Ostatnie stoiska wystawiennicze! Zostań wystawcą

Kup bilet

Cztery sceny, jeszcze więcej informacji i pełnia wiedzy o e-commerce. Czas na eTrade Show

15 września Warszawa stanie się centrum krajowego dialogu na temat e-commerce. To właśnie tego dnia najwięksi eksperci z branży podczas eTrade Show powiedzą o tym, co zrobić, by wprowadzić swój biznes na wyższy poziom. Na uczestników czekają cztery sceny konferencyjne i godziny rozmów na temat rozwoju w e-commcerce.

O tym, jak ważne jest User Experience i Customer Journey wie każdy przedsiębiorca, który buduje stabilną przyszłość dla swojego biznesu. W czasach, gdy konkurencja nie próżnuje, trzeba uważnie spoglądać na każdy aspekt zarządzania relacjami z klientem i zrobić wszystko, by chciał wrócić po więcej. Dodatkowo pandemia sprawiła, że rozwój sprzedaży i usług w sieci to „must have” każdej firmy. Co zrobić, by skorzystać z każdej okazji do wzbogacenia swoich usług? Jak zbudować lojalność wśród konsumentów i wykorzystać w pełni narzędzia promujące biznes w sieci? Co zrobić, by wyróżnić się w tłumie i pozycjonować się jak najwyżej w wyszukiwarkach? Na te i mnóstwo innych pytań odpowiedzą prelegenci podczas eTrade Show.

Płatności bezgotówkowe w natarciu. Koronawirus sprawił, że przejmują rynek

eTrade Show – cztery sceny, jeszcze więcej możliwości

Uczestnicy eventu na czterech scenach znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Z kim spotkają się na poszczególnych z nich?

Scena A

- Karol Wilczyński – Artefakt: „SEO vs PCC – jak połączyć ogień z wodą dla korzyści klienta”
- Sebastian Horoszko – Zaufane.pl: „Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników (prawdopodobnie) pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce”
- Radosław Tyszko – Ceneo: „Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Ceneo”
- Wojciech Małagocki – Futuriti: „Jak technologia zmienia oblicze e-commerce? Wsparcie SI w automatyzacji. Opis rezultatów projektu Futuriti i NCBIR”
- Paweł Kozłowski – Rank Architects: „Jak zdobyć rynki Europy Środkowej i Wschodniej za pomocą marketingu internetowego?”
- Rafał Agnieszczak – Furgonetka: „Automaty paczkowe oraz punkty pudo jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce”
- Sasha Stockem – Nethansa: ogłoszenie tematu wkrótce

Rahim Blak: Nadchodzi nowy wymiar e-commerce

Scena B

- Łukasz Woźnica – Apifonica: „Optymalizacja komunikacji z klientem poprzez wykorzystanie voicebot w ujęciu omnichannel”
- Olga Pijanowska – MakesYouLocal: „Jakie są pierwsze kroki w kierunku ekspansji?”
- Jarosław Grygiel – Billecta: „Faktoring narzędziem e-tradera. Nowe możliwości finansowania sprzedaży i zakupów w firmie handlowej”
- Robert Sosnowski – Reach a Blogger: „Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?”
- Paweł Piotuch – IdoSell: „Wysyłka za darmo – must have w sklepie internetowym, czy magnes na dusigrosza?”
- Rahim Blak – Mosaico: „Tokenizacja. Nowy wymiar e-commerce”
- Aleksander Melech i Karolina Głowacka – AskMe: ogłoszenie tematu wkrótce

Scena C

- Michał Sutryk – Gameset: „Gamin może sprzedawać. Przykłady monetyzacji fenomenu gier”
- Tomasz Grzemski – Macopedia: „Uruchomiliśmy e-commerce i co dalej? Jak uniknąć podstawowych błędów w prowadzeniu rozwijającego się biznesu internetowego i jak go zoptymalizować?”
- Paweł Bilczyński – Expandeco: „Udany start w cross-border e-commerce, czyli jak dotrzeć ze swoim sklepem internetowym do klientów z zagranicy?”
- Piotr Majewski – Agave: „Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia i promocji stron internetowych”
- Tomasz Woźniakowski – Packfully: ogłoszenie tematu wkrótce
- Robert Betlejewski – DeSmart: ogłoszenie tematu wkrótce
- Senuto: ogłoszenie tematu wkrótce

Scena D

- Magda Dudek i Robert Włodarski – InfoBIP: „Jak w pełni wykorzystać potencjał rozwoju e-commerce dzięki innowacyjnej i wielokanałowej komunikacji z klientami w realiach new normal?”
- Maja Biniewicz – K2 Precise: „Landscape modowego e-commerce w Polsce”
- Paweł Galiński – SellerSwitch: „Wykorzystaj potencjał marki własnej w ekspansji zagranicznej - budowanie pozycji na Amazon na konkretnych przykładach”
- Agnieszka Kapusta – Google: „Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?”
- Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal: „Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace”
- Jakub Kołsut – Rex Support Group: „Alternatywne źródła finansowania biznesu”
- Magdalena Krasoń-Wałęsiak – GS1: „Klęska urodzaju = klęska e-handlu. Jak id produktu wpływa na sprzedaż omnikanałową?”

Co jeszcze czeka na eTrade Show?

Poza pasjonującymi i merytorycznymi wykładami na każdego uczestnika eTrade Show czeka bogata strefa wystawiennicza, gdzie między innymi będzie można przetestować najnowocześniejsze rozwiązania. Ponadto, przeprowadzone zostanie Business Matching. Aplikacja połączy ze sobą biznesy, które mają duże szanse na kompatybilną współpracę. Przyznane zostaną także nagrody eTrade Awards w takich kategoriach, jak:
Najlepszy dostawca 2020
Najlepszy system płatności cyfrowych 2020
Innowacja roku 2020
Startup roku 2020
Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
Najlepszy sklep e-commerce 2020

Zgłoś się już dziś!

IV edycja eTrade Show
15 września 2021, Warszawa
Kup bilet: etradeshow.pl/rejestracja

Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!

Rahim Blak i Mosaico Partnerem wydarzenia.

Zobacz również

Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce?

E-commerce w Polsce przeżywa „boom”, którego wcześniej nie było. Pandemia wymusiła wprowadzenie zmian, które bez tego bodźca zajęłyby kilka lat.…

Przyszłość e-commerce. Skok jak od Marketplace do własnej firmy

Zamiłowanie klientów do handlu elektronicznego wzrosło wykładniczo w ostatnim roku z powodu pandemii wywołanej przez COVID-19. Nawet gdy wszystko wróciło…

Maksymalizacja zysków, przy minimalizacji nakładu pracy. Piotr Liroy Marzec, Maciej Sagal i KingAPP

Moją ideą była automatyzacja wszystkich procesów na wysokim poziomie – mówi Maciej Sagal, który z Piotrem Liroyem Marcem stworzył innowacyjną…