Od ponad siedmiu lat związana zawodowo z marketingiem i zarządzaniem wizerunkiem firm w sektorze B2B. Obecnie, jako Marketing Manager, odpowiada za rozwój marki Shoper oraz pozostałych produktów i usług dedykowanych rynkowi e-commerce. Realizując projekty zawsze stara się wycisnąć drzemiący w nich potencjał do ostatniej kropli.
Na konferencji PRO poprowadzi prelekcję o tym jak wyróżnić swój sklep online na tle innych.
Prowadzisz już sklep internetowy? A może dopiero to rozważasz? Niezależnie od etapu, na którym znajduje się twój biznes - na pewno chciałbyś, by był dochodowy, by twoi klienci chętnie do niego wracali i rekomendowali innym. Co zrobić by osiągnąć taki efekt? Znaleźć wyróżniki - dzięki którym zostaniesz zauważony i doceniony.
___________________________________________
Dołącz do wydarzenia na Facebooku!
Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą
Szukasz rozwiązań dla swojego ebiznesu? Śledzisz nowości i trendy branży eCommerce? Odwiedź targi i konferencję eTrade Show