Czy fałszywe kliknięcia stanowią zagrożenie? Jak rozpoznać fałszywą konwersję? Gdzie tkwi największe niebezpieczeństwo kampanii rozliczanych za efekt i czego możemy się nauczyć od grzybiarzy.
Na te pytania odpowie Witold Wrodarczyk - założyciel i CEO agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Ekspert w dziedzinie optymalizacji kampanii i mierzenia opłacalności kampanii online.
Adequate to Butikowa agencja konsultingowa marketingu online, zespół doświadczonych specjalistów analityki i reklamy internetowej. Pomagamy firmom zdobywać klientów w sieci i zwiększamy efektywność budżetów reklamowych. Kampanie reklamowe online prowadzimy od roku 2005. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, które otrzymały certyfikację Google.
Tel.: (+48) 22 299 50 28
info@adequate.pl
www.adequate.pl
ul. Duchnicka 3,
01-796 Warszawa
Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą
Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi