eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Liderzy rynku e-commerce w Polsce – znamy zestawienie

Agencja Inquiry opracowała ranking najpopularniejszych stron e-commerce w polskim internecie. Liderem krajowego rynku jest platforma Allegro.

Ostatnie miesiące dla ogólnoświatowego rynku e-commerce były czasem dynamicznych zmian. Ten polski zyskał w ciągu minionych miesięcy bardzo dużo, robiąc postęp, który amerykańskiemu zajął okres siedmiu lat. Choć nie można było się spodziewać, że koronawirus, a także coraz częstsze stawianie na zakupy online spowodują rynkową rewolucję, to niewykluczone, że dojdzie do niej w przyszłości. Może stać się to możliwe dzięki szybkiemu rozwojowi nowopowstałych platform. Liderzy już dziś muszą więc postawić na wprowadzenie kolejnych innowacji, które wpłyną na zwiększenie ich konkurencyjności.

Liderzy rynku e-commerce w Polsce

Ranking agencji Inquiry został stworzony na bazie badania YouGov BrandIndex. Ponadto warto dodać, że próba wynosiła 662 osoby.

Liderzy runku e-commerce:
7. Mediamarkt.pl – 4 procent klientów
7. Castorama.pl – 4 procent klientów
6. Zalando – 5 procent klientów
6. Mediaexpert.pl – 5 procent klientów
5. Lidl.pl – 7 procent klientów
4. Empik.com – 9 procent klientów
4. AliExpress – 9 procent klientów
3. Rossmann.pl – 12 procent klientów
2. OLX.pl – 13 procent klientów
1. Allegro.pl – 53 procent klientów

Jak widać platforma sprzedażowa Allegro cieszy się największym i niesłabnącym powodzeniem. Nic w tym dziwnego. Szeroka gama produktów niejednokrotnie w przystępniejszych cenach niż stacjonarnie, wiele opcji wysyłki, duże bezpieczeństwo transakcji, jak rónież rozwinięty system obsługi klienta zapewniły jej miejsce lidera na rynku e-commerce w Polsce. Postęp, jaki zrobiła na przestrzeni lat, jest szablonowym przykładem odpowiedzi na zmieniające się User Experience i stawiania na innowacyjność. Początkowo przecież była to przede wszystkim platforma aukcyjna. Obecnie na stronie swoje produkty sprzedaje kilkaset profesjonalnych sprzedawców, którzy swoją renomę budowali bezpośrednio w relacjach z klientami, jak również w handlu sprawdzonymi produktami.

Więcej o rozwoju e-commerce dowiesz się również w czasie czwartej edycji eTradeShow. Nie czekaj i zarejestruj się już dziś! Bilety znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl.

Zachęcamy także do odwiedzenia naszych profili na Facebooku:

eTrade Show

Marketing Management Congress

IC events

eTrade Show Team

Zobacz również

Modele rozliczeń kampanii online

Promować się w internecie musi w tej chwili każda firma. Jak jednak to robić i za co płacić? Poznaj modele…

Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym?

Porzucone koszyki to problem wszystkich e-handlowców. Według badań Baymarda ich średni wskaźnik w sklepie internetowym wynosi 69.57%. Co zrobić, by…

Optymalizacja konwersji – co zrobić, by osiągać lepsze wyniki?

Jednym z podstawowych zadań każdego marketingowca jest optymalizacja konwersji, czyli skłonienie odwiedzającego do wykonania działania pożądanego przez właściciela strony internetowej.…