Kup bilet

Porównanie produktów i usług dla e-commerce - wywiad z wystawcami

Chcemy Wam przybliżyć działalność naszych wystawców przed targami eTradeShow.

Jakie produkty i usługi oferują? Jak planują rozwój swoich produktów?

 

Przed Wami pierwsza część wywiadu z wystawcami eTradeShow.

Na nasze pytania odpowiedzieli AI FORCE 1, LifeTube, Marketer +, Grupa Media Art, REACHaBLOGGER oraz X-codingIT

 

1. Jakie są najmocniejsze strony Twojego produktu/usługi? Czym wyróżniasz się wśród konkurencji?

AI FORCE 1

- Intuicyjny interfejs, jeśli wiesz jak używać messengera, wiesz jak trenować Chatbota
- język naturalny, wspieramy język polski i intencje kluczowe dla biznesu klienta
- adaptacja, adaptujemy się do biznesu przez wykorzystanie sztucznej inteligencji
- sprzedajemy narzędzie do Trenowania Chatbotów, poprzez które każda firma może dostosować nasze rozwiązanie do prowadzonego biznesu, np. Chatbot może pozyskiwać leady sprzedażowe lub przeprowadzić klienta przez cały proces kupna sprzedaży.


LifeTube

Jako LifeTube i TalentMedia skupiamy około 63% branży influencer marketingu w Polsce (udział w liczbie kanałów YouTube i czasie oglądania). Dzięki temu dysponujemy najszerszą wiedzą o polskim YouTube i docieramy do dowolnie wybranej widowni. Skupiamy 670 najlepszych influencerów, którzy łącznie mają na swoich kanałach 137 milionów subskrypcji. Wyróżnia nas dbanie o “brand safety” wszystkich treści, rzetelność danych oraz wykorzystanie autorskiej technologii do śledzenia efektów naszych działań w czasie rzeczywistym, którą zapewniamy naszym klientom.

Marketer +

Magazyny specjalistyczne „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” dostarczają czytelnikom praktyczną wiedzę z szeroko pojętego marketingu i e-commerce od najlepszych ekspertów na rynku. Prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie i usprawnić swoje działania.

Blisko 10-letnia obecność na rynku wydawniczym pozwoliła wypracować wiodącą pozycję wśród magazynów branżowych.

Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści, m.in. w postaci podsumowań artykułów, wskazówek, ramek z najważniejszymi informacjami, wyróżnień, gotowych schematów. Taka forma prezentacji treści w znaczący sposób ułatwia zrozumienie i przyswojenie wiedzy z danego tematu.

grupa marketer

Zapewniamy szeroką dystrybucję magazynów - dostępność w salonach Empik w całej Polsce, a także pojedyncze wydania oraz prenumerata dostępne są na stronie sklep.marketerplus.pl. Współpracujemy z ponad 500 autorami, co zapewnia wysoką jakość i poziom merytoryczny prezentowanych treści.

Dodatkowo - Marketer+ to jedyny magazyn poradnikowy na rynku poruszający tematy z wszystkich obszarów marketingu. Piszemy m.in. o trade marketingu, budowaniu silnej marki, zarządzaniu produktem, promocjach konsumenckich, badaniach marketingowych, komunikacji marketingowej, promocji w Internecie etc.

Grupa Media Art.

Szybkością i skutecznością w realizacji powierzonego nam zadania. Oprócz tego autentyczną ciekawością drugiego człowieka. Chodzi mi o to, że w relacjach z klientami zadajemy dużo pytań. Otwierają one ludzi, a nam pomagają stworzyć ofertę najbardziej dopasowaną do potrzeb klienta. W naszych wzajemnych relacjach pierwsze skrzypce gra zaufanie i jasna komunikacja. Z nici porozumienia tkamy materiał na niepowtarzalne opowieści. W ten sposób rozumiemy odkrywanie potencjału biznesowego naszych klientów. Robimy to używając kamery.

Moje blisko dwudziestoletnie doświadczenie w mediach różnego formatu to kapitał, doświadczenie, satysfakcja. To również świadomość, że historii nie opowiada wyłącznie drogi sprzęt i ogólnodostępna technologia, lecz przede wszystkim człowiek. Co więcej, istnieje duża różnica między serią następujących po sobie kadrów, a prawdziwym filmem. W obrazie estetyka jest jednym, dusza jest drugim, przesłanie jest trzecim. W naszych filmach znajdziesz i jedno, i drugie, i trzecie.

REACHaBLOGGER

Jesteśmy marketplacem do influencer marketingu. Na naszej platformie spotyka się ponad 5 300 influencerów z ponad 7 400 klientów. Efekt to ponad 11 000 płatnych współprac oraz kilka tysięcy współprac barterowych, które zostały zrealizowane za pomocą naszej platformy. Naszym głównym produktem jest publikacja sponsorowana. Platforma umożliwia realizację zakupu publikacji u influencera online, bezpośrednio samodzielnie przez reklamodawcę. Pobieramy najniższą prowizję na rynku – 15%. Dzięki naszej platformie w 15 minut można zrealizować media plan współpracy z twórcami. Można u nas znaleźć szeroki przekrój twórców od gwiazd po micro i nano influencerów. Użytkowanie platformy przez reklamodawców i twórców jest darmowe do momentu aż klient zdecyduje się zakupić publikację sponsorowaną. Wtedy płaci za publikacje sponsorowane wg podanych cen dla poszczególnych influencerów. Środki przekazywane są twórcom dopiero po akceptacji publikacji przez reklamodawcę. Zarejestruj się za darmo i poznaj ceny publikacji u poszczególnych twórców, przetestuj nas https://ReachABlogger.pl.

X-Coding

W przypadku X-Coding niemożliwym jest mówić o jednym, konkretnym produkcie bądź usłudze. Oczywiście moglibyśmy przytoczyć tu wdrożenia sklepów internetowych, aplikacji mobilnych; wymieniać technologie, w jakich pracujemy lub rozwiązania, jak Magento, Akeneo PIM, SALESManago… Jednak wciąż nie wyczerpalibyśmy tematu.

Prawdziwym produktem, który dostarczamy naszym klientom, jest rozwój. W przypadku niektórych firm za tym pojęciem stoi kompleksowa platforma B2B/B2C, w przypadku innych — uporządkowanie zarządzania informacją produktową za pomocą PIM. Naszym zadaniem jest pomóc przeanalizować sytuację zastaną i znaleźć furtkę do dalszego rozwoju — a potem ułatwić przejście przez nią. Można powiedzieć więc, że mocną stroną rozwiązań oferowanych przez X-Coding jest ich indywidualność, dopasowanie do konkretnych potrzeb.

W swojej pracy stawiamy nacisk na silną współpracę z klientem — to nas wyróżnia. Wybieramy projekty, w których nasi klienci czują się współodpowiedzialni za efekt. Wiemy, jak zrobić wartościowy projekt, ale to ze strony klienta przychodzi niezbędna wiedza ekspercka dotycząca jego biznesu i branży. Zespół złożony ze specjalistów IT oraz przedstawicieli wdrażanej firmy sprawia, że Ci drudzy mają realne szanse w walce z konkurencją o udziały na rynku, a my — okazję wykazać się najlepszymi umiejętnościami.

 

 2. Kto jest odbiorcą Twojego produktu/usługi? Jakie korzyści przynosi?

AI FORCE 1

- Biura obsługi klienta
- Call center
- Firmy, które mają wewnętrzny helpdesk
- Instytucje finansowe

CStore

Platforma CStore to profesjonalne narzędzie pozwalające zarządzać sprzedażą detaliczną i hurtową w e-commerce. Posiadamy platformę hurtową, przeznaczoną zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i początkujących sprzedawców, umożliwia obsługę całego procesu sprzedaży bez względu na miejsce lub porę dnia.
CStore

LifeTube

Tworzymy najbardziej profesjonalne kampanie z influencerami w Polsce, bazując na komunikacji H2H (wiarygodnej i angażującej), koordynujemy największe programy ambasadorskie i produkujemy kanały własne marek (na przykład nagrodzone Effie Studio Tymbark). Pomagamy markom oraz agencjom tworzyć nowoczesne strategie marketingowe, budować przywiązanie do brandu oraz podkręcać efekty sprzedażowe we współpracy z najciekawszymi twórcami na polskim YouTube (potrafimy osiągnąć ROI nawet na poziomie 300%!). Tworzymy “branded content” (taką komunikację marketingową, którą odbiorcy oglądają z wyboru), oferujemy więc rozwiązanie na rosnący trend adblock-ów i braku zaufania do reklamy. Za sprawą kanałów naszych influencerów docieramy do grupy “hard-to-reach” dla tradycyjnych form (osób, które nie oglądają TV, ale są świadomymi użytkownikami Internetu). Te wszystkie działania przekładają się na konkretne i mierzalne efekty biznesowe oraz marketingowe - wiemy, że kampania z influencerem może dawać 6-krotnie większe zaangażowanie przy 3,5 raza niższym koszcie dotarcia do użytkownika w porównaniu z innymi narzędziami digitalowymi.

Marketer Plus

Docieramy do osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za zakup produktów i usług marketingowych i wspierających rozwój e-commerce. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, menadżerowie ds. e-commerce, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji dla przedstawicieli branży reklamowej.

Magazyny „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” to gwarancja rzetelnej i najwyższej jakości wiedzy z marketingu i e-commerce od najlepszych praktyków.

Grupa Media Art.

Z jednej strony tworzymy treści wideo dla firm dumnych z tego, jaką drogę przebyły i mające potrzebę opowiedzenia o tym, co było, jest i co dopiero nadejdzie. Filmami mówimy więc o przebytej drodze, o aktualnych inicjatywach, o misji oraz wizji przedsiębiorstw gotowych o tym opowiedzieć. Dana branża nie jest ograniczeniem - ograniczeniem jest wyłącznie kreatywność. No i budżet.

Z drugiej strony naszym celem jest uświadamianie roli, jaką odgrywają treści wideo w obecnym środowisku marketingowo-sprzedażowym. Prezentacja sprzedawanego produktu czy usługi drogą handlu internetowego musi spełniać dwie role: estetycznie i w sposób jasny przedstawić to, co jest sprzedawane; oraz wzbudzić emocje prowadzące do chęci zakupu. Film jest tu bardzo ważny. Czasem kluczowy niezależnie od tego, czy pokazuje dany produkt, przebieg usługi szkoleniowej czy też emocje towarzyszące uczestnikom danego wydarzenia. Mówiąc krótko - wideo buduje i wideo sprzedaje. Podkreślmy od razu, że dobre wideo.

REACHaBLOGGER

Z naszej platformy korzystają platformy e-commerce oraz różnego rodzaju agencje: influencerskie, PR, digital, SEO i marki. Mamy ponad 7 400 zarejestrowanych klientów. Ponad 700 z nich korzysta z platformy kupując publikacje sponsorowane i usługi od influencerów. Oto wybrani klienci: https://reachablogger.pl/klienci/.
Reach a blogger

Oto korzyści dla reklamodawcy:

  1. Możliwość wyboru spośród ponad 5 000 ofert Influencerów: małych i dużych, Gwiazd i Mikro. Zajrzyj do Katalogu ofert.
    2. Wszystkie media są weryfikowaneprzed przyjęciem na platformę. Uważnie przyglądamy się ich statystykom i w przypadku nieprawidłowości korygujemy deklarowane statystyki lub nie przyjmujemy medium na platformę.
    3. Możliwość łatwego filtrowania i sortowania ofert po: zasięgach, kategoriach tematycznych, typach mediów, cenie za publikację sponsorowaną, po dodatkowej kategorii Influencera (Gwiazdy, Mikro), po ocenach innych Reklamodawców (oceny w skali 0-5 w postaci gwiazdek)oraz po wskaźniku RaB Score – ocena atrakcyjności oferty influencera w skali 0-10 określona przez nasz Zespół. Dzięki temu dobierzesz najlepszych Twórców internetowych do współpracy w 15 minut.
    4. Brak opłat za korzystanie z platformy. Pobieramy 15% prowizji od Blogera, od zrealizowanej transakcji. Reklamodawca nie płaci prowizji. Na opcjonalne usługi dodatkowe obowiązują mikro płatności, wg 
    Cennika.
    5. Wpłacasz środki i otrzymujesz jedną fakturę. Rozliczeniami z Influencerami zajmujemy się my. Dla Ciebie to ogromne ułatwienie, bo nie musisz negocjować i zawierać Umów i wystawiać PITów, realizować wielu płatności, martwić się o RODO.
    6. Twoja transakcja jest bezpieczna. Umówione wynagrodzenie trafi do Blogera dopiero po tym jak zatwierdzisz w panelu platformy link z publikacją reklamową.
    7. W przypadku sporu łatwo go możesz zgłosić do moderacji, a my szybko i sprawiedliwie rozstrzygniemy sprawę. Wszystkie Twoje ustalenia z Twórcą są realizowane przez platformę. Mamy wgląd w treść ustaleń i łatwo możemy zdecydować która ze stron ma rację.
    8. Egzekucja kampanii na dużą skalę jest łatwa i skuteczna. Coś co zajmowało tygodnie teraz zajmuje dni. Nasza platforma digitalizuje proces współpracy z Influencerami. Dzięki temu łatwo możesz uruchomić kampanię z udziałem wielu Twórców.
    9. Atrakcyjną cenę współprac. Z tak dużej ilości ofert łatwo wybierzesz te, które dają najlepszą relację ceny do jakości (pomoże Ci w tym RaB Score). Dla Ciebie oznacza to realne oszczędności.
    10. Możesz zrobić media plan lub odpalić kampanię o każdej porze. Platforma działa 24h.
    11. O wszelkich interakcjach poinformuje Cię system notyfikacji e-mailowych.
    12. Możesz działać w dowolnej skali. Rekomendujemy na początek wpłacenie np. 1 230 zł brutto i sprawdzenie jak działa platforma. Potem możesz i zapewne będziesz działać w większej skali. Wpłaty dokonasz 
    tutaj.
    13. Pamiętaj, że influence marketing może realizować kilka celów Reklamodawcy jednocześnie: rekomendacyjny, brandingowy i/lub produktowy, sprzedażowy, trafficowy, SEO. Monitoruj efektywność, aby przekonać się jak bardzo opłacalny jest influencer marketing w stosunku do wysokomarżowych usług.

X-Coding

Wdrażając nowe rozwiązanie, zawsze pamiętamy, że będzie ono służyć nie tyle naszemu klientowi, ile jego klientom. Prawdziwym odbiorcą jest więc zawsze użytkownik końcowy. To na jego potrzebach koncentrujemy się już od samego początku, a potem przez cały proces projektowy. W rezultacie klienci obsługiwanych przez nas marek zyskują bezproblemowe doświadczenia zakupowe, spójne we wszystkich kanałach.

Sugerując konkretne rozwiązania (np. Magento, Akeneo PIM, PrestaShop, SALESmanago itd.) naszym klientom, zawsze mamy na uwadze, aby osiągnąć dwa założenia, które poniekąd z siebie wynikają:

  • wspomniane już zadowolenie użytkownika końcowego;
  • optymalizację sprzedaży naszego klienta, czyli naturalne przedłużenie poprzedniego — im bardziej jego klienci są zadowoleni, tym chętniej kupują.

To podejście pozwala nam dostarczać systemy, które nie tylko wyglądają i działają dobrze, ale przede wszystkim — sprzedają. I za to cenią nas nasi klienci.

 3.       Skąd pomysł na stworzenie produktu/usługi?

 

AI FORCE 1

Wieloletnie doświadczenie z branżą call center, obserwacje metod pracy konsultantów, spowodowało, że chcieliśmy pomóc firmom w automatyzacji obsługi klientów w procesach przyjmowania reklamacji, zgłoszeń awarii czy w procesie zakupu usług lub produktów od firm. Chatbot jest idealnym rozwiązaniem, ponieważ pracuje 24/ 7, jest dostępny na stronie www lub messengerze wybranej firmy. Chatbot jest pierwszą linią wsparcia dla pracowników firm. Idealnie sprawdza się także w wewnątrz organizacji.

CStore

Chcemy pomóc przedsiębiorcom maksymalizować wydajność pracy przy użyciu naszego oprogramowania. Dzięki czemu mogą oszczędzaj czas pracy swoich pracowników i tym samym być bardziej konkurencyjnym

LifeTube

Wierzymy, że YouTube jest najskuteczniejszą oraz najlepiej zweryfikowaną platformą do współpracy z twórcami internetowymi. Skąd to przeświadczenie? YouTube to obok Facebooka najpopularniejsze medium społecznościowe w Polsce - o 2x większym wskaźniku zaangażowania (Badanie LifeTube). Wiemy też, że w ciągu ostatnich 3 lat czas spędzany na YouTube wydłużył się 5x, podczas gdy oglądalność TV stopniowo spada. W przeciwieństwie do innych platform social media, YouTube obok możliwości tworzenia wciągających treści i precyzyjnego targetowania, daje możliwość pozycjonowania (SEO) i remarketingu. Jest 2. (po Google) największą wyszukiwarką na świecie. 

LIFETUBE

Marketer

Pomysłem, który przyświecał nam od początku działalności było stworzenie poradników, które będą dostarczały aktualną, podaną w przystępny sposób wiedzę z marketingu i e-commerce. Dostrzegliśmy, że tego typu produkty, magazyny specjalistyczne są potrzebne, aby wspierać codzienną pracę marketerów i pomagać w usprawnianiu ich działań.

Grupa Media Art

Zanim założyłem Media Art z powołania i przekonania pracowałem wiele lat jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Praca z ludźmi jest dla mnie naturalna. Charakter tej pracy wymaga zadawania pytań, aktywnego słuchania i wyciąganiu wniosków z dwustronnej komunikacji. Bywa to zarówno intrygujące, jak i pouczające. Sporo można się nauczyć. Jednak to, co wspólne każdemu z moich rozmówców, współpracowników i klientów to fakt, że nikt z nich nie jest “białą kartą” - każdy niesie ze sobą pewien bagaż, jakąś opowieść. Dlatego też założyłem firmę, która w sposób kreatywny pozwala mi te historie znaleźć, przetworzyć i wspólnie opowiedzieć. Są po prostu ważne z mojego punktu widzenia. Narracja tworzy rzeczywistość.

REACHaBLOGGER

Szukaliśmy projektu, który odwoływałby się do crowdsourcingu, digitalizował proces reklamowy. Reach a Blogger idealnie się wpisywał w ten trend. Projekt został wstępnie opracowany i wylanchowany w innej agencji w 2014 roku. Jednak po 1,5 roku nie rozwijał się zgodnie z oczekiwaniami. Wtedy pojawiliśmy się my, zakupiliśmy go, poddaliśmy modyfikacjom i wykorzystaliśmy wiedzę i doświadczenie agencji digital Biuro Podróży Reklamy żeby go zareklamować (agencja należy do tej samej grupy biznesowej co platforma). To była ciężka, systematyczna praca. Udało się! Projekt od tego czasu zwiększył przychody kilkunastokrotnie i dalej się rozwija.

X-Coding

Czy dwie osoby bez wiedzy o rynku, ale z niespożytymi pokładami zapału i ambicji są w stanie stworzyć firmę, która będzie odpowiedzialna za jedne z większych wdrożeń e-Commerce w Polsce?

Okazuje się, że tak. Co więcej, gdyby ktoś tych kilka lat temu powiedział Markowi i Maćkowi — założycielom X-Coding — że niektóre rzeczy robi się inaczej, być może dzisiaj firma by nie istniała.

Nie wiedząc wielu rzeczy, uważali, że wszystko jest ich odpowiedzialnością. Dlatego tworzyli zaangażowane zespoły, włączali w nie swoich klientów i interesowali się użytkownikami sklepu jak własnymi.

A dlaczego e-Commerce? Bo dokładnie tam dzieją się rzeczy innowacyjne, a mimo upływu lat, jeszcze wiele dobrego czeka sprzedaż elektroniczną.

4. Jakie masz plany rozwoju produktu/usługi na przyszłość?

AI FORCE 1
Wdrożenie voicebota, rozwój narzędzia do wirtualizacji pracownika wewnątrz firmy, gdzie będzie przejmował pewne powtarzalne procesy w danej instytucji.

CStore

Na chwilę obecną, silnie koncentrujemy się na ekspansji na rynki zagraniczne.
Chcemy współpracować z klientami z Europy, USA, Kanady i Wielkiej Brytanii (kraje anglojęzyczne) oraz zapewnić im nasz produkt i usługi w zakresie:
- profesjonalnego oprogramowania do prowadzenia e-commerce w kanale B2B i B2C
- automatyzacji procesów (procesy sprzedaży i obsługi klienta)
- kampanii marketingowe (media społecznościowe, google, mailingi itp.)
Aby sprostać wymogom i oczekiwaniom naszych klientów stale rozwijamy naszą aplikację o nowe moduły oraz integracje. Dodatkowo projektujemy unikatowe szaty graficzne dopasowane do profilu działalności.

LifeTube

Równolegle do profesjonalizacji influencer marketingu, wzrastają również standardy współpracy z twórcami internetowymi - kampanie już dawno wykraczają poza standardowe “lokowanie produktów”. To, co nowatorskiego chcemy zaproponować naszym klientom w niedalekiej przyszłości to subformaty, czyli specjalne, cykliczne odcinki na kanale twórcy zrealizowane we współpracy z marką oraz wideo marketing 2.0 - reklamy maksymalnie dopasowane do potrzeb YouTube i tworzone we współpracy z influencerem. Dodatkowo zamierzamy udoskonalać system pozwalający na mierzenie efektów naszej pracy w czasie rzeczywistym (już teraz oferujemy taką możliwość naszym klientom) oraz prowadzić badania w zakresie influencer marketingu.

Marketer Plus

Planujemy dalszą pracę nad rozwojem magazynów, „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”, dostarczanie coraz lepszych jakościowo i merytorycznie produktów, a także rozwój nowych: w naszym portfolio znajdują się również książki biznesowe, kursy wideo, szkolenia stacjonarne.

Grupa Media Art.

Planujemy rozbudowę zespołu kreatywnego, znaczny rozrost bazy klientów i być może powiększenie przestrzeni biurowej. Na uwadze mamy też rozwój alternatywnego portalu branżowego oraz rozpoczęcie działalności szkoleniowej. Co jednak najważniejsze - planujemy “wyłowić” jak najwięcej opowieści i zrealizować dużo filmów, które budzą emocje i pomagają osiągać założone cele. Nasze przesłanie brzmi: “Tworzysz historię. Opowiedzmy ją razem. Obrazem”.

REACHaBLOGGER

Właściwie cały czas aktualizujemy platformę czy to dodając czy to modyfikując funkcję. W 2019 roku projekt przeszedł 3 małe aktualizacje, a obecnie wdrażana jest czwarta. Jednocześnie pracujemy nad wersją 3.0, która będzie miała kilka zupełnie nowych, dodatkowych funkcji i poprawioną analitykę. Myślimy też o wdrożeniu platformy na rynku globalnym. Zastanawiamy się jeszcze czy ekspansję realizować samodzielnie czy wspólnie z partnerem.

X-Coding

Ambicją X-Coding IT Studio jest bycie agencją „top of mind” na rynku e-Commerce. Stale włączamy do oferty nowe usługi, które pozwalają naszym klientom sprzedawać lepiej, częściej i więcej w kanale elektronicznym. Dążymy do tego, żeby niezależnie od momentu, w którym znajduje się klient, zawsze mógł u nas liczyć na ofertę, która wesprze go w walce na coraz bardziej zatłoczonym rynku.

x-coding

Wywiadu udzieli:

AiForce1:

Rafał Sadłowski - CEO AI FORCE 1 Sp. z o.o.

Ponad 10 lat zajmuje się obsługą kampanii masowych jako architekt systemów informatycznych. Pomysłodawca rozwiązania do co-browsing właściciel AI FORCE 1. CEO firm WebLive, CoSurfing.net. Współautor książki "Biblia e-biznesu”. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem inteligentnych usług opartych o sieci neuronowe, w tym autorską aplikacją - Panel Trenera Chatbot do wirtualizacji pracowników wewnątrz organizacji, jak i komunikacji na zewnątrz.

Nasze usługi  www.mysocialseller.com

Strona firmowa www.aiforce1.com

 

CStore:

Dawid Paszek - Dyrektor zarządzający w CStore - profesjonalnej platformie e-commerce.

Zaczynałem jako freelancer. Obecnie mam doświadczenie na poziomie eksperckim w projektowaniu, wdrażaniu i automatyzacji procesów sprzedaży, generujących ruch na poziomie 7000 zamówień dziennie. Prywatnie jestem pasjonatem bosku i ekstremalnych biegów.

www.cstore.pl

 

LifeTube

Kamil Bolek - dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami i w TalentMedia - agencji influencer marketingu. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

 

Grupa Marketer Plus

Magazyn Marketer +

E-commerce w Praktyce

Sklep Marketer +

Paweł Koziara, dyrektor marketingu i sprzedaży

Marketer+ / E-commerce w Praktyce

tel. kom. 504 080 050

pawel@marketerplus.pl

 

Grupa Media Art sp. z o.o.

Grzegorz Bończak, Dziennikarz, filmowiec, przedsiębiorca, wykładowca akademicki. Absolwent Wydziału

Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, oraz kierunku Public Relations w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Z rynkiem mediów związany od ponad 20 lat, pracował m.in w TVP, Radiu Bieszczady i Super Nowościach. Autor wielu reportaży i filmów dokumentalnych, właściciel lokalnych mediów na Podkarpaciu. Od 2002 roku prowadzi własną agencję reklamowo-marketingową Media Art, w której pomaga swoim klientom w kreatywny sposób wykorzystywać formaty wideo do promocji marki.

www.mediaart.pl

 

REACHaBLOGGER

Robert Sosnowski - CVO w agencji digital Biuro Podróży Reklamy, CVO w platformie do influence marketingu Reach a Blogger oraz CVO w wyszukiwarce agencji reklamowych Ad World Masters. Zdobywca nagród marketingowych, min. Epica Award, AME Award, Kreatura, Złoty Spinacz, Mixx-Award, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku. Wykładowca w Szkole Filmowej w Łodzi i w Collegium Civitas. Członek IAB Polska i ISOC Polska. Ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Absolwent SGH w Warszawie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.

www.reachablogger.pl

 

X-Coding IT Studio

Jesteśmy Agile software house specjalizującym się w rozwoju sprzedaży w B2B/B2C. Wdrażamy rozwiązania informatyczne dla e-Commerce, które pomagają rozwijać i skalować biznes. Na przestrzeni prawie 10 lat wdrożyliśmy ponad 80 dużych projektów. Zaczynając od skutecznej strategii, a kończąc na optymalizacji sprzedaży.

Dla naszych klientów jesteśmy partnerem, który tworzy rozwiązania informatyczne, pomagające kontrolować biznes i sprzedawać!


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

eCommerce Awards - poznaj wystawców!

🏆Wybierz najlepsze stoisko na #etradeshow! Odpowiedz na trzy pytania w aplikacji targowej i zagłosuj na najlepsze stoisko i wystawcę premierowej edycji…

Adequate Interactive Boutique - poznaj ich bliżej

Adequate Interactive Boutique - kim są? Jakie usługi oferują? Dlaczego warto z nimi współpracować? Zapraszamy do poznania bliżej naszego wystawcy, Adequate…