40 prelegentów, ponad 80 firm z branży ecommerce i ponad 2 400 uczestników. V edycja eTrade Show była przepełniona merytoryczną wiedzą i spotkaniami biznesowymi.

10 marca na PGE Narodowym odbyła się już 5 edycja wydarzenia e-commerce. Na scenach między innymi Sebastian Horoszko, Paweł Borowik, Olga Pijanowska, Radosław Tyszko.
W obecnych czasach e-commerce stale trzeba trzymać rękę na pulsie i na bieżąco sprawdzać wszelkie nowinki pojawiające się w branży. Wydarzenia takie jak eTrade Show dają możliwość zapoznania się zarówno z innowacjami rynkowymi jak i wymienić doświadczenia między uczestnikami.
Podczas eTrade Show V uczestnicy mieli szansę poznać nowości technologiczne, rozwiązania branżowe a także otrzymać oferty współprac, które w późniejszym etapie mogą przeistoczyć się w długotrwałe działania biznesowe.

Najbardziej merytoryczne wydarzenie branżowe

Na scenach wydarzenia stanęli eksperci z zakresu e-commerce, którzy przeprowadzili uczestników przez Customer Experience. Od tematy automatyzacji obsługi zamówień, o którym opowiedział Aleksander Melech, po ekspansję zagraniczną w temat, który wprowadziła Olga Pijanowska.
Robert Sosnowski opowiedział o działaniach, które weryfikują efektywność działań Influencerskich.
Pojawiły się także tematy dotyczące SEO – Maciej Grad, narzędzi CRM i RMA – Kacper Dyba. Tomasz Szymański wprowadził w temat tokenizacji w praktyce.
Uczestnicy mieli szansę poznać czym jest WP Ads, czyli nowe możliwości reklamowe, w temat wprowadził Marcin Czeczot.

Pełna agenda V edycji wydarzenia dostępna na stronie https://etradeshow.pl/program/#konferencja-lite

Business Matchning

Uczestnicy mieli również szansę poznać oferty ponad 80 firm, które znalazły się z strefie wystawienniczej. Wszyscy zgromadzeni zostali połączeni przez aplikację, dzięki której z łatwością mogli nawiązać relację.

II edycja eTrade Awards

10 marca na PGE Narodowym odbył się finał konkursu branżowego eTrade Awards. Wręczenie nagród odbyło się na Scenie Głównej wydarzenia. Finał konkursu odbywał się za pośrednictwem głosowania na stronie internetowej.

W kategorii najlepsze oprogramowanie dla e-commerce zwyciężyła firma IDEA Commerce. Zwycięzcą w kategorii najlepszy sklep została firma Strix ze swoim projektem sklepu Husse. W kategorii najlepszy dostawca digitalowy nagrodę otrzymała Grupa ICEA.

Jeszcze raz gratulujemy wszystkim laureatom konkursu eTrade Awards. 

Zachęcami do śledzenia na bieżąco informacji o wydarzeniu. Już wkrótce więcej informacji o VI edycji wydarzenia!

Dziękujemy Sponsorom oraz Partnerom wydarzenia:

Złoty Sponsor: Edison
Partner Generalny: Implemo
Partner Generalny: SellPander
Partner Strategiczny: CENEO
Srebrny Sponsor: PrestaShop
Srebrny Sponsor: Cinkciarz Pay
Brązowy Sponsor: Shopware
Brązowy Sponsor: Direct Link
Partner Wydarzenia: IdoSell
Partner Wydarzenia: GetResponse
Partner Medialny: Reach a Blogger
Partner Wydarzenia: Puro Hotel