Kup bilet

Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?

Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?

Czy fałszywe kliknięcia stanowią zagrożenie? Jak rozpoznać fałszywą konwersję? Gdzie tkwi największe niebezpieczeństwo kampanii rozliczanych za efekt i czego możemy się nauczyć od grzybiarzy.
Na te pytania odpowie Witold Wrodarczyk - założyciel i CEO agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Ekspert w dziedzinie optymalizacji kampanii i mierzenia opłacalności kampanii online.

 

Adequate to Butikowa agencja konsultingowa marketingu online, zespół doświadczonych specjalistów analityki i reklamy internetowej. Pomagamy firmom zdobywać klientów w sieci i zwiększamy efektywność budżetów reklamowych. Kampanie reklamowe online prowadzimy od roku 2005. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, które otrzymały certyfikację Google.

Tel.: (+48) 22 299 50 28
info@adequate.pl
www.adequate.pl

ul. Duchnicka 3,
01-796 Warszawa

 


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

Adequate Interactive Boutique - poznaj ich bliżej

Adequate Interactive Boutique - kim są? Jakie usługi oferują? Dlaczego warto z nimi współpracować? Zapraszamy do poznania bliżej naszego wystawcy, Adequate…

LTB na eTradeShow!

LTB dołącza do wystawców z branży marketingu. Jesteśmy agencją marketingową nastawioną na realizację celów sprzedażowych naszych klientów. Podchodzimy z entuzjazmem…