Kup bilet

Zobaczże, co zrobić żeby Twój sklep wreszcie sprzedawał - na smartfonach!

W e-commerce obserwujemy od ostatniego roku mocny skręt w stronę mobile. Dotychczas wiele mówiło się o tym, że należy tworzyć strony RWD, ale tak naprawdę dowodów, że sprzedaż dzięki temu idzie w górę brakowało.

Dla naszych Klientów od kilku lat konsekwentnie rozwijamy się w kierunku mobile, dzięki czemu możemy obserwować zmiany. Okazuje się, że dziś sklepy przystosowane do mobile mogą generować ok. 40% sprzedaży. Dlaczego? Ponieważ sklep jest funkcjonalnie zaprojektowany.

 

Łukasz Plutecki przybliży temat przebudowy sklepu pod mobilne wymagania userów. Omówi dokładnie jak powinien wyglądać koszyk, który nie irytuje, kategorie, po których łatwo nawigować, jak stworzyć wygodne filtry, wyszukiwarkę, przyspieszyć ładowanie się strony lub zlokalizować menu.

Omówimy również przyszłość projektowania sklepów, czyli technologię PWA, która już w przyszłym roku najprawdopodobniej zacznie być przedmiotem dyskusji w e-commerce oraz wdrożeń na większą skalę.

 

Łukasz Plutecki - CEO AtomStore - platformy dla e-commerce oraz co-founder firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek „Konwersja w E-commerce”, “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą.

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Najważniejsze trendy e-commerce w 2020 roku

Pandemia zmieniła oblicze polskiego sektora e-handlu. Procent jego udziału w gospodarce rośnie i nie prognozuje się, by miało się to…

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Rynek e-sklepów w kraju się rozwija. Analitycy szacują, że z 5,5% udziału w polskim handlu detalicznym pod koniec 2019 roku…

Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy trend? [RAPORT]

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego życia. Wpłynął również na wybory konsumentów odnośnie do zakupów. Pandemia a e-commerce. Szansa czy chwilowy…