eTradeShow bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej

Kup bilet

Adequate Interactive Boutique - poznaj ich bliżej

Adequate Interactive Boutique - kim są? Jakie usługi oferują? Dlaczego warto z nimi współpracować? Zapraszamy do poznania bliżej naszego wystawcy, Adequate Interactive Boutique

 

  1. Jakie są najmocniejsze strony Twojego produktu/usługi? Czym wyróżniasz się wśród konkurencji?

U podstaw każdej z naszych kampanii leży dogłębna analiza potrzeb i celów marketingowych Klienta. Zakładamy, że jedynie dobrze zaplanowane i przemyślane działania pozwalają osiągnąć sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Budżetów reklamowych nie traktujemy jako kwot do wydania, ale jako inwestycje, których efekty są wysoce mierzalne. Nieustanna optymalizacja wydatków oraz adekwatnie dobrane metody i środki prowadzą do wspólnego – naszego i Klientów – sukcesu.

Kampanie reklamowe prowadzimy już od 2005 roku i jako jedni z pierwszych w Polsce otrzymaliśmy certyfikację Google - to daje nam solidne fundamenty. Naszą główną zasadą jest jednak myślenie przyszłościowe – owszem, śledzimy trendy, ale staramy się także być proaktywni.

Nie boimy się dzielić naszą wiedzą i doświadczeniem. Niedawno udostępniliśmy bezpłatne narzędzie do samodzielnego obliczania atrybucji na bazie łańcuchów Markowa. Pozwala ono dokonać analizy, na ile usunięcie danego kanału marketingowego wpłynie na prawdopodobieństwo konwersji. Wiedza taka może, a z pewnością powinna, istotnie wpłynąć na podejmowane decyzje optymalizacyjne, a nawet szerzej – strategiczne.

  1. Kto jest odbiorcą Twojego produktu/usługi? Jakie korzyści przynosi?

Nasz odbiorca to klient biznesowy – zarówno polski, jak i międzynarodowy. To firmy z branży e-commerce, którym zależy na dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów, a finalnie na zwiększeniu zysku ze sprzedaży. To także firmy, które dopiero wchodzą na rynek i muszą zbudować świadomość marki od zera. Wielkość firm oraz dostępne im budżety nie stanowią w przypadku działań online ograniczenia. Reklama internetowa, w odróżnieniu od telewizyjnej, nie wymaga bardzo wysokich nakładów finansowych, dlatego to właśnie ona sprawiła, że wiele niszowych firm mogło rozwinąć się globalnie.

Korzystanie z usług naszej agencji może polegać na całościowym powierzeniu jej działalności online firmy (już od momentu tworzenia strategii, poprzez wdrażanie i późniejszą bieżącą optymalizację i analizę) lub na consultingu – wsparciu wewnętrznego działu marketingowego firmy. Obie formy współpracy przynoszą korzyści. Czasem spojrzenie z zewnątrz i wprowadzenie kilku zasugerowanych przez nas zmian w kampanii pozwalają na kilkudziesięciu- a nawet kilkuset procentowe zwiększenie jej efektywności.

  1. Skąd pomysł na stworzenie produktu/usługi?

To pytanie jest o tyle ciekawe, że nasze początki wywodzą się z zupełnie innej branży. Ponad dekadę temu jako firma zajmująca się międzynarodową rekrutacją i doradztwem personalnym, wraz z rozwojem działalności, rozwijać zaczęliśmy także dział marketingu internetowego. Z czasem zapotrzebowanie na usługi z tego zakresu rosło na tyle dynamicznie, że gromadząc wiedzę i know-how na swoje potrzeby, zaczęliśmy sukcesywnie wspierać także inne firmy. Świadczone przez nas usługi stawały się coraz bardziej kompleksowe, aż do całościowej obsługi marketingowej. Wewnętrzny dział transformował w odrębną firmę, która już od kilkunastu lat działa z sukcesami na międzynarodowym rynku.

Dodatkowo, gdy z digital marketingiem zaczęto sobie radzić w organizacjach wewnętrznie, wyszliśmy z propozycją audytów – firmy nie muszą zlecać nam całościowej obsługi, żeby skorzystać z naszej wiedzy. Działają same, a my sprawdzamy, czy robią to dobrze. Dajemy zalecenia, które wdrażają samodzielnie lub z naszym wsparciem.

Kolejna usługa to szkolenia. Na nie także pojawiło się zapotrzebowanie, a my uznaliśmy, że warto podzielić się wieloletnim doświadczeniem i wypracowanymi rozwiązaniami, z którymi wiele jest unikalnych na skalę światową.

  1. Jakie masz plany rozwoju produktu/usługi na przyszłość?

Dynamika rozwoju marketingu internetowego jest bardzo wysoka, dlatego dalekosiężne planowanie nie ma tu racji bytu. Jedyny plan, jaki można założyć, to wysoka responsywność na zmiany i idące za tym ciągłe poszerzanie know-how. Współpracujące z nami firmy mają czuć, że z naszą pomocą korzystają ze wszelkich dostępnych na dany czas metod i środków dotarcia do potencjalnych klientów, a widoczność ich reklam jest na najwyższym możliwym poziomie.

Patrząc jednak na obecny kierunek rozwoju digital marketingu, na pewno kontynuować będziemy temat odpowiedniego modelowania atrybucji, a przede wszystkim inteligentnego określania faktycznego wpływu konkretnych kanałów reklamowych na łączny wynik działań marketingowych. Biorąc pod uwagę postępującą automatyzację, a w przyszłości także wykorzystanie sztucznej inteligencji, większy nacisk powinno się zacząć kłaść na dobrze podjęte decyzje strategiczne niż na same działania operacyjne.

 

Na nasze pytania odpowiadał Witold Wrodarczyk, założyciel i CEO agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Ekspert w dziedzinie optymalizacji kampanii i mierzenia opłacalności kampanii online.

 

Witold wygłosi prelekcję o tym jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami.


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

Zobacz również

Wprowadź w życie swoją wizję #DZIAŁAJONLINE

'merce - hybrydowa platforma e-commerce! Z myślą o firmach, które planują przeniesienie swojej sprzedaży B2B do internetu, przygotowaliśmy bezpłatny poradnik…

Porównanie produktów i usług dla e-commerce - część II

Chcemy Wam przybliżyć działalność naszych wystawców przed targami eTradeShow. Jakie produkty i usługi oferują? Jak planują rozwój swoich produktów?  …

Porównanie produktów i usług dla e-commerce - wywiad z wystawcami

Chcemy Wam przybliżyć działalność naszych wystawców przed targami eTradeShow. Jakie produkty i usługi oferują? Jak planują rozwój swoich produktów?  …