eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Czy influencerzy sprzedają?

Na to pytanie odpowie Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube.

Poznasz mechanizmy, które odpowiadają za skuteczną współpracę z digital influencerem, sprawdzisz konkretne case study i zobaczysz, jakie ROI, zasięgi oraz zaangażowanie odbiorców może osiągnąć publikacja jednego filmu na YouTube.

 

Kamil Bolek - dyrektor marketingu w LifeTube, największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić.

Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)"

 


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

Focus Telecom na eTradeShow!

Focus Telecom Polska dołącza do grona wystawców w sektorze omnichannel. Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktów Korporacyjnych wygłosi prelekcję "…

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać  Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży…