Ostatnie stoiska wystawiennicze! Zostań wystawcą

Kup bilet

eTrade Awards – potwierdź swoją jakość w branży e-commerce

eTrade Awards to konkurs organizowany w ramach eTrade Show, czyli najbardziej merytorycznego wydarzenia w branży e-commerce. To prestiżowe wyróżnienie, po które może sięgnąć każdy, który rewolucjonizuje rynek.

Dla eTrade Show liczy się przede wszystkim jakość. To ona przyświeca zarówno wystawcom, na których stawiamy w czasie eventu, ale również prelegentom, którzy ekspercko podchodzą do tematów związanych z branżą e-commerce. Event stoi pod znakiem maksymalnej jakości. Taką też chcemy docenić dzięki eTrade Awards, czyli konkursowi, podczas którego nagradzamy najbardziej zasłużone dla branży firmy.

„Media bez wyboru”, czyli branża protestuje przeciwko działaniom rządu

eTrade Awards to sześć kategorii

Widzimy jak złożona i kompleksowa jest branża e-commerce. Właśnie dlatego podczas eTrade Awards wyróżnić chcemy aż sześć firm. Jakie kategorie będą brane pod uwagę?
- Najlepszy dostawca 2020
- Najlepszy system płatności cyfrowych 2020
- Innowacja roku 2020
- Startup roku 2020
- Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
- Najlepszy sklep e-commerce 2020

eTrade Awards

Kto decyduje o wygranej?

Konkurs składa się z czterech etapów. Zgłoszenia przyjmowane są przed specjalny formularz zamieszczony na stronie Organizatora Konkursu. Następnie Organizator weryfikuje zgłoszenia, a także wybiera finalistów. Kolejny etap jest najważniejszy. W głosowanie na zwycięzców poszczególnych kategorii angażuje się zarówno Kapituła Konkursu, jak i użytkownicy online. Podczas tego wydarzenia odbędzie się również ceremonia wręczenia nagród zwycięzcom.

W Jury Konkursu znaleźli się:
- Rahim Blak – CEO Mosaico
- Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist Brand24
- Krzysztof Marzec – CEO Deva Group
- Patrycja Inowadzka – Event Coordinator
- Maciej Tkacz – Project Manager eTrade Show

Dlaczego warto wziąć udział w eTrade Awards?

Powodów do wzięcia udziału w eTrade Awards jest wiele:
- okazja do kompleksowego zaprezentowania produktu i pokazania go szerokiemu gronu przedstawicieli branży e-commerce
- promocja produktu na jednym a najważniejszych branżowych wydarzeń
- podkreślenie prestiżu i innowacyjności prezentowanych rozwiązań
- szansa na zbudowanie pozytywnego wizerunku producenta
- pozycjonowanie się na rynku w sektorze marek premium
- możliwość benchmarkingu produktu
- podniesienie wiarygodności marki
- zwiększenie rozpoznawalności w grupie docelowej
- budowanie niezbędnego w biznesie zaufania do brandu
- szeroki pakiet świadczeń promocyjnych na kanałach Organizatora

Udział w Konkursie jest darmowy dla wszystkich wystawców eventu eTrade Show. Zgłosić się moją jednak wszystkie firmy. Koszt to 349 zł.

Partnerami Konkursu zostali Mosaico, DEVA Group oraz Brand24.

eTrade Show
Termin: 18 maja 2021
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

Nie czekaj więc i zarejestruj się już dziś! Więcej informacji o wydarzeniu i bilety znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl.

Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!

Rahim Blak i Mosaico Partnerem Strategicznym eTradeShow!

Zachęcamy także do odwiedzenia naszych profili na Facebooku:

eTrade Show

IC events

eTrade Show Team

Zobacz również

Cztery sceny, jeszcze więcej informacji i pełnia wiedzy o e-commerce. Czas na eTrade Show

15 września Warszawa stanie się centrum krajowego dialogu na temat e-commerce. To właśnie tego dnia najwięksi eksperci z branży podczas…

Jak zapewnić bezpieczeństwo e-commerce?

E-commerce w Polsce przeżywa „boom”, którego wcześniej nie było. Pandemia wymusiła wprowadzenie zmian, które bez tego bodźca zajęłyby kilka lat.…

Przyszłość e-commerce. Skok jak od Marketplace do własnej firmy

Zamiłowanie klientów do handlu elektronicznego wzrosło wykładniczo w ostatnim roku z powodu pandemii wywołanej przez COVID-19. Nawet gdy wszystko wróciło…