Kup bilet

Aspekty prawne marketingu w internecie

Aspekty prawne marketingu w internecie — ten temat zaprezentuje Tomasz Palak

 

Program prezentacji to:

- omówienie metod podziału praw autorskich,

- rodzaje własności intelektualnej,

- metody jej przekazania,

- rodzaje licencji,

- źródła treści nieobciążonych prawami autorskimi,

- kwestia wizerunku,

- inne dane osobowe,

- przydatne zapisy w regulaminie konkursów w social media,

- zapisy w umowach z influencerem,

- prawo do dóbr osobistych.

 

Główne zagadnienia to dbałość i nienaruszanie praw autorskich w kreacjach reklamowych oraz praw klientów w działalności w internecie. Odbiorcami w mojej ocenie będą przede wszystkim odpowiedzialni za social media marketerzy oraz inne osoby prowadzące komunikację w internecie.

 

Tomasz Palak - jestem radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykładam na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występowałem na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach.

Często jestem proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały mnie przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl. Rozmowy ze mną prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz spotkań z Olą Gościniak, Rahimem Blakiem i Danielem Kędzierskim.

Poza pisaniem lubię też uczyć. Gram na gitarze i z przyjemnością wsiadam do pociągu byle jakiego - na szczęście te cztery rzeczy nieraz da się połączyć.

Z filmów najbardziej lubię węgierskich "Kontrolerów", a z książek polskiego Hłaskę. Seriali i gier nie znam, ale nadrabiam ilością znanej przeze mnie muzyki.

 


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

Focus Telecom na eTradeShow!

Focus Telecom Polska dołącza do grona wystawców w sektorze omnichannel. Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktów Korporacyjnych wygłosi prelekcję "…

Jak rewolucja w reklamie produktowej Google Ads pozwoli sklepom internetowym zwiększyć sprzedaż?

Czyli czym są Google Comparison Shopping Services i jak z nich korzystać  Jednym z głównych generatorów wzrostu sprzedaży w branży…