Kup bilet

Jak będą wyglądały targi?

Przedstawiamy wizualizację 3D premierowej edycji eTradeShow!

Co w programie?

  • 2 sceny konferencyjne,
  • 2000 m2 przestrzeni wystawienniczej (premium i standard),
  • gra networkingowa kierująca na stoiska wybrane wystawiennicze,
  • business matching,
  • dedykowana aplikacja targowa
  • oferty specjalne od wystawców
  • kącik prasowy
  • eCommerce Awards

 

Dla przedstawicieli branży ecommerce, przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem, e-biznesu, e-usług, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, project i brand menedżerów, przedstawicieli frm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce udział w wydarzeniu jest bezpłatny (po wcześniejszej rejestracji).

Zobacz również

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Rynek e-sklepów w kraju się rozwija. Analitycy szacują, że z 5,5% udziału w polskim handlu detalicznym pod koniec 2019 roku…

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…

Jak nie tracić budżetu reklamowego? Przydatne wskazówki

Wydawanie pieniędzy na reklamę w internecie jest proste. Jak to jednak zrobić, by przyniosło założone efekty? Jak nie tracić budżetu…