Aspekty prawne marketingu w internecie — ten temat zaprezentuje Tomasz Palak
Program prezentacji to:
- omówienie metod podziału praw autorskich,
- rodzaje własności intelektualnej,
- metody jej przekazania,
- rodzaje licencji,
- źródła treści nieobciążonych prawami autorskimi,
- kwestia wizerunku,
- inne dane osobowe,
- przydatne zapisy w regulaminie konkursów w social media,
- zapisy w umowach z influencerem,
- prawo do dóbr osobistych.
Główne zagadnienia to dbałość i nienaruszanie praw autorskich w kreacjach reklamowych oraz praw klientów w działalności w internecie. Odbiorcami w mojej ocenie będą przede wszystkim odpowiedzialni za social media marketerzy oraz inne osoby prowadzące komunikację w internecie.
Tomasz Palak - jestem radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykładam na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występowałem na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.
Często jestem proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały mnie przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl. Rozmowy ze mną prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz spotkań z Olą Gościniak, Rahimem Blakiem i Danielem Kędzierskim.
Poza pisaniem lubię też uczyć. Gram na gitarze i z przyjemnością wsiadam do pociągu byle jakiego - na szczęście te cztery rzeczy nieraz da się połączyć.
Z filmów najbardziej lubię węgierskich "Kontrolerów", a z książek polskiego Hłaskę. Seriali i gier nie znam, ale nadrabiam ilością znanej przeze mnie muzyki.
Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą
Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi