Kup bilet

TARGI I KONFERENCJA E-COMMERCE
PGE NARODOWY Warszawa, V edycja
10 MARCA 2022
Rozwiń swój biznes w innowacyjny sposób
eTrade Awards

Twoja firma jest liderem innowacji?

Promowany przez Ciebie produkt wyróżnia się na tle konkurencji?

Chcesz zadbać o prestiż marki i zyskać nowych klientów?

Weź udział w eTrade Awards i wyróżnij się spośród firm działających w branży e-commcerce!

10 powodów, dla których warto wziąć udział w eTrade Awards:

1. Twoja firma zyska rozpoznawalność w sektorze marek premium.

2. Wygrana w plebiscycie będzie potwierdzeniem niezawodności i stabilności marki, na którą warto postawić w czasach kryzysu.

3. Zwycięstwo będzie gwarancją wiarygodności i innowacyjności, na których zbudowane są podstawy Twojego biznesu.

4. Udział w konkursie zwiększa dotarcie do nowej grupy odbiorców i pozycjonuje markę w świadomości potencjalnych klientów.

5. Uczestnictwo w eTrade Awards jest szansą na postawienie na nowoczesny marketing przy znacznej redukcji kosztów.
6. Zdobycie nagrody równoznaczne jest z możliwością zaprezentowania się w otoczeniu liderów rynku, co zwiększa również szanse na nawiązanie przydatnych relacji biznesowych.

7. Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich. Udział w konkursie to szereg korzyści PR-owych i promocyjnych marki.

8. Wyróżnienie w eTrade Awards ma dodatkowe znaczenie w kontekście metody wyboru. O zwycięzcach decydują odwiedzający eTrade Show. To zwiększa wiarygodność nagrody i podkreśla jej wartość w oczach potencjalnych klientów.

9. Wygrana i możliwość dzielenia się tym wyróżnieniem w posiadanych kanałach wpływa pozytywnie na odbiór firmy w oczach przyszłych współpracowników.

10. Zdobycie nagrody jest uhonorowaniem i docenieniem pracy włożonej przez wszystkich pracowników. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.

Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii eTrade Awards:

1. NAJLEPSZY DOSTAWCA 2022

2. NAJLEPSZY SYSTEM PŁATNOŚCI CYFROWYCH 2022

3. STARTUP ROKU 2022

4. NAJLEPSZE OPROGRAMOWANIE DLA E-COMMERCE 2022

5. NAJLEPSZY SKLEP E-COMMERCE 2022

  • Jak przebiega eTrade Awards?
  • 1. W konkursie eTrade Awards mogą wziąć udział zarówno wystawcy eTrade Show, jak i firmy zewnętrzne*.
  • 2. Zgłoszenia należy wysłać do 4 lutego 2022 roku.
  • 3. Zgłoszenia zostaną zweryfikowane przez kapitułę konkursu w osobach Zuzanny Garwackiej, Macieja Tkocza oraz Tomasza Kuciela – CEO Edison.
  • 4. Kapituła wybierze po trzech finalistów w każdej kategorii.
  • 5. Finalny wybór zwycięzców nastąpi poprzez głosowanie publiczności przez stronę etradeshow.pl.
  • 6. Ogłoszenie wygranych będzie miało miejsce 10 marca 2022 roku podczas V edycji eTrade Show.
  • *Udział w konkursie jest bezpłatny dla wystawców eTrade Show 2022. Koszt zgłoszenia dla firm nie wystawiających się na targach wynosi 349zł
Zapisz się do konkursu
W ciągu 5 dni roboczych otrzymasz Ankietę Zgłoszeniową
Najlepszy dostawca 2021Najlepszy system płatności cyfrowych 2021Startup roku 2021Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2021Najlepszy sklep e-commerce 2021

Jury

Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce EDISON S.A. – pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce. W latach 2001 – 2012 pracował dla Orange / TP, gdzie wprowadzał na rynek Neostradę oraz łączył struktury sprzedaży Orange z TP (podczas połączenia firmy). W latach 1996 – 2000 pracował dla Internet Technologies Polska – pierwszego prywatnego dostawcy Internetu w Polsce na pozycji Dyrektora Marketingu. Służbowo i prywatnie zainteresowany rozwojem nowych technologii oraz rozwiązaniami z pogranicza nauki i biznesu. Absolwent ekonomii w Śląskiej Międzynarodowej Szkole Handlowej w Katowicach oraz podyplomowych studiów Foresight – zarządzanie przyszłością i planowanie strategiczne w Collegium Civitas.

Tomasz Kuciel
CEO Edison S.A.

Od 6 lat związana z branżą eventową i digital marketingiem. Obecnie jest odpowiedzialna za tworzenie i zarządzanie strategią marketingową B2B i B2C projektów Grupy IC oraz działania z zakresu performance marketingu dla klientów zewnętrznych. Brand Director marki National Sales Congress. Współpracowała przy dużych projektach dla firm zewnętrznych takich jak Philips, Canon czy Volkswagen. Prywatnie pasjonatka motoryzacji i gamingu.

Zuzanna Garwacka
Head of Marketing i Brand Director w Grupa IC

Z IC Events związany od 4 lat, gdzie zaczynał od prowadzenia targów sportowych. Obecnie Project Manager targów eTrade Show, które tworzy od I edycji wydarzenia. Zajmuje się kreacją wydarzenia od podstaw. Od 7 lat specjalizuje się w sprzedaży B2B. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W przerwach od eCommercu realizuje wydarzenia Offroadowe dla firm w całej Polsce a prywatnie pasjonat sportów walki i zdrowego trybu życia.

Maciej Tkacz
Project Manager eTrade Show
Partnerzy konkursu