Marcin Stańdo

Z branżą interaktywną związany już od ponad 11 lat. Od samego początku z firmą Netarch. Obecnie, od powołania do życia marki Sempai, dba o to, aby realizowane przez agencję usługi spełniały oczekiwania w jak najwyższym stopniu, a liczba zadowolonych klientów ciągle rosła.

Temat prezentacji: Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż? Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać.

Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży e-commerce jest reklama produktowa w Google - PLA.
Reklamy produktowe mogą być wyświetlanie jedynie w ramach usługi porównywania cen. Do niedawna reklamodawcy, którzy chcieli zwiększyć sprzedaż za pomocą PLA, mogli korzystać jedynie z produktu Google. Jednak po dotkliwej karze wymierzonej przez KE Google wpuściło do aukcji reklam produktowych inne porównywarki i obecnie reklamodawcy mogą korzystać z dowolnej usługi CSS.
Marcin na scenie eTradeShow opowie o tym, czym są CSS oraz jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami