Jak będą wyglądały targi?

Przedstawiamy wizualizację 3D premierowej edycji eTradeShow!

Co w programie?

  • 2 sceny konferencyjne,
  • 2000 m2 przestrzeni wystawienniczej (premium i standard),
  • gra networkingowa kierująca na stoiska wybrane wystawiennicze,
  • business matching,
  • dedykowana aplikacja targowa
  • oferty specjalne od wystawców
  • kącik prasowy
  • eCommerce Awards

 

Dla przedstawicieli branży ecommerce, przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem, e-biznesu, e-usług, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, project i brand menedżerów, przedstawicieli frm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce udział w wydarzeniu jest bezpłatny (po wcześniejszej rejestracji).

Zobacz również

Czy influencerzy sprzedają?

Na to pytanie odpowie Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube. Poznasz mechanizmy, które odpowiadają za skuteczną współpracę z digital influencerem,…

Co nowego w branży?

Najnowsze wzmianki o #ecommerce i #etradeshow od #brand24 - Partnera Technologicznego wydarzenia

Jesteś przedsiębiorcą?

Na eTradeShow wchodzisz za darmo Wystarczy się zarejestrować aby otrzymać bilet na: - 2 konferencje poświęcone ecommerce - strefę wystawienniczą…
Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami