Kup bilet

Rahim Blak, Liroy, Stockem, Horoszko i inni. eTrade Show było pełne wiedzy

Nie ma drugiego w Polsce tak merytorycznego i pełnego eksperckich wykładów wydarzenia, jak eTrade Show. Event odbył się 15 września i wzbudził zainteresowanie całego środowiska e-commerce. Udział wzięli w nim między innymi Rahim Blak i Piotr Liroy Marzec.

W świecie e-commerce trzeba trzymać rękę na pulsie, by nie dać konkurencji zdobyć przewagi. Każdy moment, każda innowacja i każda chwila liczy się w wyścigu o klienta, który ceni sobie klarowne, sprawdzone rozwiązania, które ułatwiają mu zakupy w internecie. Właśnie dlatego powstał eTrade Show – by wszystkim tym, którzy funkcjonują w zawodowej rzeczywistości tego sektora ułatwić prowadzenie biznesu.

Płatności bezgotówkowe w natarciu. Koronawirus sprawił, że przejmują rynek

Podczas wydarzenia uczestnicy otwarci zostali na innowacje produktowe, rozwiązania zmieniające branżę, nowe technologie (na przykład tokenizacja), a także nowe rynki, które można zacząć zdobywać dzięki outsourcingowi i kilku prostym krokom w rozwoju biznesu. eTrade Show połączyło ludzi, którzy mogą być sobie niezbędni w e-commerce, by wejść na wyższy poziom.

Edukacja w e-commerce – mówili o tym najlepsi

Kogo można było spotkać na eTrade Show? Wykłady odbywały się aż na czterech scenach! Tak bogatej oferty edukacyjnej w e-commerce nie było nigdzie indziej.

Uczestnicy mogli posłuchać, jak Rahim Blak mówił o tokenizacji. Sasha Stockem z Nethansy zdradził, jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski. Karol Wilczyński z Artefaktu uczył o wyjątkowym zespoleniu „SEO vs PCC – jak połączyć ogień z wodą dla korzyści klienta”. Wojciech Małagocki z Futuriti pokazywał, jak technologia zmienia oblicze e-commerce. Dzięki wykładowi Pawła Bilczyńskiego z Expandeco słuchacze zapewniony mieli udany start w cross-border e-commerce. Agnieszka Kapusta z Google powiedziała z kolei, jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości.

Rahim Blak: Nadchodzi nowy wymiar e-commerce

Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal wygłosili prelekcję na temat automatyzacji i globalnego handlu oraz siły marketplace, a Jakub Kołsut z Rex Support Group wspomniał o alternatywnych źródłach finansowania biznesu.

Tematów było jednak o wiele więcej. Co zrobić, by skorzystać z każdej okazji do wzbogacenia swoich usług? Jak zbudować lojalność wśród konsumentów i wykorzystać w pełni narzędzia promujące biznes w sieci? Co zrobić, by wyróżnić się w tłumie i pozycjonować się jak najwyżej w wyszukiwarkach? O tym wszystkim powiedzieli eksperci.

Rahim Blak: Nadchodzi nowy wymiar e-commerce

eTrade Show połączył biznes

Poza edukacją zgromadzeni zostali połączeni dzięki dedykowanej aplikacji. Dzięki temu wystawcy i odwiedzający mogli w łatwy sposób nawiązać relację, i zbudować wspólną biznesową przyszłość.

Dziękujemy sponsorom i partnerom wydarzenia:
SPONSOR GENERALNY: Ceneo.pl
ZŁOTY SPONSOR: Edison S.A.
SREBRNY SPONSOR: PrestaShop
BRĄZOWY SPONSOR: Safevia
SPONSOR WYDARZENIA: Packeta.pl
SPONSOR TECHNOLOGICZNY: kingapp polska
PARTNER STRATEGICZNY: mosaico
PARTNER KONFERENCJI: ORLEN Paczka
PARTNER KONFERENCJI: Seeders
PARTNER MEDIALNY: Comfino (COMPERIA)
PARTNER WYDARZENIA: DevaGroup
PARTNER WYDARZENIA: Reach a Blogger
PATRON HONOROWY: IAB Polska
PATRON HONOROWY: SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO

Zobacz również

Cztery sceny, jeszcze więcej informacji i pełnia wiedzy o e-commerce. Czas na eTrade Show

15 września Warszawa stanie się centrum krajowego dialogu na temat e-commerce. To właśnie tego dnia najwięksi eksperci z branży podczas…

Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce?

E-commerce w Polsce przeżywa „boom”, którego wcześniej nie było. Pandemia wymusiła wprowadzenie zmian, które bez tego bodźca zajęłyby kilka lat.…

Przyszłość e-commerce. Skok jak od Marketplace do własnej firmy

Zamiłowanie klientów do handlu elektronicznego wzrosło wykładniczo w ostatnim roku z powodu pandemii wywołanej przez COVID-19. Nawet gdy wszystko wróciło…