Przedstawiamy pierwszego prelegenta!

Pierwszym prelegentem, który wystąpi na eTradeShow jest Michał Kidała. Michał wygłosi prelekcję na scenie Konferencji LITE, skierowanej do przedsiębiorców, którzy wchodzą w branżę ecommerce.

 

Temat jego wystąpienia to kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies

 

Opis prelekcji: Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.

Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.

 

Michał Kidała - z branżą mediową i digitalową związany od ponad 10 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, zarządzając kluczowymi klientami, jak i jako Dyrektor Marketingu po stronie klienta, odpowiadając za wyniki na kilku rynkach europejskich.

Współpracował z wieloma renomowanymi firmami m.in. Hypermedia/ISOBAR, Havas Media Group, czy TMS Europe. Obecnie wspiera budowę agencji Business Factory & ROI Hunter Poland – oficjalnego Facebook Marketing Partner’a na region CEE.


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

eCommerce Awards - poznaj wystawców!

🏆Wybierz najlepsze stoisko na #etradeshow! Odpowiedz na trzy pytania w aplikacji targowej i zagłosuj na najlepsze stoisko i wystawcę premierowej edycji…

Focus Telecom na eTradeShow!

Focus Telecom Polska dołącza do grona wystawców w sektorze omnichannel. Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktów Korporacyjnych wygłosi prelekcję "…

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać  Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży…
Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami