Kup bilet

II edycja eTradeShow już 5 marca 2020!

Po sukcesie premierowej edycji, z przyjemnością ogłaszamy datę kolejnej.

eTradeShow odbędzie się 5 marca 2020, na PGE Narodowym w Warszawie.

Przenosimy się do wyjątkowej przestrzenni wystawienniczej - Business Club ‘u.

Widok na płytę areny wraz z dostępem do promenady i trybun VIP, wysoki standard wykończenia oraz przestronne foyer przed wejściem to największe atuty Business Club ‘u.

W programie drugiej edycji:

  • dwie sceny konferencyjne, z podziałem na LITE i PRO. Poruszymy najważniejsze tematy Customer Journey w sklepie internetowym. Na dwóch scenach doświadczeni eksperci opowiedzą o Marketingu, Designie, zarządzaniu e-sklepem, zarządzaniu klientami, Podczas konferencji dowiesz się jak zaprojektować doświadczenia klientów w sklepie a co za tym idzie, zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć zwroty. Poznaj potrzeby swoich klientów i dowiedz się jakie działania należy podjąć. Sprawdź co widzi i czuje Twój klient. Buduj doświadczenia, odróżnij się od konkurencji i buduj lojalność wobec marki. Wykorzystaj feedback od klientów i pracowników do optymalizacji swoich działań.
  • Rozbudowana strefa wystawiennicza - kilkadziesiąt firm zaprezentuje usługi oraz produkty dla sklepów internetowych. Na wydarzeniu pojawią się reprezentacji z każdej branży współpracującej z e-commerce, w tym: logistyka, platforma dla e-sklepu, marketing, usługi wspierające sprzedaż, magazynowanie czy dostawcy oprogramowania.
  • Strefa konsultacji – nowość na eTradeShow. Umów się na konsultacje w komfortowej strefie i zobacz oczami eksperta swój sklep. Co można poprawić? Na co warto zwrócić uwagę? Jak sprawić, aby mój sklep był jeszcze lepszy?
  • Moderowany networking biznesowy – doświadczeni networkerzy pomogą nawiązać relacje od pierwszych minut targów. Szukasz inwestorów? Firmy logistycznej? A może chcesz porozmawiać o polityce zwrotów? Networker pomoże Ci dotrzeć do odpowiedniej osoby i przełamać lody.
  • Business Matching i aplikacja targowa – umów się na spotkanie z dowolnym wystawcą / odwiedzającym przez aplikację targową. Sprawdź, gdzie pracuje, jakie stanowisko zajmuje i wyślij zaproszenie na spotkanie. Na terenie wydarzenia czeka na Ciebie komfortowa strefa, gdzie w biznesowej atmosferze można porozmawiać i wymienić się doświadczeniami.

 

Udział w targach to okazja do zapoznania się z szeroką gamą produktów oferowanych przez wystawców oraz możliwość bezpośredniej rozmowy i nawiązania kontaktów w branży. Pierwsza połowa roku to dobry moment na zaplanowanie działalności sklepu oraz kierunku rozwoju w inspirującym towarzystwie. eTradeShow to obowiązkowy punkt na mapie każdego sklepu internetowego oraz dostawcy usług dla e-commerce.

 

5 marca 2020, Business Club, PGE Narodowy, Warszawa

 

ZOBACZ PIERWSZĄ EDYCJE

Zobacz również

Najważniejsze trendy e-commerce w 2020 roku

Pandemia zmieniła oblicze polskiego sektora e-handlu. Procent jego udziału w gospodarce rośnie i nie prognozuje się, by miało się to…

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Rynek e-sklepów w kraju się rozwija. Analitycy szacują, że z 5,5% udziału w polskim handlu detalicznym pod koniec 2019 roku…

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…