Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, V edycja
10 MARCA 2022
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
eTrade Awards

Weź udział w I edycji konkursu eTrade Awards skierowanego do firm działających w branży e-commerce. Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii:

Najlepszy dostawca 2020

Najlepszy system płatności cyfrowych 2020

Innowacja roku 2020

Startup roku 2020

Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020

Najlepszy sklep e-commerce 2020 

Udział w konkursie jest bezpłatny dla wystawców eTrade Show 2021. Koszt zgłoszenia dla firm nie wystawiających się na targach wynosi 349zł.

Zgłoszenie w kategorii Najlepszy sklep e-commerce 2020 jest bezpłatny dla wszystkich. 

Zgłoszenia przyjmowane są do 31.07.

  • 4 etapy konkursowe:
  • Zgłoszenie przez stronę WWW
  • Weryfikacja zgłoszeń przez Organizatora
  • Wyłonienie przez Kapitułę po 3 finalistów w każdej kategorii
  • Wybór Zwycięzcy przez Kapitułę oraz publiczność - głosowanie przez stronę WWW

Wyniki głosowania

Innowacja roku
xSale
47.37%
Semcore
13.28%
Taxology
39.35%
Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce
IdoSell
20.89%
Sky-Shop.pl
79.11%
Najlepszy dostawca
Hurtownia opakowań
35.04%
CzechLogistic
64.96%
Najlepszy sklep e-commerce
LiRoyal™
9.01%
BOLF
12.61%
ANSWEAR.COM
78.38%
Najlepszy system płatności cyfrowych
PayPo
47.46%
First Data
2.07%
Paynow
50.46%

Finaliści

PayPo

PayPo to fintech działający na rynku od 2016 r. Obecnie jest on liderem na rynku odroczonych płatności w Polsce - współpracuje z 5 tys. sklepów i ma aż 500 tys. klientów. Dzięki integracji z platformami sprzedażowymi oraz systemami PSP, płatności PayPo są łatwo dostępne dla ponad 20 tys. e-sklepów w Polsce. PayPo to wygoda i skuteczność: z PayPo każdy konsument może bez zaangażowania finansowego kupić i sprawdzić produkt, a zapłacić za niego nawet za 30 dni, bez dodatkowych kosztów, lub w ratach. W przypadku sklepów, usługi PayPo zwiększają ich wolumen sprzedaży, poprzez wzrost wartości koszyka i zmniejszanie liczby tzw. porzuconych koszyków. Zakupy z PayPo są szybkie i bezpieczne - do ich potwierdzenia potrzebny jest tylko kod SMS, a w przypadku zwrotu produktu, płatność jest anulowana i klient nie ponosi żadnych kosztów transakcji. Te zalety sprawiają, że PayPo to znacznie więcej niż „tylko” płatności odroczone. To sposób na udane zakupy i nowy wymiar satysfakcji klienta.

First Data

First Data Polska S.A. należąca do Fiserv

Fiserv, Inc. (NASDAQ: FISV) jako światowy lider w dziedzinie płatności i technologii finansowych pomaga klientom osiągać najlepsze wyniki dzięki zaangażowaniu w innowacje. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach. Dostarcza Clover™ innowacyjne, oparte na chmurze rozwiązanie POS. Fiserv jest notowana w indeksach S&P 500® i FORTUNE® 500, a także należy do FORTUNE Magazine World’s Most Admired Companies®.

Paynow

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej GPW. Jesteśmy bankiem uniwersalnym - świadczymy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Dla rynku eCommerce opracowaliśmy usługę Paynow, która jest najbardziej zaawansowaną technologicznie platformą płatności na rynku. Łączymy technologię cloud-native, głębokie rozumienie specyfiki polskiego e-commerce oraz know-how całej Grupy mBank. Wspieramy doświadczenia zakupowe on-line kupujących oraz merchantów. Tworzymy natywne mobilnie ścieżki płatnicze dla klienta, narzędzia dla developerów budujących rozwiązania e-commerce, narzędzia wspierające konwersję zakupów oraz doskonałe integracje dla obszarów finansów i księgowości.

IdoSell

IdoSell to rozwiązanie, które oferuje sklepy internetowe zarówno dla tych, którzy sprzedają dużo, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem internetowym. Nasi klienci otrzymują nie tylko nowoczesny, funkcjonalny i piękny sklep, ale też wsparcie techniczne, nowoczesne narzędzia, sprzedaż wielokanałową, system automatyzacji marketingu, liczne integracje i wiele innych. Sklepy internetowe, które maksymalizują sprzedaż. Od 20 lat współtworzymy sklepy, których sprzedaż rośnie dwa razy szybciej niż średnia rynkowa.

Sky-Shop.pl

Sky-Shop.pl to gotowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i handlu na Allegro. Łączy w sobie ponad 1 200 funkcji ułatwiających i automatyzujących sprzedaż w Internecie. Wyróżnia się łatwością i intuicyjnością obsługi, dzięki czemu z zaawansowanych rozwiązań e-commerce mogą korzystać wszyscy sprzedawcy – bez konieczności posiadania wiedzy technicznej.

Klienci platformy szczególnie cenią dostępne z poziomu panelu administracyjnego rozbudowane funkcje wspomagające pozycjonowanie sklepów internetowych, integracje z hurtowniami oraz zewnętrznymi serwisami, aplikację mobilną do zarządzania sklepem oraz pomocny support techniczny.

Oprogramowanie Sky-Shop.pl działa w modelu abonamentowym (SaaS), który zapewnia klientom wygodne płatności miesięczne, kwartalne lub roczne.

Hurtownia opakowań

Hurtownia Opakowań jest miejscem, które kompleksowo zaopatrzy Państwa w różnego rodzaju materiały pakowe.
Stawiamy na uczciwą obsługę, profesjonalne doradztwo oraz elastyczność oferty z możliwością dostosowania jej do indywidualnych potrzeb odbiorców.

W swojej działalności koncentrujemy się na zastosowaniu rozwiązań, mających na celu realizowanie dostaw w jak najkrótszym czasie, dlatego też jesteśmy w stanie przedstawić pełen wachlarz usług transportowych z dostawami nawet do 3 godzin.

Korzystając z naszej oferty zabezpieczycie Państwo swoje wysyłki przed zniszczeniem, zapakujecie estetycznie swoje towary, zaoszczędzicie czas i pieniądze.

Jesteśmy czołowym producentem na mapie Warszawy. Tworzone przez Nas produkty zapewniają doskonałą jakość w atrakcyjnej cenie.

CzechLogistic

W CzechLogistic zajmujemy się obsługą logistyczną w kanale e-commerce polskich klientów biznesowych na rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, greckim, chorwackim, słoweńskim oraz austriackim. To w czym się specjalizujemy to: zagraniczne wysyłki kurierskie, szereg usług związanych z Contact Center, a także wsparcie marketingowe. Jeśli prowadzisz sklep internetowy w Polsce, bądź sprzedajesz na Allegro i chciałbyś zacząć eksportować swoje towary na rynkach zagranicznych, to świetnie trafiłeś. Skontaktuj się z nami.

xSale

Automatyzujemy średnie i duże Ecommerce - i jesteśmy w tym bardzo dobrzy!

W FUTURITI od ponad 15 lat tworzymy IT dla eCommerce pozwalające działać Ci efektywniej niż konkurencji. Zrealizowaliśmy projekty dla ponad 1000 klientów z całej Polski.
Nasze flagowe rozwiązanie to xSale we współpracy z WMS oraz Comarch ERP - kombajn do automatyzowania sprzedaży omnichannel. Kombajn ten umożliwia zrealizowanie pełnego zautomatyzowanego procesu obsługi zamówienia:
• począwszy od złożenia zamówienia w e-sklepie
• przez automatyczne procesowanie zamówienia w xSale - całkowicie bez angażowania operatora przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji
• automatyczne pojawienie się zamówienia w Comarch ERP,
• automatyczne utworzenie prawdziwego listu przewozowego, który się wydrukuje na drukarce etykiet,
• automatyczne utworzenie dyspozycji wydania dla magazyniera, którą będziesz mógł zrealizować na kolektorze z systemem Futuriti WMS,
• aż po automatyczne utworzenie dokumentu sprzedaży (faktura/paragon) i przesłanie go do odbiorcy e-mailem.

Semcore

Jesteśmy pierwszą agencją SXO w Polsce. W Semcore podważany status quo w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Od 2012r. dostarczamy naszym klientom wzrosty widoczności, ruchu oraz konwersji. Łączymy SEO z UX (SXO), czyli dbamy o to, żeby klienci trafiali na strony naszych klientów, ale też chcieli na nich zostawać i na nie wracać. Budujemy kompleksowe strategie marketingowe poprzez wykorzystanie płatnych reklam, a także profesjonalnych narzędzi. Łączy nas pasja, doświadczenie i ciągły rozwój.

Taxology

Taxology to innowacyjna i w pełni zautomatyzowana aplikacja na przeglądarki internetowe, która ułatwia sprawny proces rejestracji i rozliczenia VAT we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Dodatkowo oferujemy narzędzia, które dzięki wnikliwej, a zarazem klarownej analizie danych sprzedażowych sprawiają, że rozwój e-commerce staje się dziecinnie prosty.

Innymi słowy – Taxology zajmuje się tym, czym nie powinni musieć zajmować się prowadzący swój biznes.

Dzięki naszej pomocy prowadzenie e-commerce’u z ekspozycją na inne kraje Unii Europejskiej będzie dużo prostsze. Posiadamy doświadczenie w obsłudze jednoosobowych działalności, które dopiero wchodzą na rynek, jak również dużych firm, z sukcesem działających na rynku polskim i zagranicznym od wielu lat.

LiRoyal™

Marka LiRoyal™ powstała z myślą o promowaniu zdrowego, ekologicznego stylu życia, opartego o produkty wykonane z konopi siewnych. Pragniemy zaoferować swoim klientom suplementy diety i inne artykuły klasy premium, produkowane w jednej z najlepszych fabryk w Europie. Wszystkie nasze produkty konsultowane są z najwyższej klasy specjalistami i testowane w niezależnych laboratoriach. Wykorzystując know-how Piotra Liroya-Marca oraz jego aktywność w zakresie legalizacji medycznej marihuany, doświadczenie i wiedzę najlepszych ekspertów na rynku konopnym, a także umiejętności zespołu z branży IT, stworzyliśmy stabilną markę premium, oferującą najwyższej klasy olejki CBD oraz inne wyroby z konopi siewnych. Oferta LiRoyal™ skierowana jest zarówno do sektora B2C, jak i B2B. Sklep internetowy LiRoyal obejmuje zarówno system sprzedażowy, jak i wielowymiarowy system integracji, zarządzania firmą, finansami, a także łańcuchem zamówień czy dostaw.

BOLF

Marka Denley.pl to przede wszystkim nasi Klienci. To tysiące zadowolonych z zakupów osób w Polsce i Europie na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat. Specjalizujemy się w sprzedaży odzieży męskiej i damskiej oraz wyjątkowych i oryginalnych dodatkach i akcesoriach. W naszym sklepie jest już ponad 8 000 produktów! Marka Denley od kilku lat cieszy się ogromnym powodzeniem wśród Klientów nie tylko w Polsce, ale już w kilkunastu krajach Europy. Poza Polską jesteśmy rozpoznawalni pod marką BOLF i zyskujemy coraz większą popularność między innymi w Czechach, Słowacji, Niemczech, na Węgrzech, czy w Rumunii.

Denley.pl cieszy się ogromnym zaufaniem swoich Klientów. W trakcie ponad 10 lat wytężonej pracy udoskonaliliśmy nasze usługi do maksimum, dzięki czemu z czystym sumieniem możemy zaproponować produkty w świetnej cenie. Słuchamy naszych Klientów i rozmawiamy z nimi już ponad dekadę, dzięki czemu wiemy co lubią, co noszą, za co do nas wracają i jakiego towaru oczekują. Dlatego też poza odzieżą męską proponujemy także coraz większy wachlarz produktów damskich.

Moda jest naszą pasją, nieustannie podążamy za najnowszymi światowymi trendami. Naszym Klientom oferujemy odzież o niepowtarzalnym charakterze i ciekawym stylu, od casualowej i smart casualowej mody, przed style streetwear i sportswear po klasyczną elegancję. Codziennie udowadniamy, że bycie na czasie idzie w parze z przystępnymi dla wszystkich cenami. Nasze hasło przewodnie brzmi: DENLEY. DAILY. DARING. Proponujemy nowoczesną, odważną modę dla nowoczesnych i pełnych pasji mężczyzn i kobiet.

Na swoim koncie mamy już wiele nagród. Marka Bolf i sklep internetowy Denley.pl zostały wyróżnione między innymi Laurem Klienta, Odkryciem Roku 2012 w kategorii Moda Męska oraz w 2018 roku nagrodą E-gazele Biznesu. Podążając za zainteresowaniami naszych Klientów staramy się także wspierać ważne dla Nich inicjatywy i wydarzenia. W 2020 roku byliśmy oficjalnym sponsorem GALI FAME MMA 8, w 2021 roku kontynuujemy współpracę. Wiarygodność i zaufanie do naszej marki jest dla nas priorytetem, dlatego szczególnie dbamy o to, aby nasi Klienci byli zadowoleni z dokonanych u nas zakupów.

Paid social
Google ads
Kampanie youtube
Influencer marketing - szeroko zakrojone współprace z licznymi influencerami na terenie całej Europy. Działamy z osobami ze świata sportu, mody, rozrywki.
Marketing afliacyjny
Porównywarki cenowe
Marketing automation
Newsletter marketing
Działania komunikacyjne w social media - konkursy dla fanów, tworzenie dedykowanych grup i wydarzeń
Kampanie typu display
Oficjalny sponsor Fame MMA w 2021 roku
Działania CSR - każdego roku wspieramy WOŚP oraz organizacje charytatywne pomagające dzieciom i samotnym matkom - angażujemy się nie tylko finansowo, ale także eventowo, poprzez organizację licytacji czy konkursów

ANSWEAR.COM

Answear.com to wiodąca platforma e-commerce w Europie Środkowowschodniej z markową odzieżą, obuwiem i akcesoriami, która notuje prawie 11 mln wizyt każdego miesiąca. Sklep oferuje około 90 tys. produktów ponad 350 światowych marek. Answear.com powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. W 2014 roku, po 3 latach sukcesów na polskim rynku, Answear rozpoczął swoją ekspansję, która jest nieprzerwanie kontynuowana. Obecnie sklep działa w 7 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji, Ukrainie, Rumunii, Węgrzech oraz w Bułgarii. Od początku swojej działalności answear.com zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody, a także organizując projekty specjalne związane z modą, fotografią, sportem czy ekologią. Na swoim koncie ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Wewnętrzne działania w obszarze SEO/SEM oraz Performence jak również szeroko pojętego marketingu wizerunkowego, który stworzył pierwszą TV online w branży modowej. Każdego roku realizowane są projekty specjalne. Bitwa Stylistów i Projekt Packshot. Branża modowa ma przyszłość – jednak, aby się rozwijała, potrzebuje nieustannego napływu nowych talentów. ANSWEAR wspiera młodych artystów, początkujących stylistów i fotografów, umożliwiając im rozpoczęcie kariery w branży i promując ich w mediach. Do tej pory zostały zrealizowane cztery edycje Bitwy Stylistów oraz trzy edycjeProjektu Packshot. Spośród tysięcy zgłoszeń zostało wyłonionych wiele obiecujących talentów, które już teraz mogą pochwalić się rewelacyjnym portfolio i pierwszymi dużymi osiągnięciami również międzynarodowymi.
Od ponad roku marka realizuje również projekt wear&share. To pierwszy tego typu projekt ekologiczny w Polsce, który przyczynia się do zbiórki niepotrzebnych ubrań od klientów w ramach wsparcia projektu Czas na las Fundacji Aeris Futuro. Zebrane ubrania poddawane są recyklingowi lub są ponownie wprowadzone do obiegu. Dzięki tej współpracy marka przyczyniła się nie tylko do redukcji potencjalnych odpadów, ale również do powiększenia drzewostanu w PL. Do tej pory zebrano prawie 10 ton ubrań oraz posadzono prawie 500 nowych drzew.
Marka od wielu lat realizuje również szereg działań CSRowych. Oprócz stałej pomocy najbardziej potrzebującym jak np. dzieci z domów dziecka, w ostatnim roku wspierała również placówki medyczne, szyjąc maseczki ochronne jak również angażując klientów do mocy sprzedając maseczki/cegiełki.

Jury

Współzałożyciel edrone – pierwszego eCRM dla eCommerce, agencji social media click community oraz holdingu Sapiency, który koncentruje projekty oparte na technologii blockchain – Mosaico i Kanga Exchange. Aktualnie koncentruje się na łączeniu technologii blockchain z branżą OZE – odnawialne źródła energii, dzięki czemu zarządza rozproszoną energią i udziałowcami farm słonecznych Copernic.

Rahim Blak
CEO Mosaico

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist Brand24

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Krzysztof Marzec
CEO Deva Group

Event Coordinator w Grupie IC. Odpowiada za organizację targów i kongresów tworzonych w ramach IC Events. Kieruje pracą działu events od strony merytorycznej i wykonawczej. Od czterech lat związana z branżą eventową. Od kreacji, przez organizację, logistykę, koordynację i wykonawstwo na samej imprezie. Obecnie realizuje się jako Event Coordinator wydarzeń takich jak eTrade Show, WOW Fashion Select, National Sales Congress czy Franczyza Expo.
Prywatnie miłośniczka jedzenia i sportów walki.

Patrycja Inowadzka
Event Coordinator

Z IC Events związany od 4 lat, gdzie zaczynał od prowadzenia targów sportowych. Obecnie Project Manager targów eTrade Show, które tworzy od I edycji wydarzenia. Zajmuje się kreacją wydarzenia od podstaw. Od 7 lat specjalizuje się w sprzedaży B2B. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W przerwach od eCommercu realizuje wydarzenia Offroadowe dla firm w całej Polsce a prywatnie pasjonat sportów walki i zdrowego trybu życia.

Maciej Tkacz
Project Manager eTrade Show
Partnerzy konkursu