Zostań wystawcą

Sławomir Węgliński - Eactive

Performance Marketing Manager w EACTIVE #wiemyjak - agencji SEO i Performance Marketingu. Google Ads zajmuje się od 2013 roku. W reklamach najbardziej zafascynowało go to, jak działania w kampaniach przekładają się na realny wpływ na biznes. Dlatego najlepiej czuje się w projektach e-commerce, gdzie ten wpływ widać bardzo wyraźnie. Lubi szukać rozwiązań, analizować i testować, czego efektem jest np. kampania regularnie zarabiająca 50 000 - 100 000 zł przy wydatkach 50 - 100 zł. Wspólnie z zespołem zarządza budżetem miesięcznym ok. 1 mln zł, realizując skuteczne kampanie reklamowe. Dzięki wytrwałości, doświadczeniu i innowacyjnym pomysłom na kampanie uzyskał dla EACTIVE status Premium Google Partner oraz Partnera Allegro Ads. Ulubione narzędzie w pracy to Excel - pomaga zarówno prowadzić skuteczne kampanie, liczyć efekty, skalować, jak i pracować z zespołem. Prywatnie pasjonuje go muzyka, fan niskich dźwięków gitary basowej.