eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Przedstawiamy pierwszego prelegenta!

Pierwszym prelegentem, który wystąpi na eTradeShow jest Michał Kidała. Michał wygłosi prelekcję na scenie Konferencji LITE, skierowanej do przedsiębiorców, którzy wchodzą w branżę ecommerce.

 

Temat jego wystąpienia to kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies

 

Opis prelekcji: Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.

Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.

 

Michał Kidała - z branżą mediową i digitalową związany od ponad 10 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, zarządzając kluczowymi klientami, jak i jako Dyrektor Marketingu po stronie klienta, odpowiadając za wyniki na kilku rynkach europejskich.

Współpracował z wieloma renomowanymi firmami m.in. Hypermedia/ISOBAR, Havas Media Group, czy TMS Europe. Obecnie wspiera budowę agencji Business Factory & ROI Hunter Poland – oficjalnego Facebook Marketing Partner’a na region CEE.


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

Focus Telecom na eTradeShow!

Focus Telecom Polska dołącza do grona wystawców w sektorze omnichannel. Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktów Korporacyjnych wygłosi prelekcję "…

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać  Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży…