Kup bilet

III EDYCJA TARGÓW JUŻ 10 WRZEŚNIA NA PGE NARODOWYM!

Po sukcesie II edycji, która zdążyła odbyć się pomimo zaistniałej sytuacji na świecie, już pragniemy zaprosić Państwa na kolejną edycję, którą przygotowujemy na 10 września 2020.

Druga edycja to pełne trzy sale konferencyjne, kilkudziesięciu wystawców, 26 prelegentów, gry  i e-Commerce Awards, a co czeka na Państwa już we wrześniu?
Ponownie podczas tego wydarzenia w jednym miejscu spotkają się znamienici branżowi wystawcy, profesjonalnie dostosowane prelekcje będą kusić swoją atrakcyjnością, a cieszący się ogromną popularnością konkurs e-Commerce Awards mamy nadzieję, przyciągnie kolejnych uczestników pragnących powalczyć o prestiż i uznanie uczestników targów.

E-TRADE SHOW to nie tylko okazja do zdobycia unikatowej wiedzy podczas trzech branżowych Konferencji, ale przede wszystkim możliwość pozyskania nowych kontrahentów a także wzmocnienie relacji biznesowych ze stałymi klientami. Dzięki oferowanemu profesjonalnemu wsparciu networkingowemu i merytorycznemu, jest to idealna okazja by w sposób skonkretyzowany osiągnąć swoje założone cele.
Szczegóły wydarzenia będą pojawiać się na naszej stronie, dlatego też bardzo serdecznie zachęcamy do jej obserwowania, jak również do śledzenia naszych social mediów, w których sukcesywnie pojawiać się będą wszelkie nowości!

Mamy nadzieję, że zdobyta wiedza pomoże w rozwoju e-commerce, a nawiązane kontakty przełożą się na wartościowe relacje.

Nie może Państwa zabraknąć na najważniejszym wydarzeniu branży e-Commerce w drugiej połowie roku 2020!

Zobacz również

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…

Jak nie tracić budżetu reklamowego? Przydatne wskazówki

Wydawanie pieniędzy na reklamę w internecie jest proste. Jak to jednak zrobić, by przyniosło założone efekty? Jak nie tracić budżetu…

Jak zwiększyć lojalność klientów e-commerce?

Pozyskanie klientów to jedno. Utrzymanie ich to zupełnie inna sprawa. Jak zwiększyć lojalność klientów e-commerce, kiedy duża część sprzedaży przeniosła…