TARGI ECOMMERCE
12 WRZEŚNIA 2019
PGE NARODOWY, Warszawa
Konferencja PRO

Rozwiń swój sklep dzięki Konferencji PRO.

Różnorodna tematyka, bogaty program i praktycy biznesu.

Prelekcje są skierowane  do przedsiębiorców, którzy prężnie działają online i szukają inspiracji oraz wskazówek do dalszego rozwoju.

Rozwiń swoją firmę i bądź liderem branży.


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce.
  • Rozszerzenie sprzedaży na skalę europejską za pomocą platformy Amazon
  • Jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzrost sprzedaży.
  • Sztuczna inteligencja i chat boty
  • Influencer marketing
Program
Klient w 3 sekundy

Wiele badań pokazuje, że zadowolenie klientów portali e-commerce, jak i konwersja mają związek w szybkością prezentowania treści. Duże marki przyzwyczaiły nas do komfortowego przeglądania witryn.

Czy Twój portal jest wystarczająco szybki, by odnieść sukces w dzisiejszym świecie? Czy dostarcza oczekiwane treści w 3 sekundy i jak możesz to zmierzyć?

Podczas prezentacji Jacek pokaże Ci jak analizować ruch na swojej stronie i na które metryki szczególnie należy zwrócić uwagę.

Ogłoszenie Koszyku Roku

Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce  oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.

 

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:

  • Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
  • Czego od sklepów oczekują klienci
  • Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
  • Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy
  • Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
  • W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce
Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać.

Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w ecommerce
  • Dynamika rozwoju mobilnego ecommerce
  • Spadki współczynnika konwersji
  • Luka mobile
  • Przyczyny niskiej konwersji na mobile
  • Dowiedz się więcej
Czy influencerzy sprzedają?

Poznasz mechanizmy, które odpowiadają za skuteczną współpracę z digital influencerem, sprawdzisz konkretne case study i zobaczysz, jakie ROI, zasięgi oraz zaangażowanie odbiorców może osiągnąć publikacja jednego filmu na YouTube.

Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?

Czy fałszywe kliknięcia stanowią zagrożenie? Jak rozpoznać fałszywą konwersję? Gdzie tkwi największe niebezpieczeństwo kampanii rozliczanych za efekt i czego możemy się nauczyć od grzybiarzy.

Sztuczna inteligencja i chatboty wykorzystywane w automatyzacji obsługi klientów.

Wirtualizacja pracowników

Twój pracownik - chatbot

Likwidacja wąskich gardeł procesów obsługi klienta

Jak się uczą chatboty?

CROSS-BORDER PO POLSKU, czyli dlaczego warto sprzedawać na AMAZON
Nowe życie pozycjonowania

czyli jak wykorzystać nowy model działań SEO i osiągnąć bezkonkurencyjny wzorst sprzedaży.

Viral Loop Hack Marketing

Czas zmierzyć się z faktami!
Generowanie buzzów społecznościowych za pośrednictwem sponsorowanych postów, clickbait, filmów z YouTube i innych taktyk może być w najlepszym razie ryzykowne, a w najgorszym przypadku nieopłacalne. Uzyskanie wysokiej jakości leadów lub subskrybentów jest trudniejsze niż kiedykolwiek dzięki konwencjonalnym metodom typu „lejek” - a uzyskanie sprzedaży jest jeszcze trudniejsze.

Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami