Kup bilet

Jak pozyskać 3459 opinii w niecałe 3 tygodnie? Case Study - Pani Torbalska

Opinie to  autentyczny feedback od Klientów dla Klientów, który realnie przekłada się na wzrost konwersji. Jak wygląda proces implementacji narzędzia Zaufane.pl?

3 kroki do sukcesu

Skuteczne pozyskiwanie opinii wymaga odpowiedniego podejścia. W Zaufane.pl współpracę z Klientem dzielimy na trzy etapy:

  • analizę potrzeb Klienta i działań konkurencji,
  • opracowanie strategii,
  • wdrożenie narzędzi pozyskiwania opinii.

Jak to wygląda w praktyce?

Zakres współpracy

Celem współpracy Zaufane.pl i Pani Torbalskiej, toruńskiego sklepu internetowego gromadzącego najciekawsze fasony damskich torebek, było pozyskanie większej liczby pozytywnych opinii, wyeliminowanie negatywnych recenzji i wzrost konwersji.

Opracowaliśmy strategię, na podstawie której firma zdecydowała się przyjąć propozycję pozyskiwania 2 rodzajów opinii:

  • o sprzedawcy,
  • o produkcie.

W tym celu wdrożono kampanię retroactive (aktywacja Klientów, którzy dokonali zakupu do 60 dni wstecz), w ramach której uruchomiono 2 narzędzia gromadzące recenzje użytkowników i generujące prośbę o ich pozostawienie:

  • Email wysłany po dostarczeniu przesyłki,
  • Ankiety zbudowane w sposób dwuetapowy; spersonalizowane zgodnie z wyglądem witryny e-commerce (kolor, czcionka):
    • prośba o wystawienie opinii o sprzedawcy i procedurze zamówień,
    • prośba o zaopiniowanie produktu.

Pani Torbalska uzyskała równocześnie Certyfikat Jakości. Pozycjonowany na frazę “Pani Torbalska opinie” nie tylko stanowi feedback od Klientów dla Klientów, ale też zwiększa zasięgi SEO witryny.

Efekty

W ciągu 20 dni Zaufane.pl pozyskało dla Pani Torbalskiej łącznie 3459 opinie! To o 254% więcej, niż udało się zebrać dzięki współpracy z Ceneo.pl w ciągu ostatniego miesiąca. Wyniki pokazują, że niemal 60% otwartych e-maili uzyskało opinię o sprzedawcy i produkcie.

W 20 dni pozyskaliśmy 9% tego co Ceneo oraz 14% tego co Opineo zbiera od 2012 roku, a widoki na przyszłość są bardzo optymistyczne. Zainteresowany? Dołącz do nas i pozyskuj opinie efektywnie i rzetelnie!

Umów się na demo i odbierz 50% rabatu nawet na 6 miesięcy na usługi Zaufane.pl

 

Źródło: Zaufane.pl / Brązowy sponsor targów eTradeShow

Zobacz również

Najważniejsze trendy e-commerce w 2020 roku

Pandemia zmieniła oblicze polskiego sektora e-handlu. Procent jego udziału w gospodarce rośnie i nie prognozuje się, by miało się to…

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Rynek e-sklepów w kraju się rozwija. Analitycy szacują, że z 5,5% udziału w polskim handlu detalicznym pod koniec 2019 roku…

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…