eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Izba Gospodarki Elektronicznej objęła patronatem honorowym eTrade Show

Mamy przyjemność ogłosić, że Izba Gospodarki Elektronicznej obejmie patronatem honorowym drugą edycję targów i konferencji eTrade Show 2020.

Izbę Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem  gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.

Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Główne cele Izby Gospodarki Elektronicznej to:

  • reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie,
  • rozwój gospodarki w różnych jej branżach w kraju i Europie dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w tym sieci Internet oraz sprzętu i oprogramowania oraz ich praktycznych zastosowań w prowadzeniu działalności gospodarczej,
  • wspieranie przedsiębiorców (zwłaszcza małych i średnich) poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwiązań technologicznych,
  • wspieranie społeczeństwa w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.

Wielu członków Izby jest wystawcami naszego wydarzenia. Dziękujemy za zaufanie.

więcej o działalności  naszego patrona honorowego na eizba.pl

_______________________________________

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojego ebiznesu? Śledzisz nowości i trendy branży eCommerce? Odwiedź targi

 

Zobacz również

Młody odbiorca i idealna platforma do prezentacji marki. Reklama na TikToku

Choć dla wielu TikTok należy do rzadziej odwiedzanych mediów społecznościowych, dla młodszej grupy odbiorców jest on w tej chwili wiodącą…

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…