Kup bilet

Porównanie produktów i usług dla e-commerce - część II

Chcemy Wam przybliżyć działalność naszych wystawców przed targami eTradeShow.

Jakie produkty i usługi oferują? Jak planują rozwój swoich produktów?

 

Przedstawiamy drugą część wywiadu z wystawcami eTradeShow.

Na nasze pytania odpowiedzieli eFOTOGRAFIA, Gratisomat, Kredytmarket, SEMSTORM, Telecube.

1. Jakie są najmocniejsze strony Twojego produktu/usługi? Czym wyróżniasz się wśród konkurencji?

eFotografia:

Firma eFOTOGRAFIA zajmująca się realizacją zdjęć produktowych, reklamowych, a także zdjęć odzieży. eFOTOGRAFIA istnieje na rynku od ponad 10 lat. Z powodzeniem obsługuje zarówno mniejszych jak i bardzo dużych klientów. Taką możliwość daje praca w studio na dwie zmiany oraz jego bardzo duża przepustowość na poziomie kilku tysięcy zdjęć tygodniowo. Ekspresowa realizacja daje klientowi możliwość szybszego rozpoczęcia sprzedaży i zmniejsza straty powstałej na skutek oczekiwania na wykonanie zdjęć u mniej doświadczonej konkurencji.

Pracownicy firmy zwracają szczególną uwagę na jak najlepsze odwzorowanie fotografowanych produktów. Ogromną korzyścią dla klienta jest możliwość przetestowania usług firmy, która poprzez wykonanie kilku zdjęć testowych wybranych produktów z partii, przybliża klientowi swoje spojrzenie, estetykę i jakość. eFOTOGRAFIA oferuje to co dla właściciela sklepu internetowego jest najistotniejsze, czyli, zachowanie powtarzalności, odwzorowanie kolorów, maksymalną ostrość, pokazanie skali fotografowanych produktów oraz wyrównanie produktów do niewidocznej linii, tak aby Twój listing wyglądał perfekcyjnie.

W czasie sesji zdjęciowej wykonywanych jest kilka różnych kadrów tego samego produktu, daje to możliwość pokazania go z kilku stron, przedstawienia detali czy faktury lub rodzaju materiału z jakiego został wykonany.  Ułatwieniem, proponowanym przez eFOTOGRAFIA, jest możliwość wykorzystania kodów kreskowych produktów jako nazw zdjęć. Klient w ten sposób może jednym kliknięciem zaimportować całą partię wykonanych zdjęć na swoją stronę www czy do sklepu internetowego.

Oprócz zdjęć na białym lub kolorowym tle oraz zdjęć 360 stopni, bardzo popularne są zdjęcia aranżowane produktów. Tego typu zdjęcia mają na celu pokazanie kontekstu, podkreślenie zastosowania produktu oraz jego uatrakcyjnienie. Nadają się idealnie we wszelkich kanałach sprzedaży, gdzie walczymy o uwagę odbiorców z konkurencją. Wraz ze zdjęciami typu packshot w najlepszy sposób prezentują produkt finalnemu odbiorcy. Metody pracy fotografów firmy pozwalają wykonywać zdjęcia z zachowaną powtarzalnością nawet w kilkumiesięcznych odstępach czasu, dzięki temu klient otrzymuje zdjęcia swoich produktów spójne z tymi, które zlecił wcześniej.

Wysyłka towaru, który został sfotografowany odbywa się z największą starannością. W cenie wykonanych zdjęć jest jak najlepsze jego przygotowanie, układanie, prasowanie odzieży czy czyszczenie przedmiotów. Korzyścią dla klienta jest również przygotowanie rozmiaru zdjęć adekwatnego do ich zastosowania. Zamawiający otrzymuje gotowy materiał w kilku rozmiarach uwzględniając np. umieszczenie go na stronie internetowej bez niepotrzebnego jej obciążenia.

Firma e-fotografia profesjonalnie i kompleksowo zajmie się realizacją zdjęć produktowych dla Ciebie. Staną się one wizytówką Twojej działalności i zwiększa przychody. Zapraszamy do współpracy.

 

Gratisomat:

Gratisomat jest odpowiedzią na potrzebę wyróżnienia się podczas targów, imprez branżowych, akcji samplingowych. W dobie, gdy ciekawe rozwiązania technologiczne spotyka się na każdym kroku, wychodzimy naprzeciw promocji w niekonwencjonalnym ujęciu. Urządzenie posiada duży ekran dotykowy, na którym wyświetlane są zadania dla uczestników danego eventu.

Mocną stroną Gratisomatu jest to, że jego zastosowanie jest uniwersalne – doskonale sprawdzi się do celów typowo rozrywkowych, ale także może być wykorzystywany do pozyskiwania leadów, czy też opinii konsumentów. Mogą to być proste aplikacje – od ankiet, puzzli, gier zręcznościowych, po bardziej skomplikowane przy użyciu czujnika ruchu, a nawet sterowane głosem. Po rozwiązaniu zadania, zdobyciu punktów – użytkownik otrzymuje prezent z wnętrza Gratisomatu. Może to być dowolny upominek: baton, kupon zniżkowy, sprzęt elektroniczny itp. Jeśli reklamujesz się na eventach, targach, konferencjach to na pewno dystrybuujesz próbki swoich produktów, obrandowane gadżety albo zbierasz ankiety. Wyobraź sobie, że robisz to w sposób nowoczesny z wykorzystaniem dotykowego ekranu i technologii umożliwiającej Twoim klientom zabawę, a Tobie nawiązanie z nimi kontaktu.

gratisomat

Kredytmarket:

Kredytmarket finansuje działalności gospodarcze całkowicie przez Internet – w 1 dzień i bez zbędnej papierologii. Przedsiębiorcy znajdą w naszej ofercie pożyczki od 10 000zł do 50 000zł na okres od 1 do 12 miesięcy. Jasne warunki, w tym cenowe, to dla nas priorytet. To nas odróżnia od na przykład wielu banków, w których koszty kredytu poukrywane są w dodatkowych opłatach i produktach, na przykład ubezpieczeniach.

KredytMarket

SEMSTORM:

SEMSTORM pomaga firmom dobrać sprzedażowe słowa kluczowe do opisów produktów, przeanalizować działania konkurencji i sprawdzić pozycji rywali w Google, także sprawdzić efekty własnych działań.

SEMSTORM pozwoli także lepiej zrozumieć klienta, jakie on ma potrzeby, problemy oraz intencje.

Każdy przedsiębiorca lub marketer, wpisując nawet jeden wyraz związany z jego biznesem, uzyska listę słów kluczowych, których szukają użytkownicy w Google i nie tylko. SEMSTORM pozwala także znaleźć frazy typowo sprzedażowe. Pobieramy dane z największych platform e-commercowych, takich jak Allegro, Amazon, OLX, Ceneo, AliExpress i inne.

Dla sklepów internetowych jest to bardzo ważne źródło informacji. Zamieszczając takie słowa w opisach produktów lub kierując na nich reklamę, sklep przyciąga ludzi już zdecydowanych na zakup. Przedsiębiorca może także sprawdzić sezonowość zapytań, żeby przygotować aktualną ofertę oraz zaplanować działania reklamowe.

Istotne jest także dowiedzieć się, z jakimi problemami boryka się konsument. Jakie on ma wątpienia w stosunku do towaru, a może do sposobu jego użycia? Dlatego w SEMSTORM można znaleźć pytania, które internauci zadają wyszukiwarce. Jak podpowiada nazwa tego modułu — Generator tematów, takie dane dają inspirację do artykułów lub poradników. Pozwala to budować zaufanie klientów do sklepu i do firmy. W taki właśnie sposób można uzyskać lojalnych klientów.

 

TeleCube:

Telefonia TeleCube to przede wszystkim wysokiej jakości i innowacyjne usługi telekomunikacyjne. Naszym sztandarowym produktem jest Wirtualna Centrala Telefoniczna, wsparta intuicyjnym Panelem Klienta. Proste w obsłudze narzędzie graficzne do budowania schematu centrali metodą „chwyć i upuść”, dostępne 24 godziny na dobę poprzez przeglądarkę internetową, pozwala na samodzielne usystematyzowanie ścieżki rozchodzenia się połączeń przychodzących. Dostępność wielu funkcji, jak na przykład zapowiedzi, IVR, warunki czasowe czy kolejkowanie rozmów oraz stały rozwój i wprowadzanie kolejnych możliwości, są ważnym atutem naszej działalności. Usługa Wirtualnej Centrali świadczona jest w ramach czterech pakietów, dostępnych w konkurencyjnych cenach.

Natomiast Klientom posiadającym już własną fizyczną centralę telefoniczną oferujemy usługę SIP Trunk, dzięki której można nie tylko obniżyć koszty oraz zwiększyć ilość jednoczesnych połączeń, ale również uzyskać zalety telefonii internetowej. Ponadto, oferujemy numery zagraniczne oraz komórkowe, a także numery złote i platynowe, dzięki którym nasi Klienci mogą reprezentować się dobrze kojarzącymi się numerami. Realizowane połączenia cechują się wysoką jakością w stosunku do niewygórowanych cen.

2. Kto jest odbiorcą Twojego produktu/usługi? Jakie korzyści przynosi?

Gratisomat:

Często współpracujemy z agencjami eventowymi lub reklamowymi. Zdarzały się również projekty, które tworzyliśmy bezpośrednio z Klientem korporacyjnym. Gratisomat cieszy się też zainteresowaniem Galerii Handlowych, a nawet muzeów, które chcą przy jego użyciu zadbać o aspekt edukacyjny. Potencjał niecodziennej atrakcji, jaką niesie jest dostrzegany przez osoby zajmujące się marketingiem. Pozwala marce wyróżnić się przekazem reklamowym, ale i zaangażować odbiorców, a przecież na zaangażowanie stawia teraz każdy marketer. Kolejny ważny aspekt to wydawanie darmowych próbek, którym zazwyczaj zajmowały się hostessy odchodzi teraz do lamusa. Dlatego proponujemy możliwość robienia tego w sposób nowoczesny i nienachalny. Ważne, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta, który nawet z czystej ciekawości, bądź chęci sprawdzenia się weźmie udział w grze, wypełni ankietę, a żeby otrzymać przygotowaną przez nas nagrodę.

Każdorazowo Gratisomat jest przygotowywany dla Klienta zarówno pod kątem contentu jak i oklejenia zewnętrznego. Używamy kolorów, logo, czcionek, które otrzymamy od Klienta, dostosujemy projekt pod kątek brand book’a, który zawsze podlega ówczesnej akceptacji – działamy zatem podprogowo, celem jest, a żeby dobra zabawa była kojarzona z danym produktem, czy też konkretną marką. Jeżeli Klientowi zależy na zasięgu w social mediach – a nie podlega wątpliwości, że jest to teraz element kluczowy w biznesie, jesteśmy w stanie wydawać nagrody po otagowaniu lokalizacji, użyciu konkretnego hasztagu, bądź polubieniu FP itp.

Kredytmarket:

Oferta Kredytmarket skierowana jest do 1 os. działalności gospodarczych, które istnieją na rynku od około 12-18 miesięcy. Dzięki temu, że wniosek wypełnia się w 3 minuty, a decyzja wydawana jest w ciągu 15 minut przedsiębiorcy oszczędzają ich cenny czas – zamiast kompletować papiery mogą zająć się rozwojem biznesu.

SEMSTORM:

Każdy przedsiębiorca ma zestaw narzędzi, które wspierają jego biznes. SEMSTORM jest jednym z nich. Jednocześnie z SEMSTORMa korzystają fachowcy, duże agencje SEO oraz ludzi, którzy samodzielnie prowadzą biznes.

Dlatego określiłbym to trochę inaczej. SEMSTORM jest dla każdego, komu zależy na skutecznej promocji. Mamy bardzo różnych klientów: od wielkich e-commerców, takich jak X-com, Allegro i Empik, do osób, które samodzielnie prowadzą mały biznes – kwiaciarnię z dostawą lub sklep odzieży sportowej.

SEMSTORM

Łączy tych ludzi chęć lepiej rozumieć potrzeby swoich klientów oraz mieć zwrot ze swoich inwestycji w marketing internetowy. SEMSTORM dostarcza dane o popularności słów, ich intencji, jakości tekstów, działaniach konkurencji i dużo innych. Opierając się na te dane, można stworzyć trafną reklamę i uzyskać duży ruch wartościowych klientów.

TeleCube:

Usługi oferowane pod marką TeleCube kierowane są do Klientów Biznesowych, chcących uporządkować komunikację w swojej działalności. Świadczymy usługi zarówno mikro firmom, małym i średnim przedsiębiorstwom, jak również dużym firmom i korporacjom. Wśród naszych Klientów można znaleźć między innymi placówki medyczne, instytucje samorządowe, kluby sportowe, fundacje, jak również wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwa. Poprzez prosty w obsłudze Panel Klienta nasi Użytkownicy mogą stale kontrolować przebieg połączeń oraz na bieżąco analizować statystyki by jak najdokładniej rozplanować dalsze działania. Korzystając z naszych usług telekomunikacyjnych można w bardzo łatwy sposób obniżyć koszty przy zachowaniu wysokiej jakości oraz bez konieczności posiadania kosztownej i rozbudowanej infrastruktury. Wdrażając nasze rozwiązanie, komunikacja i obsługa Klienta będą znacznie łatwiejsze. Ponadto budowa własnej infolinii, wszelkie jej modyfikacje czy analiza będą możliwe do przeprowadzenia w czasie rzeczywistym.

3. Skąd pomysł na stworzenie produktu/usługi?

eFotografia:

Sami od kilku lat prowadzimy sprzedaż towarów w Internecie. Sami widzimy po swoich produktach, że sprzedajemy ich więcej niż konkurencja wyróżniając się zdjęciami, które dokładnie i w atrakcyjny sposób pokazują te same produkty.

 

Gratisomat:

Część naszego zespołu jest związana z branżą vendingową od lat. Wykorzystaliśmy zatem doświadczenie z chęcią wpasować się w trend nietuzinkowych form promocji. Po wielogodzinnych burzach mózgów zrodził się pomysł – stworzyliśmy pierwszy Gratisomat. Początkowo badaliśmy rynek, nasze pierwsze założenia dotyczyły zabaw dla dzieci. Szybko jednak się okazało, że w erze gamingu dorośli również oczekują technologicznych atrakcji z elementami zdrowej rywalizacji. Gratisomat stał się wielofunkcyjnym narzędzie do promowania produktów i usług, które znajdzie zastosowanie praktycznie w każdej branży!

Wystartowaliśmy mniej więcej rok temu, a już mieliśmy okazje tworzyć wiele niesamowitych projektów. Celem, który towarzyszy nam od początku jest pokazanie szerszemu gronu, że maszyna vendingowa nie musi się kojarzyć z czymś przestarzałym, może być rewelacyjnym nośnikiem informacji i sprawdzić się, jako urządzenie nowoczesne i interaktywne. Wiemy, że aby się wyróżnić się na rynku przesyconym reklamami, należy szukać nowych kanałów komunikacji, zaskakiwać konsumenta i przede wszystkim zapadać w pamięć. Tu z pomocą przychodzą vending marketing i nasze projekty „szyte na miarę”. Dopasowane do potrzeb i celów jakie stawia klient.

Nie zapominajmy oczywiście o natychmiastowej gratyfikacji, Gratisomat wydaje nagrodę zaraz po ukończeniu gry, wypełnieniu ankiety konsumenckiej itp. Badania naukowe pokazują, że możliwość uzyskania natychmiastowej nagrody silnie stymuluje ośrodki układu nerwowego odpowiedzialne za emocje. Jak to się ma do vending marketingu? Uzyskanie nawet drobnego upominku cieszy zarówno dorosłych, jak i dzieci, dając natychmiastową przyjemność. Nie dziwi więc fakt, że na eventach, na których atrakcją jest Gratisomat możemy zaobserwować kolejki ustawiające się, aby wziąć udział w zabawie :)

 

Kredytmarket:

Działalności gospodarcze są w Polsce są nie rozumiane przez instytucje finansowe. Stworzyliśmy Kredytmarket, ponieważ uważamy, że możliwe jest udzielanie kredytów szybko i wygodnie. Naszym celem jest zniesienie barier, z jakimi borykają się mali przedsiębiorcy szukający finansowania dla swojego biznesu. Kluczem do realizacji tego zamierzenia jest technologia, dzięki której kredyt będzie można wziąć szybko, wygodnie i całkowicie online – bez stosów dokumentów i zaświadczeń.

Otrzymaliśmy nagrodę Innowacja Roku 2017 w konkursie e-Commerce Polska Awards, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Znaleźliśmy się również w gronie 5 nominowanych do nagrody FinTech Roku 2018 Cashless.pl. W marcu 2019 roku otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie „Etyczna Firma 2018” organizowanym przez Puls Biznesu przy wsparciu merytorycznym PwC, za postępowanie zgodnie z normami etycznymi i prawnymi.

 

SEMSTORM:

Wyszliśmy z agencji SEO, więc mamy duże doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach. Dlatego jesteśmy zwolennikami podejścia: nie próbuj zgadnąć, sprawdzaj!

Chodzi o zachowanie i potrzeby klientów. Nawet w naszej obecnej pracy mamy codziennie potwierdzenie tego, że klienci są różni. I bardzo ciężko jest zgadnąć, jaką mają potrzebę oraz jakie zapytania wpisują do wyszukiwarki, na przykład „buty turystyczne” czy „buty trekkingowe”?

Tworząc promocję na podstawie własnego doświadczenia, kierujesz reklamę tylko do jednej osoby – do siebie.

Więc stworzyliśmy narzędzie, które pozwoli gromadzić i analizować dane. Na ich podstawie możesz wyciągnąć wnioski o tym, jaki produkt jest popularny i w jakim czasie. Jeżeli masz wiedzę o tym, możesz wyróżnić się i trafić z odpowiednim komunikatem w odpowiednim momencie.

 

TeleCube:

Była to idealna okazja na połączenie pasji z zapotrzebowaniem rynku. Jednym
z najistotniejszych z nich jest z pewnością zainteresowanie założyciela nowoczesnymi technologiami i tym, w jaki sposób wpływają one na naszą codzienność, również tę zawodową, i jak mogą pomóc nam rozwiązywać codzienne trudności. Jednym z najczęstszych problemów, których doświadczamy w życiu zawodowym są zakłócenia komunikacyjne, czy to pomiędzy pracownikami czy na linii pracownik- klient. Dysponując odpowiednimi środkami, wiedzą i umiejętnościami decyzja mogła być tylko jedna: pomóżmy firmom radzić sobie z problemami komunikacyjnymi i stwórzmy dla nich proste w obsłudze narzędzie, które im na to pozwoli – bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy.

Nie bez znaczenia był również wybór technologii, w której postanowiliśmy owe narzędzie stworzyć. W czasach, gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność VoIP nie był szeroko znany i popularny w Polsce (przeważnie ze względów jakości dostępu do Internetu) - a znając korzyści płynące z jego użytkowania wiedzieliśmy, że jest to jedynie kwestia czasu, aż stanie się technologią powszechnie wykorzystywaną. Jak się okazało- mieliśmy rację. Dzisiaj technologię VoIP możemy spotkać zarówno w małych jak i dużych firmach, jednostkach administracji publicznej, ośrodkach sportowych czy centrach medycznych. Cieszymy się z podjętej przed laty decyzji o stworzeniu Wirtualnej Centrali Telefonicznej- dzięki niej, mogliśmy na bieżąco śledzić rozwój VoIP-a w Polsce, a jednocześnie sami- przy wsparciu naszych Klientów, przyczyniać się do jego popularyzacji.

4. Jakie masz plany rozwoju produktu/usługi na przyszłość?

eFotografia:

Zdecydowanie stawiamy na podkreślanie kontekstu - pokazujemy produkty w ich naturalnym otoczeniu, tworząc zdjęcia kreacyjne, stricte do kampanii reklamowych. Zapewne technologia 360, zdjęcia aranżowane jak i rozszerzona rzeczywistość pozwoli mimo braku fizycznego produktu w ręce lepiej go "poczuć" i podjąć decyzję o zakupie.

 

Gratisomat:

Marzy nam się projekt, który polegałby na integracji kilku automatów jednocześnie, może w różnych lokalizacjach, gdzie jedno zadanie wymagałoby współpracy kilku „graczy”. Słyszeliśmy o tego typu zabawach na świecie, w Polsce jeszcze nie było okazji :) Cały czas pracujemy nad nowymi aplikacjami, które zaktywizują uczestników eventów czy akcji samlingowych. Rozwój naszego produkty, który cały czas staramy się udoskonalać idzie w parze z zapotrzebowaniem naszych klientów. Dla przykładu – nie tak dawno temu Gratisomat posłużył jako narzędzie do rekrutacji, przy użyciu którego potencjalni kandydaci zostawiali informacje o sobie. Był niezastąpionym wsparciem dla działu HR na targach pracy. Studenci, którzy byli zainteresowani aplikowaniem na stanowiska stażowe, bawili się przy tym fantastycznie i chętnie udzielali odpowiedzi na temat ich oczekiwać, czy też znajomości języków obcych. Było to dla nas duże wyzwanie, aby stworzyć aplikację, która zainteresuje młodych ludzi, ale i spełni oczekiwania potencjalnego pracodawcy. Takie współprace cieszą najbardziej. Mamy kilka pomysłów, które idealnie wpasowałby się w nowoczesne projekty dla odważnych marek, zapraszamy zatem do współpracy.

 

Kredytmarket:

W grudniu 2016 roku, wystartowaliśmy z ofertą finansowania na okres od 3 do 6 miesięcy, spłacanego w całości na koniec okresu, w trakcie płatne były tylko odsetki.

Niewiele ponad rok później uruchomiliśmy kredyt ratalny, o okresie spłaty od 3 do 12 miesięcy. W styczniu 2019 roku umożliwiliśmy wzięcie kredytu nawet na jeden miesiąc. Brak papierowej dokumentacji to nie jedyna innowacja w Kredytmarkecie: jesienią 2018 roku do oceny wniosków i weryfikacji prób wyłudzeń zaprzęgliśmy mechanizm sztucznej inteligencji. I planujemy kolejne innowacje, głównie w obszarze różnicowania ceny w zależności od zdolności kredytowej klientów.

 

SEMSTORM:

Obecnie pracujemy nad produktem, który będzie wspierać działania SEO naszych klientów w dowolnym CMS, w tym w systemach e-commerce. Wtyczka do contentu SEMSTORM pozwoli sprawdzić jakość i czytelność tekstu bezpośrednio w Magento, PrestaShop, Woocommerce lub Shopify. SEMSTORM podpowie także, jakie słowa kluczowe warto użyć w tekście i przypomni o innych zasadach SEO, takich jak nagłówki H1-H6 oraz niezbędne tagi.

Drugą nowością, nad którą pracujemy, jest wtyczka słów kluczowych. Za jej pomocą użytkownik może szukać słowa kluczowe bezpośrednio w Google. Nowe narzędzie także pozwala gromadzić wybrane słowa w jednym miejscu, a później wyeksportować je do pliku.

Oba produkty są darmowe, można będzie pobrać wtyczki i korzystać z nich bez ograniczeń. Dlatego warto sprawdzać nasz blog i informacje na stronie SEMSTORM, aby dowiedzieć się, kiedy wtyczki SEMSTORM będą dostępne.

 

TeleCube:

Na rynku istniejemy od 10 lat, co pozwoliło nam na zbudowanie stabilnej i silnej pozycji wyjściowej dla dalszej ekspansji. Dzięki naszemu doświadczeniu i znajomości problemów komunikacyjnych i telekomunikacyjnych w firmach będziemy w dalszym ciągu optymalizować obecne oraz dostarczać nowe, innowacyjne narzędzia do ich pokonywania- jednocześnie rozbudowując naszą usługę o nowe możliwości.

Dążymy do stworzenia wielofunkcyjnej, szeroko zintegrowanej i rozbudowanej platformy, która dzięki swojej prostocie będzie doskonałym narzędziem uzupełniającym i integrującym inne systemy, w tym systemy typu CRM. Dynamika zmian rynkowych oraz stale rosnące potrzeby naszych Klientów wytyczają nam ścieżkę rozwoju a nasza obecna pozycja zbudowana na rzetelności i obustronnym zaufaniu pokazuje, że podążamy nią we właściwym kierunku. Pragniemy, aby określenia takie jak innowacyjność, wysoka jakość, kompleksowość były w jeszcze większym stopniu kojarzone z marką TeleCube.

Nie zapominamy również o rynkach zagranicznych- Wirtualna Centrala TeleCube jest narzędziem wszechstronnym, które, chociażby dzięki stale rozwijającej się ofercie numerów zagranicznych z około 60 krajów, wspiera i pomaga firmom w ekspansji zagranicznej.

 

Odpowiedzi udzieli:

eFOTOGRAFIA to przede wszystkim specjalizacja w trzech typach usług: fotografia reklamowa, produktowa i zdjęcia 360.

Stawiamy na obsługę sklepów internetowych, kanałów w social media w pełni rozumiejąc specyfikę ich działalności – wiemy jak istotny jest czas wdrożenia nowych produktów na stronę jak i koszt zdjęć.

Nasze wieloletnie doświadczenie poparte studiami fotograficznymi pozwala oferować zdjęcia na najwyższym poziomie. Zajmiemy się zdjęciami typu packshot, lookbookami, zdjęciami typu duch, stworzymy również zdjęcia 360, a także skomplikowane produkcje zdjęciowe.

 

Gratisomat i Anna Geniusz - o potencjalnych zastosowaniach vending marketingu. W Gratisomat.pl New Business Manager - zajmuje się rozwojem biznesu, a także odpowiada za sprzedaż i doradztwo w projektach „szytych na miarę”. Z wykształcenia jest psychologiem biznesu, więc chętnie zaproponuje dostosowaną do potencjału Twojej marki gratisomatową rewolucję! Pomoże Ci sprecyzować potrzeby grupy, a także zaplanować pobudzenie ich ciekawości interaktywną reklamą.

 

Kredytmarket i Aleksander Widera

Przez 15 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem produktów inwestycyjnych, bankowością i usługami doradztwa gospodarczego. Doświadczenia, które zdobył, pomogły mu opracować pomysł zupełnie nowej formy finansowania dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Do swojego projektu przekonał grupę inwestorów – polskich przedsiębiorców, którzy poszukiwali alternatywnych sposobów lokowania środków, a jednocześnie – czuli misję wspierania mikroprzedsiębiorstw.
W ten sposób, zgodnie z hasłem “przedsiębiorcy przedsiębiorcom” – powstał Kredytmarket, pierwsza na rynku, całkowicie niezależna od banków, platforma do udzielania kredytów online, bez żadnej dokumentacji papierowej.

Mikroprzedsiębiorcy nie muszą już wybierać pomiędzy czasochłonnymi procedurami w bankach, a chwilówkami na wysoki procent. Kredytmarket zmienił reguły gry – teraz prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą można uzyskać finansowanie po ludzku.

 

Telecube, Tomasz Żukiewicz, Wiceprezes,

Telefonia TeleCube dostarcza innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu, w tym dla wielu sklepów internetowych. Kluczowym produktem TeleCube jest wirtualna centrala telefoniczna, posiadająca m.in. takie funkcje jak: IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, SMS, e-fax, telekonferencje. Najtańszy pakiet centrali, na 4 stanowiska telefoniczne, kosztuje 29 zł netto / miesiąc. Centralę można zintegrować z CRM oraz dokupić do niej usługę call back RINGY czy numery zagraniczne (z blisko 60 krajów).


PIERWSZA CZĘŚĆ WYWIADU

Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

eCommerce Awards - poznaj wystawców!

🏆Wybierz najlepsze stoisko na #etradeshow! Odpowiedz na trzy pytania w aplikacji targowej i zagłosuj na najlepsze stoisko i wystawcę premierowej edycji…

Adequate Interactive Boutique - poznaj ich bliżej

Adequate Interactive Boutique - kim są? Jakie usługi oferują? Dlaczego warto z nimi współpracować? Zapraszamy do poznania bliżej naszego wystawcy, Adequate…