Pierwszym prelegentem, który wystąpi na eTradeShow jest Michał Kidała. Michał wygłosi prelekcję na scenie Konferencji LITE, skierowanej do przedsiębiorców, którzy wchodzą w branżę ecommerce.
Temat jego wystąpienia to kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies
Opis prelekcji: Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.
Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.
Michał Kidała - z branżą mediową i digitalową związany od ponad 10 lat. Doświadczenie z zakresu marketingu i sprzedaży zdobywał pracując zarówno po stronie agencji, zarządzając kluczowymi klientami, jak i jako Dyrektor Marketingu po stronie klienta, odpowiadając za wyniki na kilku rynkach europejskich.
Współpracował z wieloma renomowanymi firmami m.in. Hypermedia/ISOBAR, Havas Media Group, czy TMS Europe. Obecnie wspiera budowę agencji Business Factory & ROI Hunter Poland – oficjalnego Facebook Marketing Partner’a na region CEE.
Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą
Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi