eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Jak będą wyglądały targi?

Przedstawiamy wizualizację 3D premierowej edycji eTradeShow!

Co w programie?

  • 2 sceny konferencyjne,
  • 2000 m2 przestrzeni wystawienniczej (premium i standard),
  • gra networkingowa kierująca na stoiska wybrane wystawiennicze,
  • business matching,
  • dedykowana aplikacja targowa
  • oferty specjalne od wystawców
  • kącik prasowy
  • eCommerce Awards

 

Dla przedstawicieli branży ecommerce, przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem, e-biznesu, e-usług, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, project i brand menedżerów, przedstawicieli frm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce udział w wydarzeniu jest bezpłatny (po wcześniejszej rejestracji).

Zobacz również

Młody odbiorca i idealna platforma do prezentacji marki. Reklama na TikToku

Choć dla wielu TikTok należy do rzadziej odwiedzanych mediów społecznościowych, dla młodszej grupy odbiorców jest on w tej chwili wiodącą…

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…