eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Jakie nowości czekają na Was podczas III edycji ETRADE SHOW?

eTrade Show to wydarzenie, gdzie poza bogatą strefą wystawienniczą, każdy będzie miał okazję poznać najnowsze trendy z branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży oraz marketingu internetowego podczas specjalnie przygotowanych prelekcji stricte wyłącznie dla branży!

Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się AŻ 3 SCENY Konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, Prelegenci zabiorą Was w podróż po.. Customer Journey.

Czym jest Customer Journey? To tak zwana podróż klienta- czyli wszystkie interakcje, jakie klient poczynił podczas całego procesu zakupowego, uwzględniający każdy kanał komunikacyjny oraz działy w firmie. Jest to niezwykle istotna informacja dla przedsiębiorców, ponieważ klient nie ma świadomości na jakim etapie swojej ,,podróży” aktualnie się znajduje. Cel jest jeden- realizacja wyznaczonych zamierzeń lub rozeznanie rynku i możliwości.

Przedsiębiorca musi mieć świadomość tej drogi, by na każdym jej etapie móc zatrzymać niezdecydowanego klienta, a także pozyskać nowych.

Coraz większa konkurencja rynkowa, zmieniające się spojrzenie i przyzwyczajenia zakupowe klientów zmuszają firmy do ciągłej analizy skuteczności funkcjonowania oraz atrakcyjności oferty. Aby zapewnić wszystkim klientom komfort, a także ułatwić proces zakupowy, coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na stworzenie tak zwanej Customer Journey Map.

Jak stworzyć Customer Journey Map, czym ona jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak monitorować wprowadzone zmiany, proces sprzedażowy od wprowadzenia produktu po zamknięcie koszyka, jak promować markę- produkt- usługę, czym jest Customer Experience- jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem.

Przyjdź na eTrade Show już 10 września i zdobądź skonkretyzowaną wiedzę w ciągu jednego dnia, jak prowadzić swój biznes by przynosił ogromne zyski!

Zobacz również

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…

Modele rozliczeń kampanii online

Promować się w internecie musi w tej chwili każda firma. Jak jednak to robić i za co płacić? Poznaj modele…