TARGI ECOMMERCE
12 WRZEŚNIA 2019
PGE NARODOWY, Warszawa
Konferencja LITE

Prelekcje są skierowane do przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swoje przedsiębiorstwa w świecie e-commerce.

Podczas wykładów zostaną przedstawione case study liderów branży.

Jesteś prężnie działającym przedsiębiorcą? Szukasz inspiracji do dalszych działań?

Nie wiesz jak zacząć?

Weź udział w konferencji, rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.

  • Kampanie online, które sprzedają nie tylko online, ale również offline.
  • Czynniki sukcesu w e-commerce.
  • Reklama e-commerce dla początkujących, czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.
  • Współpraca z influencerami
  • Klient B2B a B2C
Program
Jak przełożyć oczekiwania klientów na doświadczenia zakupowe w e-Commerce B2B/B2C?

Jak wykorzystać obiecujące prognozy dla rynku e-commerce i przekuć sprawdzoną strategię w większą sprzedaż? Marek poruszy tematy opracowania person, mapowania ścieżki klienta oraz przedstawi, co wynika z połączenia lejka marketingowego i sprzedażowego (i dlaczego w ogóle warto je łączyć!). Przedstawi też praktyczne narzędzia, które pomogą zaplanować podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką aż po finalizację zakupu.

7 korzyści z influencer marketingu dla e-commerce?

O influencer marketingu słyszał prawie każdy. Ale wiedza na temat korzyści tego narzędzia nie jest tak popularna.

Brand marketing, product marketing, marketing rekomendacji, traffic, reakcje social i komentarze, SEO to wszystko może realizować dobrze zaplanowana kampania przez platformę www.ReachABloggerpl.

Aspekty prawne marketingu w internecie.
Reklama e-commerce dla początkujących

czyli jak zacząć sprzedawać przez internet bez wielkiego budżetu.

E-commerce B2B dokąd zmierzasz?

Platformy B2B, wdrażane są w coraz większej liczbie firm, a ich możliwości, funkcje i moduły są stale rozbudowywane. Powodem zwiększonego popytu na systemy B2B, jest automatyzacja pracy a tym samym oszczędność czasu i zasobów w firmie. Jak więc stworzyć system, który będzie odpowiadał na potrzeby klientów B2B? Jak systemy B2B mogą automatyzować pracę? Jakie są wyróżniki i możliwości systemów e-commerce B2B nowej generacji? Na te wszystkie pytania, poparte case studies, znajdziesz odpowiedź na prezentacji "E-commerce B2B dokąd zmierzasz?"

Dane to najcenniejsza waluta - nawet te z Internetu
Czynniki sukcesu w e-commerce
Kampanie online, które sprzedają nie tylko online ale również offline, czyli integracja sprzedaży stacjonarnej z internetową poparte case studies

Facebook dzisiaj to jedno z najważniejszych mediów zasięgowych dostępnych na rynku. 15 milionów Polaków używa go każdego dnia otwierając marketerom wręcz nieograniczone możliwości komunikacji z nimi. Ciągle jednak większość marketingowców nie potrafi z niego prawidłowo korzystać żyjąc w świecie fanów, fan page’y czy lajków. Tymczasem Facebook to silne i skuteczne narzędzie pozwalające na generowanie sprzedaży i budowanie marek.

Pokażemy jak implementacja zaawansowanych strategii mediowych u wybranych Klientów pozwoliła zrealizować ich cele sprzedażowe i przynieść kilkukrotny zwrot z inwestycji.

Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami