Opinie to autentyczny feedback od Klientów dla Klientów, który realnie przekłada się na wzrost konwersji. Jak wygląda proces implementacji narzędzia Zaufane.pl?
3 kroki do sukcesu
Skuteczne pozyskiwanie opinii wymaga odpowiedniego podejścia. W Zaufane.pl współpracę z Klientem dzielimy na trzy etapy:
Jak to wygląda w praktyce?
Zakres współpracy
Celem współpracy Zaufane.pl i Pani Torbalskiej, toruńskiego sklepu internetowego gromadzącego najciekawsze fasony damskich torebek, było pozyskanie większej liczby pozytywnych opinii, wyeliminowanie negatywnych recenzji i wzrost konwersji.
Opracowaliśmy strategię, na podstawie której firma zdecydowała się przyjąć propozycję pozyskiwania 2 rodzajów opinii:
W tym celu wdrożono kampanię retroactive (aktywacja Klientów, którzy dokonali zakupu do 60 dni wstecz), w ramach której uruchomiono 2 narzędzia gromadzące recenzje użytkowników i generujące prośbę o ich pozostawienie:
Pani Torbalska uzyskała równocześnie Certyfikat Jakości. Pozycjonowany na frazę “Pani Torbalska opinie” nie tylko stanowi feedback od Klientów dla Klientów, ale też zwiększa zasięgi SEO witryny.
Efekty
W ciągu 20 dni Zaufane.pl pozyskało dla Pani Torbalskiej łącznie 3459 opinie! To o 254% więcej, niż udało się zebrać dzięki współpracy z Ceneo.pl w ciągu ostatniego miesiąca. Wyniki pokazują, że niemal 60% otwartych e-maili uzyskało opinię o sprzedawcy i produkcie.
W 20 dni pozyskaliśmy 9% tego co Ceneo oraz 14% tego co Opineo zbiera od 2012 roku, a widoki na przyszłość są bardzo optymistyczne. Zainteresowany? Dołącz do nas i pozyskuj opinie efektywnie i rzetelnie!
Umów się na demo i odbierz 50% rabatu nawet na 6 miesięcy na usługi Zaufane.pl
Źródło: Zaufane.pl / Brązowy sponsor targów eTradeShow