eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Najlepsi dołączają do eTradeShow. Frisbo złotym sponsorem

eTradeShow skupia tylko najlepszych. Tym bardziej miło nam poinformować, że złotym sponsorem targów został lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych dla e-commerce, czyli Frisbo!

E-commerce to sektor, który ceni sobie innowacje i świetną organizację. Zyskuje przewagę tym, że jest dostępny zawsze wtedy, kiedy potrzebuje go klient. Nie istnieją dla niego mury i ograniczenia, za to najbardziej liczy się szybkość i bezpieczeństwo przechowywania towaru. Te wartości ceni sobie Frisbo – lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych dla e-commerce.

Oferuje on najlepsze magazyny i najniższe stawki za wysyłkę, a wszystko to zsynchronizowane pod jednym dashboardem dla wygody klienta. System usprawnia odbiór towaru i zapewnia bezpieczne jego przechowywanie na terenie pięciu państw Europy. W momencie gdy produkt jest sprzedany, wykwalifikowani pracownicy go pakują i podpowiadają optymalnego przewoźnika i cenę. To rozwiązanie umożliwia ekspansję sprzedażową na rynki ościenne, ułatwia rozwijanie przedsiębiorstw i skutkuje zdobyciem przewagi nad konkurencją.

Cieszymy się, że zobaczymy się podczas III edycji eTradeShow już 10 września 2020 roku (PGE Narodowy Warszawa). Będzie to pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie. Event ten to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

eTradeShow
Termin: 10 września 2020
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

Nie czekaj i zarejestruj się już dziś! Więcej informacji o wydarzeniu i bilety znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl.

Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!

Zobacz również

Trzecia edycja eTradeShow za nami!

10 września na warszawskim PGE Narodowym odbyła się trzecia edycja eTradeShow. Pierwsze spotkanie branży e-commerce po lockdownie przyciągnęło profesjonalistów spragnionych…

Jak opinie wpływają na SEO?

Każda osoba prowadząca działania w sieci wie, jak ważne są działania SEO mające wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Algorytmy…

Jak mierzyć efektywność kampanii na Facebooku?

Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych nie wydaje się skomplikowane. W teorii wystarczy ustawić kilka wskaźników i czekać na efekty. Jak…