eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Automatyczne reklamy na Facebooku i Instagramie dla e-sklepów

Skuteczniejsze dotarcie do klienta przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do kreacji kampanii i analizy danych – Shoper dzięki zdobyciu statusu Facebook Marketing Partner wprowadza na rynek e-commerce usługę, która pozwala właścicielom sklepów szybciej zdobywać nowe zamówienia.

– Od 2017 r. mamy status Google Partner Premier, który jest najwyższym wyróżnieniem dla firmy współpracującej z Google. Naturalnym krokiem dla nas było nawiązanie podobnej współpracy z Facebookiem, dzięki czemu możemy teraz realizować najlepsze kampanie reklamowe dla sklepów pracujących na naszej platformie – wyjaśnia Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.

danych zebranych przez Shoper wynika, że 60 proc. właścicieli sklepów działających na tym oprogramowaniu korzysta z kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku w celu zdobycia nowych klientów. Facebook pozwala sprzedawcom dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, zainteresowanych konkretnym produktem, co zwiększa szansę przyciągnięcia potencjalnych klientów.

Do tej pory właściciele musieli prowadzić takie kampanie albo sami, albo zlecać je wyspecjalizowanym agencjom. Stając się oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka, Shoper będzie to teraz robić dla nich – w ramach wewnętrznej usługi Shoper Kampanie.

Co daje Shoperowi status Facebook Marketing Partner?

Dotychczas usługa Shoper Kampanie obejmowała kampanie produktowe realizowane w wyszukiwarce Google. Szczególnie cenią je sobie właściciele nowo otwieranych sklepów internetowych – z pomocą reklam produktowych, które są kierowane do odbiorców zainteresowanych daną branżą czy produktem, mogą one w stosunkowo krótkim czasie pomóc zdobyć pierwszych, bardzo cennych klientów.

– Dla sprzedawców ważne jest dziś szukanie nowych kanałów dotarcia ze swoją ofertą i przekazem reklamowym do klienta. Sklepy, którym zależy na rozwoju, wciąż muszą szukać dla siebie odpowiednich rozwiązań i stale je optymalizować. Reklama na Facebooku czy Instagramie daje dziś pewną gwarancję dotarcia do klienta. Inną niż w przypadku Google, gdzie wpisana fraza zwraca konkretne produktytutaj to my docieramy do użytkowników o konkretnym profilu bądź retargetujemy już aktualnie pozyskanych – zauważa Krzysztof Krawczyk. – Na naszej platformie nauczyliśmy się już dawno, że wspierając naszych klientów w podejmowaniu działań reklamowych, pozwalamy im nie tylko zaoszczędzić pieniądze, które wydaliby w zewnętrznej agencji, ale też dostarczamy im najbardziej wartościowy ruch i klientów, którzy pomagają się sklepom rozwijać – dodaje.

Nowe możliwości reklamowe dla e-sklepów

Współpraca marketingowa z Facebookiem nie ogranicza się jednak tylko do działań w obrębie tego jednego serwisu. Status Facebook Marketing Partner pozwala na uruchamianie profesjonalnych kampanii reklamowych dla sklepów Shoper zarówno na Facebooku, jak i Instagramie oraz Messengerze. W przyszłości także w komunikatorze WhatsApp i na Facebook Marketplace. A to oznacza zupełnie nowe możliwości reklamowe dla e-sklepów, wpływające na ich rozwój oraz skuteczniejsze zdobywanie kolejnych zamówień.

– Status Facebook Partner to najlepszy dowód na to, że Shoper nieustannie stawia na rozwój i chce dostarczać swoim klientom jak najbardziej nowoczesne narzędzia do sprzedaży w internecie. Jestem przekonany, że nie tylko mamy dziś sklepom internetowym najwięcej do zaoferowania, ale też – że jeszcze wiele uda nam się wspólnie zrobić, by sprzedaż i zakupy online były w Polsce bardziej wygodne i bezpiecznie – komentuje Krzysztof Krawczyk.

Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by Freepik,

 

Zobacz również

Reklama na Youtube – wszystko, co należy o niej wiedzieć

Dwa miliardy użytkowników ogólnie i około trzydziestu milionów w samej Polsce. Youtube jest platformą, z której korzysta znakomita większość ludzi,…

Zwroty w sklepie internetowym – na co uważać

Dla wielu przedsiębiorców działających na rynku e-commerce zwroty w sklepie internetowym to trudne zagadnienie. W jakich sytuacjach one obowiązują, a…

Modele rozliczeń kampanii online

Promować się w internecie musi w tej chwili każda firma. Jak jednak to robić i za co płacić? Poznaj modele…