eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Infulencer marketing - czy warto?

Artykuł pochodzi od partnera targów - LifeTube

 

Nawet 600% ROI, ponad 3 razy więcej wygenerowanych leadów w porównaniu z innymi narzędziami marketingu czy położenie serwerów sklepu internetowego po publikacji jednego filmu influencerki beauty - to wyniki niektórych kampanii z internetowymi twórcami.

Influencer marketing nie jest już innowacją, a jednym z najskuteczniejszych narzędzi e-commerce - w LifeTube i TalentMedia mamy na to dowody!.

 

Zobacz współpracę Architecture is a good Idea i marki CBRE która wygenerowała aż 43700 wyświetleń!

Film

Case study


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Influencerzy a koronawirus. Jakie zmiany przyniosła pandemia?

Pandemia nie ominęła praktycznie żadnej branży i dziedziny życia. Jej oddziaływanie można również znaleźć w marketingu. Influencerzy a koronawirus. Jak…

Raport z badania: Koronawirus, a rynek influencerów w Polsce

Przedstawiamy raport z badania, do którego zaprosiliśmy marketerów (reklamodawców) korzystających z usług influencerów w różnych modelach zakupowych. W badaniu wzięło…

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…