eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Rozstrzygnięcie konkursów brązowego sponsora targów - Zaufane.pl

5 marca 2020 r. na PGE NARODOWY w Warszawie odbyła się II edycja Targów dla e-commerce – eTradeShow. Zaufane.pl, lider na rynku zarządzania opiniami online, jako Brązowy Sponsor aktywnie wspierało przebieg wydarzenia.

eTradeShow to spotkanie społeczności związanej z polskim rynkiem e-commerce, gdzie dzień biznes spotyka się z technologią, a trendy weryfikowane są przez case study.

Miejsce do rozmowy przy kawie i wymiany opinii, których wartość mocno zaakcentowała obecność zespołu Zaufane.pl najskuteczniejszej na polskim rynku platformy do gromadzenia, zarządzania i publikowania autentycznych opinii w Internecie.

Zaufane.pl, zapewnia swoim klientom łatwe do wdrożenia rozwiązania SaaS do gromadzenia autentycznych recenzji, ocen o sprzedawcy i produktach oparte na transakcjach oraz zarządzanie doświadczeniem Klienta. Zaufane.pl posiada status bezpośredniego dostawcy opinii dla Google, dlatego wszystkie pozyskane opinie są przesyłane do wyszukiwarki Google, a tam prezentowane w postaci gwiazdek, co przekłada się na wymierne korzyści dla e-sklepów, nawet o 20% więcej wizyt, niższy koszt kampanii płatnych Google nawet o 50%, co sumie wpływa na wzrost sprzedaży nawet o 15!

Zaufane.pl: Brązowy Sponsor II edycji eTradeShow.

Jako aktywny Partner eTradeShow, zespół Zaufane.pl  zorganizował 2 konkursy dla uczestników wydarzenia.

Pierwszy podkreślał wartość marketingu rekomendacji w Internecie i polegał na opiniowaniu wystąpień poszczególnych prelegentów eTradeShow. Ocenie polegała zarówno wartość merytoryczna, jak i ogólne wrażenia sceniczne, jakie prezentujący wywarł na słuchaczach. W konkursie wzięło udział ponad 60 osób. Zwycięzca otrzymał półroczny abonament Zaufane.pl.

Drugi konkurs miał charakter rozrywkowy. Uczestnicy, grając na flipperze, rywalizowali o darmowy abonament (roczny – I miejsce, półroczny – II miejsce, na trzymiesięczny – III miejsce) na platformie Zaufane.pl.

 

Zobacz również

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…

Modele rozliczeń kampanii online

Promować się w internecie musi w tej chwili każda firma. Jak jednak to robić i za co płacić? Poznaj modele…