywnie wykorzystywać zbiory danych i narzędzia do handlu w e-commerce, korzystając z w pełni zintegrowanego ze sobą narzędzia. Wskaźnik stosunku obrotu do ilości miejsc pracy w porównaniu z BMW jest 16 razy mniejszy w Teile.com.de GmbH. 

więcej... ukryj...
Alternatywne źródła finansowania biznesu
Jakub Kołsut - Rex Support Group

Dobry pomysł jest skarbem, który trzeba umiejętnie rozwijać, aby stał się podstawą biznesu. Jako Fundacja Rex Support Group wspieramy wartościowe idee. Pomagamy przekształcić pomysł w innowacyjny biznes. Łączymy nie tylko inwestorów, ale i inne źródła finansowania, o których opowiemy podczas naszej prelekcji.

więcej... ukryj...
Klęska urodzaju = klęska e-handlu. Jak ID produktu wpływa na sprzedaż omnikanałową?
Magdalena Krasoń-Wałęsiak - GS1

Podczas prelekcji dowiesz się  dlaczego spójne i jednoznaczne dane produktowe są ważne, gdzie szukać podstawowych informacji o produktach i skąd pozyskać największą bazę produktową na świecie praktycznie za darmo.

więcej... ukryj...
Strefa wystawiennicza

Strefa wystawiennicza to ponad 1000 m2 przestrzeni w Galerii PGE Narodowego.

Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.

Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.

Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.

LISTA WYSTAWCÓW I PATRONÓW MEDIALNYCH WYDARZENIA

  • Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
  • Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
  • Poznasz najnowsze trendy
  • Porównasz oferty od różnych dostawców
  • Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe

eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.

Business Matching

10:00 - 16:00

Dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi.

Pobierz aplikacje, zarejestruj się i w prosty sposób nawiąż relację z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.


 

APLIKACJA ZOSTANIE UDOSTĘPNIONA TYDZIEŃ PRZED WYDARZENIEM

Dostępna na IOS

Dostępna na ANDROID

 

eTrade Awards

Weź udział w I edycji konkursu eTrade Awards skierowanego do firm działających w branży e-commerce. Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii:

Najlepszy dostawca 2020

Najlepszy system płatności cyfrowych 2020

Innowacja roku 2020

Startup roku 2020

Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020

Najlepszy sklep e-commerce 2020 

Udział w konkursie jest bezpłatny dla wystawców eTrade Show 2021. Koszt zgłoszenia dla firm nie wystawiających się na targach wynosi 349zł.

Zgłoszenie w kategorii Najlepszy sklep e-commerce 2020 jest bezpłatny dla wszystkich. 

Zgłoszenia przyjmowane są do 31.07.

  • 4 etapy konkursowe:
  • Zgłoszenie przez stronę WWW
  • Weryfikacja zgłoszeń przez Organizatora
  • Wyłonienie przez Kapitułę po 3 finalistów w każdej kategorii
  • Wybór Zwycięzcy przez Kapitułę oraz publiczność - głosowanie przez stronę WWW

Poznanie najnowszych trendów oraz analiza rynków konkurencyjnych

Unikatowe prelekcje prowadzone aż na 3 scenach oraz konsultacje z ekspertami

Bogata i zróżnicowana oferta wyselekcjonowanych firm wystawienniczych

Poznanie najnowszych rozwiązań, metod, technik z zakresu e-commerce

Zapoznanie się z najnowszymi efektywnymi trendami promocji marki, produktu oraz usług

Okazja do dialogu i wymiany informacji, doświadczeń pomiędzy osobami z branży

Możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz umocnienia stałych relacji

Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu optymalizacji biznesu

Poznanie niezawodnych i efektywnych technik i metod sprzedaży

Tematyka prelekcji wychodząca naprzeciw aktualnym potrzebom rynku