Podczas swojej prezentacji Marek opowie, jak wykorzystać obiecujące prognozy dla rynku e-commerce i przekuć sprawdzoną strategię w większą sprzedaż.
Poruszy tematy opracowania person, mapowania ścieżki klienta oraz przedstawi, co wynika z połączenia lejka marketingowego i sprzedażowego (i dlaczego w ogóle warto je łączyć!). Da też słuchaczom praktyczne narzędzia, które pomogą zaplanować podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką aż po finalizację zakupu.
Marek Kich - z e-commerce związany od ponad dziewięciu lat. Na co dzień zajmuje się analizą biznesowa oraz opracowywaniem rozwiązań optymalizujących sprzedaż.
Zarządza działem rozwoju, nadzorując projekty – brał czynny udział w rozwijaniu sklepów B2B, takich jak Elmark Automatyka, Poczta Kwiatowa, Unisystem. Odpowiedzialny za realizację strategii rozwoju X-Coding IT Studio
Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą
Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi