Jak rozwija się współpraca e-commerce w skali międzynarodowej? Jak lepiej zadbać o bezpieczeństwo użytkownika i co zrobić, by jeszcze bardziej rozbudować user experience? Które międzynarodowe trendy warto wprowadzić na polski rynek? Między innymi na te pytania odpowie Konferencja eTrade, która odbędzie się w dniach 2-4 marca 2023 w ramach eTrade Show, czyli najdynamiczniej rozwijających się targów e-commerce w Polsce.
Konferencja eTrade to merytoryczna platforma, służąca wymianie poglądów na temat zarządzania, marketingu i sprzedaży w branży e-commerce. To krajowi i zagraniczni eksperci, który od lat analizują rynek i wiedzą co zrobić, by postawić kolejny krok w rozwoju w tym sektorze usług.

Agenda Prelekcji 2023

10:30 - 11:00

Paypo

11:00 - 11:30

Jak współpracować a jak nie współpracować z zewnętrzną agencją marketingową?

Rankarchitects

11:30 - 12:00

Ekspansja e-commerce na rynki zagraniczne – jak się za to zabrać?

Rankarchitects

12:00 - 12:30

Opinie nie mają granic! Czyli jak rekomendacje wspierają cross-border eCommerce

Zaufane.pl

12:30 - 13:00

Nie ufają, nie kupują? E-commerce, różnice oczekiwań i zaufanie konsumentów w regionach DACH i CEE.

Expandeco

13:00 - 14.00

Jak dostarczyć we Włoszech doświadczenie klienta, które sprzedaje? Włoski punkt widzenia.

Damian Kuczyński SaleSupply

Odpowiemy na 4 pytania:
   – Jak wygląda doświadczenie klienta (CX) na rynku Włoskim?
   – Co jest istotne przy wchodzeniu na rynek włoski?
   – Jak przygotować firmę do outsourcingu (i po co?)?
   – Jak wygląda rynek włoski od storny marketplace?

Damian Kuczyński – Pomaga sklepom internetowym dostarczyć lepsze doświadczenie klienta niż lokalna konkurencja. Współwłaściciel Salesupply Polska.

więcej…

14:00 - 14:30

Marketing w świecie nowych technologii – ile możesz zyskać na optymalizacji procesów?

Olga Marek, Head of Marketing CCPorter

14:30 - 15:00

Getresponse

10:30 - 11:30

Ekspansja sklepów internetowych, czyli jaką drogę należy przejść aby z sukcesem sprzedawać na rynkach zagranicznych.

Makes you local

11:30 - 12:00

Jak zaoszczędzić, kiedy wszystko drożeje? 7 gotowych rozwiązań optymalizujących koszty w e-sklepie.

Piotr Kałwa – IdoSell

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Był konsultantem freelancerem, założycielem i właścicielem sklepu internetowego, e-commerce managerem i dyrektorem e-commerce w znanych markach. Budował e-sklepy od zera i rozwijał te już istniejące, a obecnie pomaga w ich dynamicznym wzroście. Piotr był również członkiem DEC (Digital Experts Club), a teraz należy do Global Commerce Society.

więcej…

12:00 - 12:30

Logistyka cross-border. Jak budować markę własnego e-sklepu za pomocą skutecznych doręczeń.

Lech Biernat – CEO Olza Logistic

12:30 - 13:00

Migracjia dużego sklepu internetowego na nową platformę na bazie case study.

Media4You

Anna Łuczyńska, Project Manager oraz Maciej Strzelczyk, IT Manager

więcej…

13:00 - 13:30

Siła marketplace w czasach niepewności i dynamicznych zmian.

Marcin Wolnicki – Sales Manager w Ceneo

Rozpoczynał karierę w branży online performance marketingu i e-commerce ponad 12 lat temu.Współpracował z największymi podmiotami na rynku – między innymi CCC, Eobuwie, BRW, Ikea, Castorama.

Jest specjalistą z zakresu reklamy Google Ads, Google Analytics, a obecnie, wspiera rozwój sklepów na platformie Ceneo.pl.

więcej…

13:30 - 14:00

Paweł Mielczarek – vSprint

14:00 - 14:30

Jak zmienić politykę zwrotów, aby klient wrócił do Twojego sklepu?

Allekurier

14:30 - 15:00

Netgraf

11:00 - 11:30

Czym jest SEO i jak je wykorzystać dla rozwoju swojego biznesu?

Rankarchitects

11:30 - 12:00

Content marketing w działaniach marketingowych i SEO PR – czy warto?

Rankarchitects

12:30 - 13:00

Live Price

„Strategie ustalania cen w e-sklepie i na portalach sprzedażowych”